1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Informatie - Screenshots - Trailers - Achievements - Boxshot - Officiële website - Opmerkingen


    [​IMG]



    Uitgever:
    2K Games
    ~
    Ontwikkelaar:
    Rockstar Games
    ~
    Genre:
    Sandbox
    ~
    Release:
    TBA

    [gb]Informatie:[/gb]

    TRAILER OP 2 NOVEMBER


    ^top

    [gb]Screenshots:[/gb]

    Neen.

    ^top

    [gb]Trailers:[/gb]

    Nada.

    ^top

    [gb]Achievements:[/gb]

    Noppes.

    ^top

    [gb]Boxshot:[/gb]

    Njet.

    ^top

    [gb]Officiële website:[/gb]
    http://www.rockstargames.com/

    Ook is er www.gtav.net, een fansite met de nieuwste geruchten. Maar die heb je natuurlijk helemaal niet nodig want je hebt XBW :D

    ^top

    [gb]Opmerkingen:[/gb]

    Een verse startpost voor het meest verse deel uit de door ons allen geliefde Sandbox-koning Grand Theft Auto. Op moment van schrijven is er nog niks bekend, maar speculeer er maar op los; wat wil jij wel en niet zien in de nieuwe GTA?

    ^top


    Met dank aan Dulle voor het goede format van startposts, aangezien die in het centrale topic hopeloos verouderd is :+
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2011
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ik wil weer naar San Andreas, gewoon in het heden. En nog wel steeds de realisme als in IV maar dan wel met tanks/parachutes. Zoals IV + The Ballad Of Gay Tony dus.
     
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Weer alle nutteloze shit om de game weer fun te maken. Jetpacks, vliegtuigen (die zijn niet nutteloos, oke), dildo wapens, domme Easter Eggs, Elvis random characters, codes met tanks spawnen en zo, super jump, vliegende auto's etc. en weer een banging soundtrack.

    Dat gemengd met al het goede van GTA 4, en het wordt weer een topper. :9
     
  4. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Gewoon een stad waar ook iets te doen is nadat je m hebt uitgespeeld. En vliegtuigen, veel meer leuke wapens en voertuigen. Domme cheats om mee rond te klooien. Dan maar wat minder realistisch.
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Gewoon alle cheats + veel meer cheats en dan alle dingen die in de oude San Andreas zaten _O_
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik riep bij GTA 4 al dat het eindelijk eens Carcer City zou worden. Is het nu dan zo ver? Die stad wordt in elke game genoemd.


    Ik zie een berg, een denneboom. Dat geeft mij een Colorado-gevoel, maar of dat nou zo'n interessante plek is om te persifleren?
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Carcer City? Nog nooit van gehoord :9 Is deze stad eerder in een GTA game voorkomen? (Net als Liberty City, Vice City en San Andreas de gebieden waren in GTA 1)

    /Edit: En je edit; Misschien een stuk tussen 2 steden ala GTA SA? :D
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    http://gta.wikia.com/Carcer_City
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb deel 4 nog niet eens. 8)
    Wil hem nog wel eens hebben/spelen, maar ook nog niet zo een haast bij. Wacht nu eigenlijk op een GOTY edition oid, met beide updates erbij.
    GTA 5 zal er ook vast wel komen, al zal het nog wel een flinke tijd duren, vermoed ik.
     
  10. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Wow, GTA:confused:A met de physics en graphics van GTAIV dat word dan zeker een game die ik ga kopen:eek:
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Zeg, komt Red Dead Redemption niet uit in Maart 2010? Dat plaatje kan ook gewoon daar van zijn. :+
     
  13. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    San andreas wereld, met IV verhaal, Veel cheats, veel side missies, veel wapens, autos enz.
    Verder nog jetpack, tanks, vliegtuigen, gangs enz.
    Dat alles in een mooi grafiesch jasje en deze game is win:)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Nu al een topic. Game is nog niet aangekondigd. Is dit niet wat te vroeg?
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Wat zit je nou te janken gek, jij maakte al een topic aan van Forza 3 over rondetijden voordat de demo er zelfs was. :emo:

    /Mod Ho, kalm aan, niks aan het handje. Dat kan ook op een wat mildere toon. - Matrix
     
  16. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee dit is nu al het beste topic ooit :cool:
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik wil naar Hong Kong, of gewoon een fictieve aziatische metropool die op de grote aziatische steden is gebaseerd.

    Ik heb in een andere thread over 'wat is jouw droomgame' al eens aangegeven wat er dan allemaal in zou moeten zitten enzo... dus misschien dat ik dat zo even opzoek als ik zin heb.
     
  18. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ergens waarbij je op verschillende werelddelen speelt, ene keer in Afrika ene keer in Irak enzo. Als er nog een goede verhaallijn komt kan het leuk worden.
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee en nee.

    De hele essentie van Grand Theft Auto is dat het de draak steekt met de Amerikaanse cultuur. Laat een andere developer maar dat soort dingen proberen.
     
  20. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    GTA Tokyo of GTA Hong Kong zou idd wel vet zijn _O_ Al krijg je natuurlijk wel het gedoe dat alles Japans zou moeten zijn (billboards / gesproken tekst van pederstrians), anders is het geen Tokyo meer. Dus dat zal wel niet zo snel gebeuren.

    Hell, ze moeten gewoon een exacte remake maken van SA, maar dan met de Euphoria-engine :D Zelfs die zou ik gewoon kopen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina