1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

New Xbox Experience

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx gevonden, maar als je via guideknop gaat dan kan je dus max 6 per keer zien, je scrolt je gek, overal in dit menu btw.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoeveel kon je dan met het oude dashboard zien? Ik dacht dat het gewoon hetzelfde was gebleven. :+
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Met de guide button is het zelfde gebleven .. echter met avatars zijn het er inderdaad 6 (gelukkig wil je alleen de mensen zien die on-line zijn)
     
  4. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik mijn downloads bekijken. Heb overal gekeken, maar kan het gewoon niet meer vinden...?
     
  5. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het jmmr dat je gold moet hebben om in een party te komen.

    en weet iemand al hoe je een game op je hdd zet?
     
  6. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Echt zwaar relaxt dat je je spellen op de harddisk kan afspelen, dat geluid scheelt echt!


    EDIT: Waarom doet trouwens mijn gamertag hier links het niet?
     
  7. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou heel dom zijn van MS ;)
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, check het NXE installaties topic. ;)

    edit: voor het geval je het niet kan vinden: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=120913
     
  9. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Daarom hebben ze toch gedaan dat er een game in moet zitten. Maar ik probeerde een game te installeren om er achter te komen dat het 5GB inneemt. Een beetje onhandig als je maar 20 (of eigenlijk iets van 12) hebt in totaal (ik had ook niet genoeg ruimte om ook maar 1 game te installeren.
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben. zit er allemaal wel erg gelikt uit. Vind het alleen nog wel een beetje onoverzichterlijk maar dat komt denk ik omdat ik nog niet weet waar alles zit enzo.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    He ik kan me resolutie nu op 1360 zetten hiervoor kreeg ik hem niet dan 1280.
     
  12. Rolluf83

    Rolluf83 Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel balen dat je het originele schijfje er nog in moet gooien, kan je nog niet vanuit je luie stoel van game wisselen. Is ook wel logisch dat ze dat zo doen, maar er moet toch een oplossing voor te vinden zijn, officiële registratie bij eerste keer opstarten spel ofzo.

    Vind ik toch een gemiste kans!
     
  13. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Dan zou de bazaar hier ook een overbodige luxe zijn;)..Nee vind het wel handig zo hoor, maar idd wel jammer dat je toch nog van dvdtje moet wisselen;).
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zou nooit werken op die manier. Kan je nooit games doorverkopen of spellen terug naar de winkel brengen etc

    Vindt het een hele verbetering dat je xbox er stiller door wordt en games sneller worden :thumbs:
     
  15. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ook problemen met de update die je moet downloaden om films te kunnen steamen? Ik krijg die update namelijk niet gedownload.
     
  16. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Met mijn bericht bedoelde ik dan dat het dom zou geweest zijn van microsoft om toe te laten games te installeren op hdd en vervolgens kunnen spelen zonder de disc. Ze zijn net in volle strijd tegen gekopieerde games enz...

    Voor diegene die maar een 20GB hdd hebben heeft het weinig nut idd. of kunnen ze maar 1 à 2 games installeren. Zoals ik... vandaar dat ik een paar minuten geleden een nieuwe 120gb hdd heb besteld (voor 80€) Zo kan ik ook genieten van de nieuwe voordelen :p
     
  17. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa niet revolutionair ofzo, maar wel ok. Alleen al die tamtam eromheen was niet echt nodig geweest. Verder vind ik het vrij k*t dat hij fable 2 niet meer laadt sinds ik m geupdate hebt. Als ik op continue klik dan verschijnt er alleen een zwart scherm. Zijn er meer mensen met dit probleem?
     
  18. justino

    justino GTA IV addict

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Relaxed man!
    [​IMG]
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Waar besteld?
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wat moet je downloaden om films te streamen dan? Vanaf je hd?

    Ik heb nxe nog geeneens en ben die avatars nu al schijtzat. Ik had eigenlijk verwacht ze leuk te vinden, maar het blije eikelgehalte naast het feit dat ze eigenlijk allemaal hetzelfde zijn maken ze echt vervelend. Ik hoop echt dat ze de basis van die dingen ook daadwerkelijk gaan varieren. Zo kan je bij Oblivion oid toch ook echt verschillende personages maken, waarom dan hier niet?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina