1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

New Xbox Experience

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    Wat is de NXE:
    Met de NXE wordt je 360 helemaal opgefrist met een nieuw uiterlijk en nieuwe functies.

    Wat is dat nieuwe uiterlijk?
    Van dit:
    [​IMG]

    Naar dit:
    [​IMG]

    Oude Marketplace:
    [​IMG]

    Nieuwe Marketplace:
    [​IMG]

    Wat zijn die nieuwe functies?
    Ik zal er even een aantal opnoemen. ;)

    'Create a Virtual You'
    [​IMG]
    Create a customized, animated Avatar and literally jump into the world of Xbox LIVE. Virtually put yourself in a game for the first time with your Avatar. Your Avatar is your game face throughout the New Xbox Experience, whether you're a LIVE Party host, the star of the game in A Kingdom for Keflings, or chatting with a friend.

    'Better Looking Themes'
    [​IMG]
    With the New Xbox Experience, Themes are more detailed than ever before. Themes are much more than just the background of your Dashboard—they are present on every channel in cool, dynamic ways.

    'Find the Entertainment You Love'
    [​IMG]
    The New Xbox Experience interface is immersive for hardcore gamers and inviting for casual gamers. It's easy to easy to find the entertainment you love and enjoy it with your favorite people.

    'Access Marketplace from Anywhere'
    [​IMG]
    With the New Xbox Experience, it's easy to find the best games, map packs, movies, and more. Now you can browse through new Rock Band tracks on Fridays over lunchtime, push them to Xbox 360 and they'll start downloading as soon as you turn on your console. Access Marketplace from anywhere in the world now!
    Engelse/US: http://marketplace.xbox.com/en-US/default.htm
    Nederlandse versie: http://marketplace.xbox.com/nl-nl

    'Large On-Demand HD Library'
    [​IMG]
    If its movies you crave, Xbox LIVE Video Marketplace has more hours of HD movies and TV shows than most competitors, with a variety of new release and favorite classics all at your fingertips. Check out the latest blockbusters, the best in family films, cult classics, comedy, horror, and much more. (hopelijk ook ooit in Nederland te gebruiken)

    'The Party Begins with Xbox LIVE'
    [​IMG]
    Connect up to eight friends on the only device that allows you to create a virtual party on your TV. Play games together, voice chat, vote on your friends' photos, and watch your Avatars respond to these activities.


    Wanneer komt ie uit?
    Over 27 minuten. :) De NXE is nu uit!

    Zeg, ik heb nu zo een Avatar dingetje gemaakt, mag ik die in dit topic plaatsen om mee te patsen?
    Nee, onze goede vrind Fardo heeft een mooi topic aangemaakt waar je je Avatar kunt showen. Als je deze link volgt zul je er hoogstwaarschijnlijk wel terechtkomen. Show ze! :b:

    Ik heb ook iets gehoord over het installeren van je games op je HDD. Vertel daar eens wat meer over!
    Inderdaad een erg handige functie! Waarschijnlijk voor de meeste mensen dé belangrijkste functie in de NXE. Wil je er meer over weten, of wil je weten hoeveel GB's een game in beslag neemt op je miezerige HDD; Ga dan naar het NXE Installaties topic.

    Verdorie, nu kijk ik net eens toevallig naar mijn gamerpic, is het zo een idiote Avatar geworden!
    Ah, maar dat is simpel op te lossen hoor. Geen paniek.
    Gamerpicture veranderen:
    • Guide Button
    • Settings
    • Profile
    • Edit Profile
    • Gamer Picture

    Mijn god, deze update is echt slecht! Ik kan niet eens themes veranderen.
    Rustig, dat is heel simpel te doen.
    Volg gewoon de stappen die ik in deze post uitleg. Zal wel goed komen.

    Aha. Maar waar kan ik een paar voorbeelden zien van die nieuwe 'Preemiejam' themes?
    Premium themes. Dit zijn dus de themes die speciaal voor de NXE zijn gemaakt. Een hele verbetering als je het mij vraagt.
    Maar goed, je vroeg om voorbeelden. Daar hebben we een deze site voor. 250 punten per stuk zijn ze trouwens. Voor het geval je dat interesseert.

    Dus...Kunnen die stomme trials nu eindelijk eens verwijderd worden van mijn gamercard?
    Maar natuurlijk kan dat. Ze hebben je smeekbedes verhoord! Een klikje hier zou voldoende moeten zijn om een idee te krijgen hoe het moet.

    Goed, ik geef het toe; ik ben te lui om die Engelse tekst te lezen. Waar vind ik de 'Online Marketplace'?
    Pff... Die jeugd van tegenwoordig. Hier kun je het vinden.

    Help! Ik heb een mooie code gekocht, maar ik weet niet waar ik die kan verzilveren.
    Ok, rustig ademhalen.
    • Druk op de guide button.
    • Ga helemaal naar links. (Marketplace)
    • Redeem Code.
    • Voer de code in
    • Klaar.

    Update 02-02-2009!
    Ik heb een filmpje gemaakt waarin de meest gestelde vragen worden beantwoord.
    klik op Play om te zien welke onderwerpen behandeld worden
    [yt]-KqkmqNgo_A[/yt]​

    En hier om het compleet te maken nog een filmpje. Deze keer van Fardo:



    [viddler]http://www.viddler.com/player/dd2f5eb6/[/viddler]

    Hier de eerste FAQ die ik gemaakt heb. Ik ben van plan elke week een video FAQ te maken. Dus mocht je een vraag voor de FAQ hebben stuur dan een voice of text message naar GamelifestyleNL. :b:

    In deze eerste faq wordt het volgende besproken:
    • Hoe maak je een account?
    • Hoe maak je een xbox live account?
    • Hoe maak ik een live account aan en behoud ik mijn gamerscore?
    • 1 maand gratis Gold, hoe?
    • Hoe maak je een avatar?


    Iets uitgebreidere uitleg van verschillende dingen van de NXE:


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2009
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hebben nou alle themes direct die leuke extraatjes? Of zijn het alleen de themes met (premium) er achter?
     
  3. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    nog even wachten ! :)

    Ik heb ooit ergens gelezen dat het ook mogelijk is om de NXE op internet te downloaden op een cd'tje te branden en dan in je xbox te doen (gewoon legaal via xbox.com denk). Voor het geval de servers van live helemaal over belast worden.

    Is dit waar ?
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  5. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft dat alleen weinig zin en wordt de nieuwe versie pas gecheckt als je een nieuwe "sign in" (uit- en inlogt) doet toch? 8)
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  6. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie startpost, ben benieuwd.
     
  7. g of war

    g of war Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    is er nu ook een mogelijkheid om op internet te kunnen met de x box ofniet?
    zou wel leuk zijn voor als je snel even wat wilt opzoeken
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zal die nutteloze post maar nuttig maken:

    NXE is nu te downloaden
    (en het gaat momenteel nog vrij snel).
     
  9. Foals

    Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaaah het klikken alleen al is zo veel relaxter geworden, een beetje Apple-like :) Erg vet.
     
  10. Duiveltje

    Duiveltje Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    En ervaringen? Hoe werkt het etc....

    Dat hij er is dat mag na 4 pagina's wel bekend zijn :D
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    /Mod Gelieve te stoppen met te zeggen van dat hij er is, dat hij er niets is of dat je aan het downloaden bent. Er zijn ondertussen genoeg posts waaruit te concluderen valt dat hij beschikbaar is.

    Het eerste dat ik heb gedaan na mijn avatar gemaakt te hebben is de Welcome page uitgeschakeld (dat kan je doen bij de console settings). Nu start die op met de My Xbox page :).
     
  12. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand nog die link waar je je Avatar kan zien?
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Mis het oude dashboard nu al, onoverzichtelijkheid ten top en die avatars zijn nog erger dan mii's.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Code:
    http://avatar.xboxlive.com/avatar/DulleNL/avatar-body.png
    Vervang DulleNL door je eigen gamertag. :)

    Deze is dus van jou:
    [​IMG]
     
  15. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met een groepschat, is dit mogelijk om met 4 man te chatten? Bij mij download hij namelijk nog niet, na meerdere keren opnieuw opstarten ook niet.
     
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Konden ze niet meteen overal een Nintendo logo boven zetten? :+
     
  17. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok, bedankt:thumbs:
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Even uitloggen en weer inloggen ipv aan- en uitzetten. Of Fable 2 oid er in stoppen. Er zit idd een groepschat in nxe.
     
  19. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet zozeer wat ik ervan moet vinden. Het oude dashboard vond ik opzich ook wel chill, maar dit vind ik opzich ook wel relaxt. De groepchat is wel relaxt daarin tegen :D.

    Maar ik kan niks downloaden op marketplace, hij vind niks. meer mensen last van?
     
  20. Rolopo

    Rolopo Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar mijn reactie was dat hij ook gewoon te downloaden is voor mensen met de ongeregistreerde beta versie! Waarom verwijderen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina