1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja maar waarom zal er godsnaam GTA dingen staan op de MP disc?
    Heb het gevoel dat het expres is gedaan. Zal wel typisch R* zijn. Die dan precies dit soort gepraat verwachten. Makkelijke Marketing. :)
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.822
    Was laatst in een gameplay video in ieder geval een auto te zien die ook in de trailer van GTA V zat. Denk dat het gewoon zo is zoals Hyb aangeeft, desondanks toch GTA V in het boekje van MP3. Tenminste iets!

    Reëel gezien verwacht ik de game ook niet meer dit jaar, en heb daar totaal geen problemen mee. Liever rustig werken en gewoon uitbrengen zodra het echt klaar is. Zolang Rockstar de aankomende maanden maar met iets komt, een van de leukste dingen aan GTA is juist de hype. Screens helemaal onderzoeken en previews en informatie helemaal doornemen. Doe ik echt alleen bij GTA, is gewoon awesome. :+
     
  3. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Nu Max Payne 3 (bijna) uit is hoop ik dat we binnenkort weer wat GTA nieuws, screens of misschien zelfs een trailer zullen krijgen. Het zou tof zijn als de game nog dit jaar uitkomt, maar ik verwacht het niet.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.437
    Leuk Bevonden:
    4.980
    Over een paar weken een nieuwe trailer aankondiging, let maar op :cool:
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.487
    Leuk Bevonden:
    8.502
    Het is er gewoon expres in gegooid door Rockstar om weer buzz te creëren.
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.765
    Leuk Bevonden:
    2.019
    Ze gebruiken gewoon oude carmodels voor in de achtergrond en om op te blazen, ipv nieuwe modellen te maken waar veel tijd in gaat zitten.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dacht ik eerst ook. Maar dan is de data van "Traction" "Brake force" etc niet echt logisch.
    Dus daarom denk ik dat het gewoon expres is en we trappen er allemaal prima in. ;)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  9. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo weinig nieuws, hopelijk komt daar snel verandering in.
     
  10. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk komt er een vroege beta versie of demo uit voor max payne kopers ? Net als toen met battlefield 3. Als je die had gekocht kan je eerder de multiplayer demo spelenvan Mass Effect 3. geen idee hoor. beetje raar verhaal. En om dit marketing te noemen ? Ja je praat over de game, maar het heeft geen inhoud. En een foutje is vrijwel uitgesloten. We zullen er ongetwijfeld snel bericht over krijgen.
     
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    GTA heeft nooit demo's dus daar hoef je niet op te rekenen.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Rockstar liet op hun site weten, een maandje voordat MP3 uitkwam dat er zéér binnenkort een nieuwe update over GTA V zou komen. Ik had de update allang verwacht, maar nu MP3 gewoon uit is kan dat nooit lang meer duren. Misschien toch bij de E3 voor de verandering een gameplay demonstratie? Misschien dat die knaap van MS trots komt verkondigen dat zij de eerste DLC's voor GTA V exclusief zullen krijgen voor een jaar, wederom? Het kan wel :D

    Maar dat is het juist, alles kan en wachten op echt nieuws over GTA V is best moeilijk en speculeren is soms best leuk ook. Het is ook gelijk het enige wat we kunnen doen.
     
  13. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    De eerste trailer werd vrijgegeven op 2 november 2011. Het is nu mei 2012, ik had wel verwacht dat we nu wat meer wisten.
     
  14. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu max payne eraan komt zullen we binnenkort nog wel info krijgen enkel vrees ik dat de game dit jaar niet meer gaat uitkomen.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.822
    Benieuwd of we 25 mei wat krijgen, zal toch vast wel niet. Stiekem hopen... ^^
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    25 mei? :) You lost me.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.822
    Sorry, 24 mei. Zat toch helemaal vol in de trailer met 2405 en ook in Ballad of Gay Tony. Ondanks dat de datum in Amerika andersom is en het toch voor 99% bullshit is. Maar toch, wie weet. :+
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dont get your hopes up. ;)
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ooooh dat, ik dacht dat dat april was, my bad. Zou wel een supertoffe move van Rockstar zijn. Dat ze dat al toen van plan waren, we gaan het zien :D
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Zat dat 2405 ook in BoGT? 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina