1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Webhosting

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door [Liver], 10 jun 2003.

  1. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Gek he? als we geen hulp krijgen kan ik moeilijk zeggen dat het allemaal top is! =P
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Je vergeet 1 ding het is de grootste domein verstreker van Nederland, en dat er duizenden mensen zijn net als mij die geen problemen hebben en dat jij er dan een probleem mee hebt wil niet zeggen dat dat bij ons allemaal zo is. Het is zo goedkoop omdat er verwacht word dat er weinig support nodig zal zijn, en dat de personen die het hebben ook een beetje verstand hebben van webhosting (inloggen, instellen). Maargoed de support die er is kan inderdaad beter daar heb je gelijk in, maar wat belangrijker is de webhosting zelf kan je niet over klagen. ;) Heel weinig downtime (als die er al is dan is het 5u snachts, snelheid is goed, goedkoop, leuke acties etc!)

    Het word trouwens altijd van te voren aangegeven als er wijzegingen bij Mijndomein zijn, er word ook duidelijk uitgelegt wat de oplossingen zijn. Ik weet niet precies wat er met jullie FTP dan aan de hand is, maar weet wel dat er een tijdje terug een server update was en dat er nieuwe account gegevens verstrekt zijn (via de mail), die kan je gewoon opnieuw opvragen op de site, misschien helpt dat.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Welke webhost kunnen jullie aanraden. Ik ben de mijne namelijk zat
     
  4. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Webreus.nl zit ik zelf bij. Doet het prima :)
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Antagonist.nl :)
     
  6. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Check het webdesign topic voor mijn bevindingen met antagonist. Zoals Rivanov al zei: een aanrader!
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben sinds vandaag ook overgestapt op Antagonist.
    Ik zat bij Delta9 Internet, maar daar betaalde ik €80,- per jaar voor 500mb webruimte.

    Nu heb ik 3000mb webruimte en 60gb dataverkeer voor maar €28,- per jaar! :)
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Denk dat ik per oktober ook overstap na die hosting provider. Klinkt goed allemaal. Heb nu een jaar lang gratis (gewonnen) hosting gehad via dutchwebspace.com, maar dat is erg amateuristisch.

    Hoe zit het met domeinnaam overname bij Antagonist?
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Even een schop! :)

    Op het moment host ik mijn site bij Hosting2go.nl. Vandaag gaat er per post een opzeggin de deur uit. Mijn domein naam was te lastig en ik wou dus een nieuwe nemen.

    Nu wil ik graag een goedkoop alternatief hebben. Heb al eerder een site gehad bij Mijndomein.nl. Wat raden jullie nog meer aan?

    Tevens ben ik opzoek naar een naam voor mijn nieuwe site. De vorige heette WinterBase360.nl , wat nogal lastig was. Het beste is een URL met alleen letters. WinterBase.nl is zoals jullie vast weten al bezet:{
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik zit bij antagonist.nl <-- ik ben er zeer over te spreken :)
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ziet er goed uit, bedankt. Nu nog even een toffe naam verzinnen. Het zal een blog worden:)
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hosting panel van mijndomein vind ik erg slecht.
    Domeinen registreer ik vaak apart, bij TransIP. Scheelt soms 3x de prjis.
     
  13. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Hallo,

    Een vraagje. Ik ben bezig met het zoeken van de juiste webhost. Wat voor mij het belangrijkste is, is dat deze echt 99,9% van de tijd up-and-running is.

    Daarnaast wordt er e.e.a. aan kleine scriptjes berekend op de pagina's (redelijk professionele webshop), dus moet het een snelle server zijn. Ik wil daarbij 1GB (of meer) opslagruimte hebben en meer dan 10GB per maand aan dataverkeer.

    Wat ik zoek is dus een professionele webhost, welke tevens goed telefonisch bereikbaar is.

    Benodigdheden:

    - Mysql
    - Php
    - SSL
    - FTP
    - SSH
    - Password beveiligde directories
    - Dagelijkseback-ups
    - Email
    - Een control panel
    - Mod-Rewrite (Apache)
    - Linux server
    - SSI
    - Javascriptjes

    (vergeet ik nog dingen?? :p)

    Het mag allemaal best een paar eurotjes per maand kosten, zolang de uptime, klantenservice en diensten maar in orde zijn. Heeft een van jullie ervaring met een zo'n partij? Zo ja, welke??
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Antagonist.nl

    3GB webruimte
    60GB dataverkeer

    €28,- per jaar
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Damn, dat is echt bijna niets gewoon. :eek:
    Wat voor webhost panel hebben ze?
     
  16. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6

    Misschien handig om toe te voegen: de kans bestaat dat er uiteindelijk meerdere websites gebruik moeten maken van 1 database. Ik krijg het vermoeden dat dit bij deze provider niet mogelijk is. M.a.w., je kunt wel twee domeinnamen claimen, maar deze komen altijd op dezelfde website uit zoals vermeld in hun eigen faq:

    http://www.antagonist.nl/pages/vragen/#nr3 --> Zie punt 3.
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dan moet je kijken naar een host met reseller packages, zodat je meerdere packages (sites) kunt beheren. Bij de goedkopere hosts / paketten krijg je deze service niet.
    Ook dagelijkse backup is vaak eigen pakkie aan.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Direct Admin.
    En inderdaad, zoals Sykes al opmerkte, wanneer je meerdere domeinnamen registreerd, linken ze allemaal naar je hoofddomein.
     
  19. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb je wellicht een goede partij waar ik eens naar kan kijken?
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Bij UwHost had je volgens mij een aantal reseller pakketten, al vond ik de service en kwaliteit van hun de laatste jaren flink tegenvallen.
    Zit er zelf dan ook niet meer.
     

Deel Deze Pagina