Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Geen idee, speel geen PvsZ.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zie mijn edit.
     
  3. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    http://www.nutech.nl/games/3866204/xbox-one-herkent-geen-nederlandse-spraak-bij-lancering.html

    Vorig jaar zei Microsoft juist dat de lancering van de console in Nederland bijna een jaar werd uitgesteld om het apparaat lokale taalondersteuning te geven. Nu komt hij dan eindellijk en dan geen lokale ondersteuning. Denk toch dat bijna niemand Nederlands tegen zijn one gaat praten, maar blijft toch wel vaag. Vond die lokalisatie hele tijd al geen goede reden voor uitstel en dan komt hij nu en dan alsnog eerst zonder lokalisatie. Wees dan gewoon eerlijk, krijg zo geen vertrouwen in de Xbox, alles wat ze tot nu toe zeggen kan zo weer compleet veranderd worden lijkt het wel.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.487
    Leuk Bevonden:
    8.502
    [​IMG]

    Ergens toch best sneu zo. :+
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Altijd verbaasd over Project Cars. Is toch een aardig zware titel en ze zijn per se daarom overgestapt van last gen naar current gen. En de WiiU is nou niet zo sterk.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.487
    Leuk Bevonden:
    8.502
    Ze begonnen de ontwikkeling van de game op de Wii U, dus ik neem aan dat ze al een aardige basis hadden om uiteindelijk mee door te werken.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ontwikkeling van de game op de WiiU? @Flavourlicious
    Is altijd eerst een PC game geweest volgens mij. Ik joinde al toen het pre pre pre alpha was en nog aan het crowd sourcen waren. En later werd pas bekend dat ze consoles ging doen. WiiU versie komt btw wel pas in 2015.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.487
    Leuk Bevonden:
    8.502
    Het is een PC game, maar de Wii U versie was de eerste console versie waar ze aan werkten. Dat bedoelde ik eigenlijk.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja naast de 360 en PS3 die ze later schrapte. WiiU is wel een next gen console maar de power is eerder in de buurt van last gen nog steeds. Ben daarom verbaasd dat ze nog steeds voor de WiiU versie gaan eigenlijk. Omdat ze eerst nog zeiden dat ze met de 360 en PS3 niet hun ideale game konden maken. Ben benieuwd hoe die gaat worden. :)
     
  10. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Wat een vreemde lijst, van games als No Man's Sky en Silent Hills is het toch helemaal niet bekend waar ze allemaal op uitkomen (naast de PS4).
    Dat titels als Dead Rising, Ryse, Tomb Raider erin staan is ook vreemd, dan kun je Super Smash en Mario Kart of Little Big Planet er ook wel inzetten. Zijn ook games die op meerdere 'consoles' uitkomen van dezelfde developer...
     
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Vanwege de X1 launch in Japan hieronder een post van het publiek dat aanwezig was.

    [​IMG]


    Yusuf Mehdi hoofdmarketing heeft dus niet door dat het Forza 5 publiek is. :+
     
  12. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Niet de beste photoshop :)
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk eerder dat die sarcastisch is.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.823
  15. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    En toch trapt hij erin :)
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2014
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.487
    Leuk Bevonden:
    8.502
    Ryse en Dead Rising zijn bevestigd voor PC, dus waarom is dat vreemd? Het is dan gewoon een multiplat titel. Daarnaast is Tomb Raider timed exclusive, en deze komt dus sowieso naar PC en ook PS4 in een later stadium. Vergelijken met Little Big Planet en de Mario games is dus een beetje krom, want dat zijn echte exclusives.

    Silent Hills is inderdaad wel vreemd, maar No Man's Sky is al voor de PC bevestigd.
    Het lijstje klopt dus niet helemaal, maar wel redelijk.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Volgens Microsoft's eigen indie richtlijnen mag No Mans Sky toch niet eens op de One uitkomen?

    edit//of waren het toen maar geruchten dat indie games als eerste op de One uit moeten komen? Bedenk mij namelijk net dat bijv. Guacamelee eerst op de PS4 was en toen pas op de One
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die richtlijnen zijn al een tijdje weg. Anders was Contrast bijvoorbeeld en nog wat games nooit naar de Xbox gekomen. :)
     
  20. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Weet iemand hoe het zit met servers tijdens multiplayer bij games gedownload via de US Stores? (PS en Xbox)

    Stel ik speel met mijn Europese account in Europa een Amerikaans spel online. Op welke servers ga ik mij dan bevinden?
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2014

Deel Deze Pagina