1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Hey, is er een manier om ALL je kills en deaths te bekijken?
     
  2. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee stage bij gamespeciaalzaak Futurezone 3, ik doe Ondernemer/Manager Detailhandel en volgende week ga ik daar stage lopen als verkoper. Ze hebben nu een HBO opleiding voor gamedesign ja je kan het kijken op www.schoolweb.nl volgens mij.

    ontopic, ik dacht dat je bij een online game in de readyroom je status kan bekijken door op je eigen naam a te klikken en dan iets kiezen

    ps. FRS is geen gameshop, ze verkopen games en de medewerkers spelen misschien ook games maar een gamespeciaalzaak zijn ze niet.
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2006
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Klopt!
    Als je in een lobby van een game, op je eigen naam klikt.
    Krijg je een paar opties. Een daarvan is de optie, om AL je stats te kijken van heel je MP gebeuren.
    Dus je kan precies zien, hoeveel je kills en headshots je bijvoorbeeld hebt gemaakt! :)
     
  4. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Over die game disc:

    Ik had mijn x360 net, dus ik dacht ik gebruik de x360 hoe het moet. Ik zet het dus rechtop, ik doe mn disc erin en speel ff PDZ. Na een tijdje haal ik hem eruit want ik wist dat deze stand wel is discs eet, en ja hoor.. een kras!
    Ik wist dus dat het wel is gebeurd dus ik bleef van mijn x360 toen hij aanstond met de disc erin. Terwijl mijn broer doodleuk spellen kan spelen zonder een kras erop te maken. Nouja, liggend is ie ook aantrekkelijk genoeg :9

    Maar toch, zown kras op je cd is toch niet zo leuk.
     
  5. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    weten jullie of er al meer info is over de counter ops en andere updates die belooft zijn. de release date zou bijvoorbeeld fijn zijn.
     
  6. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    nog nooit last van gehad en heb hem ook gewoon rechtop staan
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    We gaan verder in een nieuw deeltje. :)

    -Closed.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina