1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

New Xbox Experience

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dexterity

    Dexterity Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu ook de nxe geinstalleerd en op eerste gezicht oogde het wat onoverzichtelijk, komt waarschijnlijk doordat de oude dashboard zo gewend was geraakt sinds de launch. Nu effe gears 2, farcry2, pes 2009, nba2k9 en GTAIV op hdd zeten lijkt nu net mn ps3.

    360 lijk nu echt een mainstream publiek hiermee te bereiken, gaat ze iig wel lukken aangezien de wii nog niet eens 720p ondersteund en dat de console ook zo cheap is geworden..
     
  2. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hoe zit dat nu: content kopen en bekijken via xbox.com. De videostore vind ik niet eens, maar goed, heb een EU account dus we kunnen sowieso fluiten naar sommige gehypte functies zoals altijd...

    Waar is die interactieve marktplace online dan?
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    Ik vindt et echt wel mooi gemaakt allemaal. Had echt de vrees dat het op de wii zou gaan lijken, wat ik echt butt ugly vind.

    Vooral de overzichten zijn erg goed gedaan :thumbs:

    Past zo goed bij mn iTunes :+
     
  4. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn weer bezigh met de site en die videostore link is weg en hoop pagina's doen het niet mee nu :lol:
     
  5. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik heb ff snel cod:waW geinstalleerd om ff te testen voordat ik een 120gig HDD ga kopen. Wilde zelf zien hoeveel verschil er is en die is toch behoorlijk groot. Ik hoor em vrijwel niet meer zoemen zoals normaal. Heb niet lang gespeeld dus weet niet of de warmte ook verminderd word. Het sneller laden is me ook nog niet echt opgevallen maar dat kan ook door de game zijn.

    Ik ben in iedergeval wel overtuigd dat het installeren een goede update is. Zal van de week wel een 120 HDD aanschaffen:thumbs: Kan ik al men favo games installeren zonder zorgen te maken :D
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    http://marketplace.xbox.com/en-US/games/default.htm
    Link staat ook in de startpost. ;)
     
  7. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Soow hee, wat is dit VET! Echt heel mooi gedaan allemaal en die avatars: Toppie:)
    Complimenten Microsoft:D
     
  8. g of war

    g of war Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe de x box de game vanzelf installeren als je hem erin doet, of moet ik dat ergens aan of uit zetten? want ik wil denk ik niet elke game erop installeren
     
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Nee, je moet zelf aangeven of je hem wil instaleren, doet ie niet automatisch. Jouw keuze.
     
  10. g of war

    g of war Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    dankje voor je snelle reactie!

    en waar moet ik dat zelf aangeven als ik de game erin heb of ergens in de instellingen van de x box zelf?
     
  11. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe zit dat nou eigenlijk? word het geregistreed ofzo dat je een game maar op 1 console kan zetten?of is dit niet zo??

    zou wel lekker goedkoop worden:9 koop je met een paar maaten een game en iedereen zet m op ze harde schijf
     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Bij de lijst waar al je games instaan, en dan de game uitkiezen die in je xbox zit en dan kan je kiezen om hem te instaleren. Heel simpel, en werkt sneller dan op de ps3, en je xbox wordt er lekker stil van :thumbs: ideaal:cool:
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Om de game te installeren:
    • My Xbox
    • Helemaal links de game selecteren
    • Nu op Y drukken
    • Installeren
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Wordt denk ik niet geregistreerd, maar je moet nog wel altijd de dvd insteken. Anders zal de game niet opstarten.
     
  15. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Mooie update hoor.
    Grootste pluspunt natuurlijk dat die herrie eindelijk eens voorbij is.
    Hoef ik mijn surroundsetje niet meer zo hard tezetten,en kan mijn dochtertje blijven slapen savonds :)
     
  16. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    ok dan is het dus op die wijze beveiligd, vond het al bizar:D
     
  17. g of war

    g of war Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    en als de harde schijf dan vol is omdat je 20 games erop heb geinstalleerd wat dan?
    ken je ze gewoon verwijderen ofwat haha?

    en ik heb onder nog een x box maar die is niet met live aangesloten, als ik deze nu even snel aansluit ken ik dan de update meteen doen of moet ik dan eerst me aanmelden bij gold of silver?(ken ik met silver ook de nieuwe update erop zetten)?
    en kan alleen die update vandaag of ook gewoon nog deze week?


    dankje voor jullie hulp :thumbs:

    wel een mooie update, is net of je weer iets nieuws hebt haha
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  18. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Begint al goed, dacht ik laat ik 5000 MS points bijschrijven en na bevestiging creditcard betaling krijg ik page not found én mn puntensaldo is niet bijgewerkt. :mad:

    Nu hopen dat er geen 60 euro vanaf is geschreven.... zonder punten erbij.

    /update ze zijn er bij. Ow jee, nu nog makkelijk zaken kopen... ook zonder de doos aan te zetten!

    LOL ook je purchase history is te raadplrgen: bij mij 656 items... slik. Die online pagina's zijn een waardevolle toevoeging!
    Achter elk item kun je zaken toevoegen aan je download queue op afstand.

    Altijd handig op afstand en hupsakee die doos aan en daar hoef je dan ook niet weer alles in te stellen. TOP!
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  19. rain

    rain Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook al aan het zoeken geweest ik kom er niet achter!Volgens mij kan je het niet veranderen!
     
  20. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0

    hmms, wou het ook al doen maar kreeg al paar keer eerder page not found dus heb wijzelijk gewacht. doe het wel op de xbox zelf.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina