1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Webhosting

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door [Liver], 10 jun 2003.

  1. [Liver]

    [Liver] Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand van jullie een webhosting? zoja waar en wat zijn jullie bevindingen.

    alvast bedankt!
     
  2. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    zelf hosten is het beste als je het mij vraagt.....je hebt namelijk gewoon alle vrijheid om te installeren e.d. wat je maar wilt....
     
  3. [Liver]

    [Liver] Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar daarmee kan je niet zoveel dataverkeer aan hoor. tenminste dat zijn mijn bevindingen :)
     
  4. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat mijn domein hosten.
    Thuis zou ik het ook wel kunnen realiseren, maar dat is gewoon duurder en ik heb het niet nodig. De thuisserver (computer) kost geld en alleen al aan stroom ben je meer kwijt dan de kosten van laten hosten.

    Edit: ik laat het gewoon hosten door mijn provider, Kabelfoon ad. 70 euro per jaar met 10 pop-emailboxen en onbeperkt aliasen en 25mb webruimte.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2003
  5. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Xbw zit bij cillix :) Zelf heb ik geen webhosting..
     
  6. [Liver]

    [Liver] Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    welk pakket gebruiken jullie dan? of hebben jullie onb. omdat het jullie sponsor is?
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik wil het liefst ook een eigen site hebben, dus zonder reclame en met php, mysql ondersteuning etc voor het gebruik van forum/weblog en om eigen site op te zetten.
    Hiervoor zal ik wat moeten betalen maar heb totaal geen idee van waar ik rekening mee moet houden en hoe het met de kosten zit. Iemand die me ermee kan helpen?
     
  8. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Xbw zit bij cillix omdat ze een aanbieding kregen van hun, volgens vriend die ik ken die in die bizz zit.

    Ik zelf zit bij xxl webhosting. Heel goed en nooit storingen en dergelijken. Hier heeft xbw ook gezeten maar is toen door dat aanbod overgegaan naar cillix. Maar ik raad je aan om gewoon op www.webhosters.nl te kijken, hier staan alle hosting bedrijven met meningen van anderen.
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb ff gekeken. Vandeweek maar ff meer informatie over horen want weet nog niet echt veel van webhosting etc af.
     
  10. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Wij zitten bij http://www.vevida.nl en dit bevalt ons echt heel erg goed.

    Die mensen helpen je echt met alles wat mogelijk is,meestal al binnen een uur.

    Een tijd lang hebben ze onze site gesponsord en hadden we oneindig MB uploadruimte,en onbeperkte dataverkeer.
    Dit was toen mijn site nog een humor zeg site was zeg maar.

    NU heb ik er een profielsite van gemaakt,en nogsteeds heb ik alles wat mij gesponsord is :)

    Met Vevida zit je volgens mij altijd goed,wat voor site je ook maken wilt :)

    Fijne dag,
    Angelo
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb op webhosters mn vragen gezet. Ben benieuwd.
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Klopt bijna helemaal. XXLWebhosting zijn goede lui, we zijn alleen over gestapt op Cillix omdat Marinus 'dichter bij' staat en we bij Cillix ook meer grip hadden op de server. Het was volgens mij niet een speciale aanbieding die ons bij Cillix bracht, noch is Cillix echt een 'sponsor' (hoewel Marinus otherwise zal zeggen :p). Nu hebben we een eigen (dedicated) server, onderhouden door Cillix.
     
  13. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    http://www.freewebspace.net/

    Op deze site kun je je eigen host uitzoeken, ik weet niet of er wat voor je bij zit, maar je kunt altijd even een kijkje nemen;)
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zal een kijkje nemen, thnx for the url!
     
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, Sander (ken je nog wel denk ik) noemde dat dus ook een aanbieding zegmaar.

    Khoor net trouwens dat mn Latijn lerares misschien dood is... kreeg een hart stilstand vanmiddag. :|
     
  16. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor super goedkope webhosting:
    www.pcextreme.nl, Zit ik ook bij, Erg fijne host.. Ze zijn wel al een paar keer down geweest.. Maar ik hoop dat dat beginprobleempjes zijn!
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    www.byh.nl is errrug goed ;)

    ik zit er zelf ook(:)) en ze hebben een GRATIS-webhosting programma!!

    www.biersoft.nl is ook wel goed, de eigenaar is zeer bekend in de get paid to wereld, ik ken hem niet persoonlijk maar zeker betrouwbaar
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2004
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Met zoveel hosting bedrijven wordt de keuze nog lastig.
    Als ik een eigen site wil moet ik volgens mij nog lang kiezen waar ik nou zal gaan zitten:D

    edit: bij Cillix zie ik wel leuke pakketten zitten van rond paar euro per maand. Het is voor een hobby/prive/school site dus 5 euro per maand is meer dan zat en domein reg nog.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2004
  19. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
  20. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    www.uwhost.net gebruik ik :). Lekker goedkoop en snel. Ik heb ook nog 50 mb free webspace gratis bij mijn provider gekregen ,maar die is nogal traag en ligt soms plat.
     

Deel Deze Pagina