1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Informatie - Screenshots - Trailers - Achievements - Boxshot - Officiële website - Oude Deeltjes - Opmerkingen


    [​IMG]



    Uitgever:
    2K Games
    ~
    Ontwikkelaar:
    Rockstar Games
    ~
    Genre:
    Sandbox
    ~
    Release:
    TBA

    [gb]Informatie:[/gb]

    Rockstar has confirmed that Grand Theft Auto V will be set in its fictional world of San Andreas.

    San Andreas is a fictional U.S Southwestern state which includes three cites based on real U.S cities - Los Santos, (Los Angeles), San Fierro (San Francisco) and Las Venturas (Las Vegas). Rockstar has a habit of tweaking its cities, and GTA V is set in modern day, so it's possible that area names and the city's layout will change.


    Wat oude geruchten:


    ^top

    [gb]Screenshots:[/gb]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    ^top

    [gb]Trailers:[/gb]

    [yt]QkkoHAzjnUs[/yt]

    ^top

    [gb]Achievements:[/gb]

    Noppes.

    ^top

    [gb]Boxshot:[/gb]

    Njet.

    ^top

    [gb]Officiële website:[/gb]
    http://www.rockstargames.com/

    Ook is er www.gtav.net, een fansite met de nieuwste geruchten. Maar die heb je natuurlijk helemaal niet nodig want je hebt XBW :D

    ^top

    [gb]Oude Deeltjes:[/gb]

    Deel I
    Deel II

    ^top

    [gb]Opmerkingen:[/gb]

    Alweer bij topic deel 3 van een game waar alleen nog maar een trailer van uit is. Dat krijgt alleen de koning der sandboxgames GTA voor elkaar. :cool:

    ^top

    Met dank aan Dulle voor het goede format van startposts, aangezien die in het centrale topic hopeloos verouderd is :+
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2012
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Even mijn wensen voor het vervolg op mijn alltime-favo-gta game, en ja ik heb ook de 2de GTA games gespeeld. Ben van die tijd ;)


    Wel doen:
    ----------------------
    + weer de "realistische besturing" zoals we die hadden in GTA IV
    + lekker veel autos
    + fun wapens, militaire voertuigen, vliegtuigen
    + zorgen voor interessante verhaalwendingen en of ook eens wat fun missies af en toe

    Niet doen:
    ----------------------
    - GTA IV was na een tijdje (rond eiland :cool: veels te eentonig, niet weer dat 't na een tijdje zo ongelovelijk saai word
     
  3. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb IV nooit gehad maar wel gespeeld bij een vriend en vond die auto's onrealistisch sturen. Leek wel alsof ze allemaal 4000kg wogen waardoor ze enorm lomp reden. Hopelijk vinden ze een goede mix.
     
  4. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    idd, als je namelijk in een echte auto het stuur omgooit, dan maak je veel sneller bochten dan in gta IV. Je hebt gewoon vaak dat je over de weg rijdt, dat je stuurt, en dat je ineens in een vet harde slip terecht komt omdat je banden geen grip hebben ofzo.
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als je in een echte auto >50km/h rijdt en je gooit je stuur om ga je gewoon rechtdoor. Net als in GTA IV ;)
     
  6. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    HELL NO! Ik ga toch echt opzij met mijn auto als ik me stuur omgooi 8)
     
  7. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch een kwestie van wennen met de besturing van GTA IV? Ik vond het in het begin ook niet zo fijn, maar ik was er al snel aan gewend. Altijd maar dat gezeik over die besturing... 8)
     
  8. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben benieuwd hoe de country side wordt aangepakt. Hopelijk doen ze dat net zoals bij Test Drive Unlimited 2, als je een berg(je) op rijdt of door mooie bossen gaat langs smalle paadjes en leuke uitzichten en lekker groot zodat je niet na 2 minuten van de ene kant naar de andere kant gaat ofzo, maar dat als je niet op de kaart kijkt de weg kwijt kan raken, zou wel tof zijn.

    Verdere verbeter mogelijkheden:

    - Rock Star moet de auto's aanpassen en meer grip geven, als je op asfalt rijdt meer grip en als je op zandweggetjes rijdt minder grip en als het heeft geregend ook andere effecten, zoals modder en op asfalt meer slippartijen.

    -6 sterren wanted level, militairen :+

    - Meer radiozenders die via DLC kan worden uitgebreid, en meldingen als je een bepaalde wanted level hebt dat er een omroep komt via de radio en als er bijvoorbeeld ergens een file is (wat er trouwens nog nooit in een game echt voorkwam behalve met LA Rush (een oud Xbox spel) zou wel erg toffe aanpassing zijn. Volgens mij was die van de radio omroep bij een hoge wanted level al opgenoemd in de geruchten.

    -Militaire Basis, zoals bij Vice City en San Andreas, nu met bewaking en dat je ook enkele missies daar kan doen en kan infiltreren.

    - Huizen kunnen kopen en kunnen custommizen, niet te uitgebreid, maar gewoon net als bij Skyrim, korte dingen apart kopen.

    - Behalve 911 bellen (voor ambulance, politie en brandweer), ook de mogelijkheid dat je een cab kan bellen en nog een ander wat mij leuk lijkt, de SWAT bellen, als er bijvoorbeeld ergens een shootout is (veel random dingen in de stad lijkt me leuk net als bij Red Dead Redemption) dat je kan bellen en dat er gewoon ineens 15 swat gasten voor de deur staan.

    oke tot zo ver de verbeterpunten wat ik graag zou willen zien. Het schieten en het realisme van bewegingen vooral zo houden in GTA V, misschien dat je de drukte van de pedestrations of auto's via een optie kan verhogen, lijkt me wel wat.

    Voor de mensen die GTA IV nog vaak spelen: speel eens The Ballad of Gay Tony expansion en doe dan een drugs missie met die armando en die andere kerel. Als er ergens een deal aan de gang is, ga dan achter de auto zetten en spam de politie door te bellen naar 911. Soms werkt het wel, maar vaak ook weer niet. Laatst een keer gedaan en in totaal waren er zo'n 50 politie agenten aan het schieten, echt vet om te zien.

    Edit: O ja, de politieagenten waren allemaal dikzakken, zoals we wel gewend zijn in GTA IV :+
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2012
  9. Wayllts

    Wayllts Guest

    Ik ga toch echt opzij met mijn auto als ik me stuur omgooi[​IMG]
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    [​IMG]

    Once again met een korreltje zout, maar doe maar wel ja. :+
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach kan goed.
     
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Jup, 2013 is me echt te lang :'-(
     
  13. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    het zou inderdaad wel veel beter zijn als het nog voor dit jaar uit zou komen, anders zit er wel veel te veel tijd tussen episodes en gta V
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ondertussen staat er al unannounced game in plaats van GTA V. :+
     
  15. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Oh dus er komt in oktober een nu nog onaangekondigde game van Rockstar uit. :+

    [​IMG]
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    With the exception of gta 4 zegt hey artikel, fout! RDR kwam in april of mei uit, geen holiday release.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    "considering Rockstar's history of launching GTA titles during the holidays (with the exception of Grand Theft Auto IV, that is)"

    GTA titels, RDR is geen GTA, dus klopt gewoon.
     
  18. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Oct 2012 lijkt me wel realistisch in ieder geval.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.966
    Ik denk dat we na een weekje dat Max Payne is uitgekomen (of iets langer) in een keer wat meer te horen krijgen over GTA :+
     
  20. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Auto's in GTA IV zijn juist wel realistisch (Dat hoeft overigens niet altijd leuk te zijn).

    Je lijkt langzaam te rijden vanwege de third person view, een beetje gasgeven in GTA IV en je zit aan de 100km/h terwijl jij denkt dat je met een slakkengangetje gaat.

    Vervolgens klaagt iedereen dat de auto's onrealistisch zijn. :+
    Reality Is Unrealistic
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina