1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat is enkel mogelijk als persoonlijke en niet als general gamerpic, dus enkel zichtbaar voor friends. En als ik het goed heb zijn die tot nu toe nog altijd enkel te maken met een xbox live vision camera.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2007
  2. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een erg irritant probleem, wat de ene dag de hele dag plaatsvindt. En de andere dag weer helemaal niet.
    Als ik sommige mensen probeer te joinen, krijg ik de STRICT NAT melding. Terwijl hij het bij andere mensen wel doet op dat precieze moment?
    Wat ik dan raar vindt, is dat hij het de ene dag zonder problemen doet en de andere keer niet, alsof de pc iedere keer bepaalde poorten kiest? (ben noob).

    Ik werk met een MAC(osx) + Speedtouch modem geval.
    Als iemand mij hiermee zou kunnen helpen, heel graag.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2007
  3. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Traaaag

    Hebben meer mensen problemen met live vandaag... het is allemaal zo super traag. Ik werd er ook met grote regelmaat afgegooid en zelfs de xbox.com website is zo traag als de pest.

    Meer mensen dit probleem? 8)
     
  4. ikMark

    ikMark Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,

    Ik zit met mijn xbox een stukje van mijn router af, waardoor bekabeling geen optie is. Ik wil xbox live en nu dacht ik dat als ik mijn laptop als draadloze ontvanger gebruik en een UTP-kabeltje van mijn laptop naar xbox laat lopen, dit ook moet gaan werken.

    De laptop ontvangt dus het draadloze netwerk van mij, maar als ik de draadloze netwerkverbinding probeer te delen komt er:

    "Er is een fout opgetreden tijdens het inschakelen van Internet-verbinding delen.

    Kan internet-verbinding delen niet inschakelen.
    Er is reeds een LAN-verbinding geconfigureerd met het IP-adres dat voor automatische IP-adressering nodig is."

    Het ip-adres van mijn lan-verbinding in mijn router is 192.168.0.1

    Als ik dit probeer te veranderen in 192.168.2.1 of 192.168.1.1 heb ik nergens meer internet en kan ik niet meer in het instelmenu van mijn router komen (pas als ik mijn router helemaal terugzet naar fabrieksinstellingen weer.)

    Wie o wie kan mij helpen?

    Alvast bedankt,

    Mark

    Oja, router is een sitecom WL-108
     
  5. dinking

    dinking Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi daar,

    Ik ben een vader van 3 gamers en beheer de router een draadloze zyxel 2600. Nou moet de NAT
     
  6. dinking

    dinking Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi daar,

    Ik ben een vader van 3 gamers dei Halo 3 spelen en beheer de router een draadloze zyxel 2600. Nou moet de NAT instelling ipv moderated naar open. ik bellen, bellen, bellen. Maar niemand die kan helpen. Ik hoop dat ik hier aan het goede adres ben.... Wie kan mij helpen. Als ik dit forum zie lijkt het erop dat anderen dit probleem al lang hebben opgelost...HELLUP
     
  7. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Zozo,

    Ik ben van plan om de 360 boven neer te zetten en dan met een draadloze verbinding met live gamen. (2 verdiepingen hoger). Wat voor een router heb ik daar voor nodig? welke heeft een goed bereik?
     
  8. Jeroensky

    Jeroensky Active Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Host a match

    Korte vraag:

    Wat moeten je minimale down- en upload snelheden zijn voor het succesvol hosten van games?

    Momenteel heb ik het goedkoopste internet van HetNet download 1,5 Mb/s en upload 256 Kb/s. Het bestaande abbonement moet een upgrade krijgen, dus misschien heeft iemand een idee welk abbonement het best hierop aansluit?

    Hoor graag iets, want ik kan het moeilijk in het forum terug vinden.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2007
  9. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu al 3dagen melding: Information could not be retrieved from the halo3 server.

    Heb dit eerder gehad, ff uitsignen en insignen en doet het weer prima. Nu blijft hij op dezelfde melding staan voor een paar dagen.
    Iemand??
     
  10. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb sinds gister problemen met Xbox live. Mijn tests voldoen aan alles, dus alles is correct. Maar wanneer ik online ben, staat er na paar tellen weer Xbox live disconnected Daar kan ik met moeite weer inloggen en dan weer het zelfde verhaal.

    En me Xbox Live is ook wel heel traag geworden.

    Heeft iemand dit ook al sinds gisteren?
     
  11. mattmaxx72

    mattmaxx72 Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt nu al voor de tweede dag plat... teveel instroom van nieuwe cod4 denk ik zo?
     
  12. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom ook ineens niet meer online met cod 4 :confused:
     
  13. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Jah vooral met COD 4 kom ik er niet in. RAAR.... De hele tijd xbox live disconnected en me xbox is HEEEEL TRAAG geworden.......


    PS. Gebruiken jullie een router soms?
     
  14. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:

    Ik heb beneden (2 verdiepingen lager) mijn modem en router staan.. Nu heb ik een aantal dagen geleden dit ding besteld:

    [​IMG]

    Die wil ik dus in mijn pc doen en daarop de internet kabel die naar m'n pc gaat aansluiten en dan één naar mijn 360..

    Mijn vraag is; kan dit problemen opleveren met mijn router?
     
  15. Rudebizzy

    Rudebizzy Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    ik heb vandaag een linksys router gehaald (model: WAG200G-EU) en ethernet kabels en alles wat ik nodig heb om xbox live aan te sluiten. nu wil ik dus xbox live joinen maar hij kan niet connecten. Als ik dan een test doe dan zegt hij ''Failed'' bij ICMP

    error rapport is:

    W: 0000 000B
    X: 0000 F001
    Y: 0000 0000
    Z: 0000 0000

    Provider is Hetnet ADSL
    Down/Upload snelheid: 3000/512

    misschien heb ik ergens overheen gekeken, of is me router niet compitable..
    En ik lees hier dus over firmware. Wat houd dat in?

    Wie kan me helpen?

    Alvast bedankt
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2007
  16. Nordin

    Nordin Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan sinds vandaag niet meer op de xbox site komen en ook geen call of duty 4 meer spelen ook is xbox live heel traag geworden ik heb alles geprobeerd met Visa en XP maar hij doet het op beide windows niet heeft iemand er een oplossing voor?
     
  17. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    heel veel mensen hebben daar vandaag last vandaag ook op halo
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je kan beter een switch kopen inpv deze. Maar ik denk dat je geen problemen krijgt
     
  19. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Had al eerder aangegeven dat vorige week 3 dagen ik geen gebruik kon maken van Matchmaking @ Halo3.

    Gistermiddag kon ik ineens wel erop komen, superblij natuurlijk.
    Kom ik daarnet thuis, krijg ik weer de melding; information could not be retrieved from the halo3 server.

    Heb naar 0800-233894 gebeld, maar krijg een bezet-toon?
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    xbox live is down voor maintenance
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina