1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bonbridge, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou m'n hart vast. Als de OST weer eens écht Castlevania is, dan neem ik de rest voor lief. Een Castlevania staat of valt door de OST imho.
     
  2. Ramses3

    Ramses3 Gagging!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    castlevania is best pittig net een game zitten doen maar zelfs chapter 2 was al lastig met maar liefst 6 man!
     
  3. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een punt, Symphonie of the Night is mede zo sterk door de legendarische OST. Man, wat zitten hier veel heerlijke nummers tussen _O_. Neemt niet weg dat Castlevania op de PS2 als een iets mindere wordt gezien terwijl dit ook heerlijke nummers heeft.

    Ah titel is Lament of the Innocence, heb ik nog eens voor €20 gekocht. Heeft echt een paar heerlijke nummers. Favo is:


    2de = ook must luister :)


    Dit soort nummers zorgen er echt voor dat je geniet tijdens het spelen. Jammer dat deze Castlevania richting het einde minder wordt, het verhaal ook niet echt pakt en de gameplay soms niet heel goed werkt.
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2010
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.459
    Leuk Bevonden:
    3.421
    @Metalsonic: die tunes zou ik in de muziek post plakken als ik jou was. Veel passender en wordt regelmatig bezocht door gebruikers, zolang de nieuwe OST blijft flowen.

    Download nu ook de trial. Alsvast een quicklook van GiantBomb:

    http://www.giantbomb.com/quick-look-castlevania-harmony-of-despair/17-3002/

    EDIT: Trouwens... Castlevania: Harmony of Despair, dus afgekort CastlevaniaHD. Toeval?
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2010
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Dont worry, ik zal hier geen "post hier je muziek draadje van maken" wilde verder geen andere muziek posten.

    Harmony of Dispair is volgensmij de titel van een GBA Castlevania game, dat het nu bij de arcade Castlevania staat vind ik vreemd.
     
  6. Ramses3

    Ramses3 Gagging!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    als iemand bij chapter 5 is met castlevania add me: Reflex Japyoo :thumbs:
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb CV HD toch gekocht! Vind het best een goede game. Voor mij heeft het wel de CV sfeer. Solo is IMO te moeilijk. Heb de eerste boss solo gedaan op de eerste try maar kon hem alleen verslaan doen achter een muur steeds Summon Spirit te gebruiken met Alucard. Boss kon me daar niet raken. Had nog 30 seconde over aangezien de boss 1000+ hp heeft en jij maar 6/7 damage doet...

    Wie hem gekocht heeft kan mij adden!!
     
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hoe zijn de drops eigenlijk in de volle game? Ik kreeg weer Summon Spirit in de bosskist :emo:
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb een Rapier en een Super Potion van de eerste boss gekregen (2 kills). Verder droppen de monsters ook gewoon weer items zoals in de andere games. Items met verschillende rarities en dus verschillende droprates.
     
  10. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarnet Castlevania Trial gespeeld en mijn verwachtingen zijn uitgekomen. Het is een rukgame. De punten die de vorige side-scrolling games zijn goed maakten zitten er niet in laat staan sfeer. Bah!

    Nu moet ik maar de hoop koesteren dat de een oudere titel poorten, Aria of Sorrow oid :) .

    Lijkt trouwens wel alsof elke arcadegame voortaan standaard voor 1200 punten te koop is?
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Rukgame is het sowieso niet. Dat je hem minder vind kan ik begrijpen.
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar waar je op wilt rukken:emo:
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Slechtste.grap.ooit.
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-(
    Wie noemt een game dan ook een ruk game, wat is dat voor taalgebruik. We zitten hier niet op het jip & janneke forum. Zeg dan dat je de game niet leuk vind, niet je ding of dat je er niks van moet hebben.
     
  15. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Laatst bewerkt: 5 aug 2010
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Welke zou het beste zijn om te downen:
    Shadow complex of Limbo?
     
  17. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Je hebt van beide een trial versie, dus ik zou zeggen probeer ze uit, aangezien het zulke verschillende games zijn lijkt het me niet moeilijk een keuze te maken wat je meer ligt..
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Als je voor speelduur kiest: Shadow Complex.
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.764
    Leuk Bevonden:
    2.018
    Persoonlijk zou ik ook zeggen: Shadow Complex.... maar Limbo is natuurlijk veel nieuwer, dus de kans dat Limbo snel in de aanbieding komt is heel klein, en misschien kun je dan dus beter even NU Limbo kopen, en even wachten tot straks Shadow Complex weer een keer in de aanbieding is (waarschijnlijk sneller dan Limbo...)
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Castlevania Harmony of Dissonance

    Ik stond voor alles, open, verwachtingen waren niet al te hoog. Maar de game bevalt mij helemaal niet. Dat je het hele kasteel kan zien heeft nog wel wat grappigs, maar man, wat een slechte muziek. Gameplay technisch solide, ik heb al veel Castlevania games gespeeld dus ik vond het wel leuk om oude bekenden te zien.

    Hoe het speelt en oogt, tja ik vind 't maar matig. in elk geval veen 1200 punten waard, zelfs voor 800 punten laat ik hem liggen. Speel ik liever een GBA Castlevania ofzo.

    Castlevania fans
    Voor de fans is het wel wat leuker dan voor degene die de serie niet kennen. Dat je met anderen over Xbox live dit spel kan spelen en ondertussen nog over de serie an sich kan praten is natuurlijk tof. Maarja, het voelt hier en daar "net niet aan". Demo level is sowieso gewoon redelijk matig, het pakt je niet.

    Voor de niet Castlevania fans
    Dit spel kan je blind links laten liggen :)
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina