1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Wiens GOTY dan? Want je hebt GOTY's bij Gametrailers, Machinima, IGN,Gamespot, etc :D
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Like duh :9.
    Maar imo maken Hitman en AC III meer kans op de titel GOTY.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hitman? Weet niet hoor. Nog niet extreem veel van gezien waarvan ik echt zwaar onder de indruk was. AC III vind ik tegelijkertijd wel weer fantastisch ogen.

    Maar ik weet dat de meningen verdeeld zijn. :9
     
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Denk dat er wel wat bepalendere zaken zijn dan of Rockstar 1 of 2 GOTY's wint mbt de releasedate.
     
  5. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Kuch... Borderlands 2 :)
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Inderdaad nog niet zo heel veel van gezien, maar ik heb er wel vertrouwen in dat het een topper gaat worden.

    Achja zoveel top titels, elk jaar zitten we ons weer af te vragen of het volgende jaar nog gaver kan qua games. Veel hebben we niet te klagen als gamer toch? :9.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Als ze ineens straks GTA V zouden aankondigen voor eind 2012, geloof maar dat ineens een heleboel games naar 2013 worden verschoven.
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    GTA V laat zich door geen enkel andere game wegconcurreren. Ik hoop echt op een 2012 release.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar de kans lijkt me wel steeds kleiner te worden. We zitten alweer tegen juni aan en de E3 komt, voor je het weer begint de Gamescom en dan ga je al naar de einde jaar periode, zeg maar. Dan moeten ze in korte tijd ineens een shitload aan informatie,screens,trailers gaan uitbrengen. Ik zie dat helaas niet gebeuren.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Waarom moet dat? Ze weten dat ze voor GTA dat niet hoeven te doen. Ze kunnen makkelijk de game in juli aankondigen voor eind vh jaar. GTA4 lieten ze volgens mij tot de week van de release ook niks zien toch?

    Eind 2013 zie ik ook niet zitten. Dat lijkt me te dicht op een nieuwe console. Gaat een game niet uitbrengen aan het einde van een consoles lifetime
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Nou niks moet natuurlijk, maar het lijkt mij heel erg sterk dat dat zou gebeuren. Aan de ene kant kan het prima, want GTA staat er echt, dat is een system seller, dus daar hoeft Rockstar zich niet druk om te maken. Maar aan de andere kant, we hebben zo weinig gezien, terwijl we tegen de tijd van GTA IV's release echt plenty aan previews/hands-ons, screens en meerdere trailers gekregen hadden. Geen gameplay videos, maar zeker wel 3 a 4 trailers. April (zoals IV) of mei 2013 begint steeds geloofwaardiger te worden vind ik.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Uhuh ik zou ook mn geld zetten op begin volgend jaar. Is het dan 5 jaar na deel 4?
     
  13. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    GTA IV is eind april in NL uitgekomen volgens mij, dus ja
     
  14. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.822
    Niks, helaas. :+
    Zal wel een stuk beter gaan met GTA. :+
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Geen enkele vermelding van GTA V...hmmmm. Zouden ze ineens later dit jaar de game nog aankondigen? Nah ik zie dat niet gebeuren hoor. Laten we maar gewoon ervanuit gaan van niet.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.471
    Leuk Bevonden:
    17.592
    2012 wordt het sowieso niet. Anders wisten we heus wel wat meer nu. En dat doen we niet. dus sowieso 2013.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Daarom en bij E3 hoef je ook echt niks te verwachten van Rockstar. Het enige van Rockstar tijdens E3 was Peter Moore die toen zijn GTA IV tattoo showede en vertelde dat de DLC de eerste tijd 360 exclusief zouden zijn. En ook zoiets zie ik niet meer gebeuren.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.822
    Here's where things get interesting: During this afternoon's investor call, CEO Strauss Zelnick reiterated a point from earlier in the call that there are "titles yet to be announced for fiscal 2013." This is significant because the company expects revenues of $1.75 - $1.85 billion for the fiscal year ending next March. Look back at that blockbuster Red Dead Redemption year, and note that revenues reached $1.14 billion. So, what's the deal?

    Officially, at this time, Take-Two plans to launch Borderlands 2 in September, NBA 2K13 and XCOM: Enemy Unknown in October and, finally, BioShock: Infinite in February. Although any one of those could be a runaway hit, there's still $600-$700 million missing over that impressive Red Dead year to hit the projection. Either Grand Theft Auto 5 is secretly on the docket for this year or Take-Two is expecting blockbusters from more than one of the announced games.


    Januari/februari/maart lijkt me niks voor GTA, dus oktober. :cool:

    En Xbox Support via Twitter.
    Xbox Support
    ‏@XboxSupport1
    Follow
    @TheRealDubster The next title, Grand Theft Auto 5, will be out later this year :) ^BB
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2012
  20. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat hadden ze geruime tijd geleden toch al gezegd dat fiscale jaar 2013 beste tot nu toe zou worden. Dan moet GTA wel voor 31 maart 2013 uitkomen en dan zou ik ook zeggen oktober gezien releases in het verleden. Maar ja dan zou die al over 5 maanden komen terwijl er zo weinig over de game bekend is. Of zetten ze echt zo hoog in op borderlands bioshock en xcom.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina