1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bonbridge, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt m dus niet gekocht, maar wel een oordeel? Ben niet zo'n Castlevania fan, maar de coop klinkt wel geinig. Hmm, moeilijk.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb dus echt wel het Castlevania gevoel. Daarnaast is de co-op geweldig gedaan. Leuk om met vrienden te spelen al is het spel best kort. Hard mode moet het echt een uitdaging maken. Daarnaast zitten er leuke grind achievements in zoals 'Collect 300 different items'.

    De trial laat eigenlijk precies zien was de game is. Bevalt de trial niet dan bevalt de hele game ook zeker niet.
     
  3. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Een trial geeft voor mij vaak een goed beeld van een arcade game. Nog nooit gehad dat ik een trial had gedaan en dat het spel toen anders was.

    Ik ga nog eens rond kijken voor de muziek van het spel, het muziekje van het demo level vond ik in elk geval erg vervelend.
     
  4. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Plants vs Zombies 360 trailer
    [yt]XCOEvqNDyrA[/yt]
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet wat hier leuk aan is, ik vind het maar chaotisch. Al snel is dat mini schermpje helemaal vol enzo.

    Ik wacht nog steeds op een goede TD in de stijl van de TD's die gemaakt werden bij Warcraft 3 _O_
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat scherm is meestal niet vol.
    En jij vond zoveel goede games niet goed dus shush. :+

    En wat voor stijl is dat? Er zijn wel genoeg goede TD's uit. *wijst naar gekochte TD's post tijdje terug*
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt inderdaad goed geobserveerd, van de afgelopen maanden zijn er maar enkele goede arcade games gekomen. Worms Armageddon en Risk en in mindere mate vind ik Limbo ook wel aardig.

    Bij de Warcraft 3 TD's liepen de monsters een route bv:

    ---------- xxxxxxxxxxx ___________________
    | x x x x x|
    ____________

    De X's zijn de torens, - = route, de torens kon je dan upgraden. Dan had je al het strategische, kies je voor 2 helemaal geupgrade torens? of bouw je door de hele map?

    Bij dit plants vs zombies zie ik een klein schermpje dat je vol met bloemen bouwt en de zombies na een tijdje overal overheen lopen.

    Defense Grid was een vermakelijke TD die al in de goede richting gaat, helaas is ook die nog niet zo goed als de W3 TD's!
     
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    idd, er moeten meer maze TDs komen, die zijn imo veel leuker en minder linear, als je daar een goede maze had gebouwd gaf het veel meer voldoening dan als je langs een vast pad wat torens neer pleurt, of zoals met PvsZ dat je een soort horde moet tegenhouden, maar goed heb de laatste nog niet geprobeerd, misschien is het gewoon wel heel erg leuk ;)
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, wat een dr0kz :b:

    Maza TD, daar kwam ik niet op, dat zijn dé TD's, heerlijk :)
     
  10. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders is niet per se slechter, sta eens open voor een nieuwe speelervaring;) En anders moet je gewoon starcraft 2 kopen voor de pc, daar komen vast dezelfde modgames als bij starcraft 1 en warcraft 3.
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:
    Hier heeft iemand een goed punt, wellicht maar eens proberen. En over Starcraft 2, zou wel willen. Maar mijn pc & laptop zijn te traag. En om nou een nieuwe pc van €1200 te kopen (vooral voor dat spel) nah das voor mij te duur.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.422
    Ik vond Plants and Zombies aardig, maar vooral een tussendoortje. DG:A was al een heel stuk beter. Echt veel goede tower defense games op de console zijn er helaas niet. Op de PC struikel je er bijna over.

    Misschien is dit wat voor jou MetalSonic:



    http://www.puppygames.net/revenge-of-the-titans/

    Geen mazes in deze game, waar nog steeds een erg strakke tower defense game..
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2010
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Southpark TD is anders een erg goede TD. Crystal Defenders is ook wel cool voor de 400 punten die ik er voor betaald heb. (DG zoals al gezegd, P vs Z is gewoon superleuk)
    Op PSN heb je het megageweldigfantastische Pixeljunk Monsters (en ja die is de aanschaf van een PS3 al waard), het zeer goede Meteor Crash en het meer dan prima Savage Moon.

    De enige reden dat je er op de pc over struikelt is door de flashgames/modscene. Goede TD's zijn er zeker op de console. Maar meer mag altijd.

    Buiten dat heb je verder nog Creeper World, Sol Survivor, Immortal Defense.

    ps. en de Wii heeft heeft er nog 2. ;)
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2010
  14. Ramses3

    Ramses3 Gagging!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nu bij chapter 4 op hard met castlevania dus als iemand daar ook is lets roll
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1




    (2 aparte games/matches)

    Looking fun.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ben solo bij chapter 3 normal. Kun je die solo halen of is dat onmogelijk?
     
  17. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Jahoor, heb ik net nog gehaald. Let erop dat je de baas op zijn zakke plekken raakt. Ben nu in level 4 (normal) met single player. Co-op gingen we gisteren af in chapter 3.

    Ik wil het eerst uitspelen, dan komt er een review.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Weet je trouwens van welke vijand ik die Lightning aanval van Shanoa kan leren?
     
  19. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, dat ziet er best tof uit! :eek:
    Beetje zoals TF2(Team Fortress 2).
    Ben benieuwd of dit wat wordt.
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66

    Shit, dat ziet er ff tof uit, helemaal vergeten dat die ook nog kwam...3 dagen nog :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina