1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    [​IMG]


    Platform: Xbox 360
    Uitgever: Microsoft
    Developer: Rareware
    Genre: First Person Shooter
    Release: 02-12-2005




    Screens:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Op xbw: Klik! <-- ook filmpjes dus!

    En post maar weer rustig verder ^^

    Review cijfers zijn in deze post te vinden:
    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=1640252&postcount=1


    //edit; Vorige deeltje
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2005
  2. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand wat het verschil is tussen de Limited Edition en de normale versie van de game? :eek:
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Limited (Metale hoesje, Themes, Gamertiles ... dat is bijna alles ... dus niet echt veel bijzonders)
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb Jordi gister deze game zien spelen op XBW stand (en nog veel meer gameplay beelden gezien van filmpjes en Gameplay) en op een of andere manier heb ik nog geen 'wow'-gevoel of het idee dat dit echt een next-gen titel is, maar eerder iets dat ik ook op de Xbox zou kunnen verwachten.
    Het ziet er leuk uit en speelt ongetwijfeld ook lekker, maar daar licht het wellicht ook aan. Zelf spelen doet heel wat meer dan kijken.
     
  5. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em zelf eventjes gespeeld op de xbw stand, en ik vond de besturing ronduit kut.
    Het zag er wel redelijk netjes uit (wat wil je, met zo'n tv) maar nog niet echt geweldig..

    King Kong trouwens wel :D
     
  6. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.305
    Wat was er dan kut aan die besturing? Leg is wat meer uit.
     
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    het ronddraaien ging te snel, de L3 (die knop onder de joystick) ging te snel ingedrukt, waardoor je heel snel bukte, en dat is fucking irri..

    En dan had je ook nog dat er geen gevoel in zat.. Het was gewoon dom schieten, en ik had gewoon niet het gevoel dat ik een poppetje onder controle had... Best jammer, want had er wel wat van verwacht.
     
  8. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Het zoomen vind ik wel irritant, met je linkertrigger zo min mogelijk ver induwen, maar dat kan je vast wel veranderen :9
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bij de eerrste fimpjes wel maar dat komt doordat de persoon die het taped steeds zit te campen en van afstand probeerd te schieten waardoor hij veel mist. Later pakt hij een pistool en schiet er een paar meteen dood. Het wapen dat hij steeds gebruikt is gewoon niet zo nauwkeurig. Als je vanaf filmpjes 6 kijkt zie je dat ze juist weer best snel dood gaan, maar dan is het close combat.

    Als je vergelijkt met Pd op de N64 dan kunnen ze idd meer hebben. Die is waarschijlijk zo gedaan, omdat PDZ net als Halo 2 een arcade shooter is en het anders een tactical shooter zou worden. Ga maar na als je met 1/2 schoten dood zou zijn zou iedereen "cover" gebruiken en wachten tot er iemand langs komt. Dan zou het zoals Ghost Recon 2 worden en dus een regelrechte flop!

    Ik vond hem juist goed. Heb je ooit wel eens een FPS gespeeld of wel eens een XBox controller gebruikt. Controls zijn bijna gelijk aan Halo 2 en daar hoor ik ook niemand over zeuren. Je kunt sowieso de control nog aanpassen (als je dat nodig vind).
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vond PDZ wel heel vet! Het is gewoon even wenner, want PDZ heeft niks geen auto-aim. Alleen het slaan ging iets te sloom, en ik snap nog altijd niet hou je nou Dual-Wield doet. Terwijl ik minstens een uur PDZ heb gespeeld!
    En King Kong was ook vet!


    Respect dude_O_
    Die TV's waren echt groot!!
     
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Auto-aim maakt me niet uit... dat gebruik ik toch niet.. en het zal best wennen zijn, maar ik speel dan liever een game die meteen vertrouwd is.. Zoals CoD of PGR..
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Sloom in vergelijking met Halo? Vergeet niet dat het een shooter is en geen DoA ;)

    Hoezo CoD vertrouwd? En je argument slaat nergens op. Je lijkt wel een oude opa die niet met de tijd mee wil gaan. Omdat je de controls niet meteen onder de knie had ga je het spel niet halen??? Practice makes PERFECT ;)
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2005
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vond toch van wel. Als ik sloeg was mijn doelwit er meestal al vandoor.
     
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    CoD is vertrouwd, omdat ik toen ik die speelde in de MM, ik meteen wist wat ik waar voor in moest drukken. Dat is minder bij PDZ.. Als mij dat dan een oud opaatje maakt in jou ogen.. so be it ;)
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zeg alleen dat niet iedere game dezelfde controls heeft. Soms moet je ff wennen. Heb je wel eens Metroid op de NGC gespeeld na 1000 uur van XBox shooters?
     
  16. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    bij halo 1 was het ook even wennen
    maar tjah dan was pacman ook wennen
    je moet gewoon een dagje dat spel spelen en dan snap je dat ook wel weer denk ik
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Agree, maar neemt niet weg, dat sinds Halo veel shooters dezelfde opzet hebben op de Xbox.. Als daar dan van word afgeweken is even wennen.. En dan koop ik dus liever een game waarvoor ik het boekje niet hoef door te lezen.

    Zelfde bij racegames.. rechtertrigger is gas, linker rem..
     
  18. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Je moet zeggen dat PD1 het moest hebben van zijn multiplayer met bots en vrienden, de campaign was voor die tijd goed, maar niet heel erg uitmuntend. (Al moet ik zeggen dat Area 51 toch wel een heel level was, maar nadat je begon te vechten tegen de aliens was voor mij de lol eraf.

    Ik denk dat dit spel het net zoals PD1 het van zijn multiplayer moet hebben.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vind je het dan niet jammer dat je goede games laat liggen?

    Yup mee eens, maar dat vind ik bij alle spellen als er ineens aliens in voor komen. Ook jammer van PD op de N64 vond ik de graphix. Vooral als je met 2 of meer personen speelde werd het echt te slecht en zelf als je op hi-res speelde.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2005
  20. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet nog wel dat toen ik PD1 kocht voor me N64 toen die net uit was, dat het het mooiste spel was dat er op dat moment op de markt was, PDZ is ook erg mooi, maar ik denk niet dat het de revolutie kan teweegbrengen die PD1 teweeg heeft gebracht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina