1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    |:- Jij weet ook niet waarover je praat. Spelen op xboxlive vind ik vele malen leuker dan op mijn pc. En ik game regelmatig op me pc online. Ik heb nooit lag op xboxlive, als ik wat vrienden van me uitnodig en ff een snel potje 8 vs 8 doen. Heb jij live uberhaupt? Paas me dan je gamertag kunnen we ff spelen op mijn host, kijken of je lag hebt:)
     
  2. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben jij toch degene die niet weet waarover je praat. Iedere live game wordt geteisterd door lag. Op de PC maakt het bijna geen verschil uit of je nu op een Europese of een Amerikaanse dedi speelt. Speel nu eens Halo 2, Wolfenstein, UC en Rainbow Six 3 op beide servers en je zal al snel de bullet en movement lag verschillen merken. Als je natuurlijk altijd op nederlandse servers speelt zal je weliswaar weinig lag ervaren op zowel shooters als andere genres.
     
  3. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Chil
    jij hebt dus geen xbox live .... -_-
     
  4. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    Ik hoor verschillende mensen klagen over AI, maar als je die Dark Agent Bots ziet, dan gaat dat helemaal nergens over, of die gast in het filmpje kan er echt helemaal niks van, maar hij blijft elke keer een paar seconden leven en dan krijgt hij een headshot. Freaky shit...
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, de meningen zijn verdeeld over deze game dat blijkt wel :9

    Maar ik heb vanaf het begin dat ik mezelf begeven heb in de wondere wereld van het gamen (en das al een jaar of 15 geleden) in de loop der jaren een soort van "6th sense" gekregen voor het kopen van games....ik heb van de 113 spellen die ik inmiddels heb (en ik had er nog veel meer kunnen hebben als ik vroeger niet zo stom geweest was om een deel te verkopen :mad:) van nog geen ENKELE spijt gehad. Spijt dus in de zin van "Had ik liever niet gekocht"....nee dat gevoel ken ik niet. Goed de ene game speel je liever als de andere, de ene is net iets beter uitgewerkt in z'n geheel als de andere, van de ene spreekt het genre je meer aan als van de andere, van de ene vindt je misschien dat ie meer heeft waargemaakt van wat ie zei als van de andere. Maar echt spijt van een game....nee dat ken ik echt niet.

    Komt misschien omdat ik vrij gauw tevreden ben of gewoon een brede smaak heb, maar ik denk dat het zeker ook te maken heeft met het feit dat ik de tijd neem voor een game....De graphics kunnen beter ? Tja die ontwikkeling hou je niet bij, over een half jaar zijn er idd games met betere graphics dus das geen argument voor me. De besturing is kut ? Kwestie van wennen, oefening baart kunst zeg ik dan, dus dat vind ik ook geen argument.....

    Om een lang verhaal kort te houden en op PD0 terug te komen : ook dit is weer een game die ik gewoon koop, ga spelen, en nog heeeel lang fun van ga hebben dat weet ik gewoon zeker :cool:
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb xbox live sinds de launch. Laat me raden, je hebt geen idee hoe auto-aim in elkaar zit en je bent een halo fanboy. Ga maar eens een shotgun only match spelen tegen amerikanen in een Amerikaanse server. Bullet lag deluxe.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  8. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet hoor rikkel, maar op RBS praatte jij wel anders: "*** lag" en dat wel vaker dan eens...

    Nu heb ik ook weinig lags op xbox live (omdat ik veel op nederlandse servers speel), maar als ik op amerikaanse servers ga spelen weet ik wel zeker dat ik veel lag heb, en jij ook (na het tellen van je schelwoorden weet iedereen dat wel zeker).

    Maar dat wil niet zeggen dat ik geen " voorstander" ben van live, ik speel ook altijd op live als ik aan het gamen ben....
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bunnyhoppen moeten ze gewoon uit een game halen omdat het simpel weg nergens op slaat. Je hoeft helemaal niet om te lopen want je kunt gewoon op muurtjes enzo klimmen. Misschien had je iets meer in de game moeten verdiepen dan wist je wat de mogelijkheden waren.

    Het aimen is niks mis mee. Misschien dat het auto-aim eruit is dat het moeilijker is. Het probleem is gewoon dat je Halo veel te lang hebt gespeeld en daar gewoon weinig skills voor nodig hebt gehad. Als je denkt dat het niet zo is moet je eens proberen met een paar mensen in het zelfde team elkaar te killen. Geloof me dat is in Halo stukken moeilijker als dat je op tegenstanders schiet. In PDZ staan gewoon de aids uit die in Halo wel aan staan waardoor het aimen in PDZ misschien moeilijker word, maar nog steeds hetzelfde is.

    Halo draait meer om teamwork als wat anders. De rest van de games draait om host. Zeker nadat de patch uit gekomen is waarna ik Halo ook bijna niet meer gespeeld heb.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kan iemand me zeggen waar de Bayonet functie op de KSI-74 en de Mine-layer functie op de M60 goed voor zijn?
     
  11. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    de bayonet is volgens mij een one hit stealth kill. k kan me vergissen maar zo interpreteer ik de info die ik heb.
    en die mijnen zijn volgens mij vooral gericht op het stoppen van voertuigen. ook dit heb ik maar van het internet.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Voor wat ik zie zijn de mijnen erg klein en doen erg weinig schade als personen erop trappen. Voertuigen heb ik er nog niet over heen zien rijden.
     
  13. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Man man man, ik heb nu eindelijk wat gameplay filmpjes gezien van de multiplayer en dat valt me eigenlijk vies tegen. Het gaat allemaal zo verschrikkelijk sloom. Het lijkt wel slowmotion.

    Vooral het lopen gaat gewoon te traag voor woorden. Ook vind ik de omgevingen veel te open. Ik keek toch echt uit naar deze titel maar ik weet niet of ik hier nou een 360 voor moet kopen.

    Waarschijnlijk ben ik gewoon Halo gewend maar ik kan me niet voorstellen dat deze game Halo laat stofhappen, jammer genoeg.
     
  14. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat rollen zuper triest dat dat erin zit, want dat zorgt pas voor onrealistische n00b gevechten, en verder is het al kunnen mikken vanuit een hoekje natuurlijk een fantastische toevoeging voor elke vuile camper op deze planeet|:-
     
  15. *Multikiller*

    *Multikiller* !360!

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet trouwens iemand of ze vrijdag ook de limited edition van Perfect dark gaan verkopen, ik heb er vanalles over gelezen maar niks meer van gehoord of van teruggezien. Komt ie uberhaubt wel uit in Europa?
     
  16. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een link naar de officiele handleiding van t spel? Kan ik me vast voorbereiden.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Sommige fimpjes staat slowmotion combat ook aan dus dan gaat het heel traag ;)

    Rollen vind ik ook nep maar het iig tig keer beter als springen. Als je rolt kun je niet schieten en voor wat ik gezien heb ben je ook nog een makkelijker doelwit. Wat betfret het campen valt het wel mee. De gameplay is vrij snel waardoor campen niet veel zin heeft en vooralsnog zit in online games een rader waarop je de campers kunt zien...

    Ja ik heb hem gereserveerd en ik heb het doosje ook al thuis ;)
     
  18. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Edge gaf deze game een 7 ( op hun website...waren 1 dag te laat voor de drukker:D )
    Toch niet slecht naar Edge maatstaven....Maar dat cijfer krijgt ie voornamelijk voor het live-gedeelte/multiplayer;)
     
  19. genetic

    genetic Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het toch eens met de mensen die klagen over het mikken. Het voelt niet goed, je gaat of te snel of te langzaam. Maar mensen, dat is ook echt een kwestie van wennen. Na mijn 8ste multiplayer potje op dezelfde map begon ik toch wel te wennen aan de aim, en poepte ik hier en daar wel een headshotje eruit.

    Wat ik wel matig vindt is dat de bots ook echt als bots overkomen. Ze reageren sloom, schieten heel laat, lopen achteruit en lopen dan ook precies goed.

    Het rollen vindt ik zelf wel fijn en is een kwestie van oefenen, wanneer te gebruiken, wanneer niet, hoe etc.

    Jumpen mis ik, vindt ik veel fijner dan tegen iets aanlopen en dat je manneke dan er opkomt. Erg nep, en ook erg sloom.

    De wapens. De wapens zijn wel oke, en sommige hebben wel geinige extra's. Zo is er een kleine machine geweertje dat als extra functie een hologram van je uitzendt. Eerste paar keer toen ik dat zag, dacht ik wtf, dikke bug in het spel, ik zie die bot dubbel haha. Maar het bleek uiteindelijk de extra functie te zijn :p

    Dus voor de mensen die twijfel, wacht even. Speel em in de winkel of bij een vriend en beslis dan of je em gaat halen.
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb vandaag Perfect Dark op de N64 weer eens uit de kast gehaald. Het blijft een fantastische game. Zowel in singelplayer als in multiplayer.
    Hopelijk word PDZ netzo goed.

    Maar ik heb idd ook nog niks kunnen vinden over de LE van PDZ.
    Ik vraag me ook af of de LE wel in Nederland te koop zal zijn met de launch.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina