1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Arcade Games [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bonbridge, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    De vergelijking klopt gewoon helemaal niet. Dat je Limbo te duur vind begrijp ik, de argumenten die je daarvoor aanhaalt zijn echter niet correct.
    Mass Effect en Limbo zijn verschillende games: arcade vs retail, één spel is al iets van 5(?) jaar oud, de ander nog geen eens een maand.

    Via jouw manier van redeneren kan je dus ook Need for Speed Most Wanted op pikken voor €10. Dingen die nieuw zijn, zijn gewoon duurder dan dingen die al wat ouder zijn.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het is appels met peren vergelijken maar als jij een tientje hebt om aan fruit uit te geven en je dan van appels 5 kilo kunt krijgen en van peren maar 2 zou ik toch echt voor de appels gaan :+

    Vooral als je niet zo heel veel gamed en er dus nog genoeg oudere toppers zijn die je voor een prikkie kan kopen snap ik wel dat je niet direct naar de nieuwere arcade titels krijgt aangezien die in dezelfde prijsklasse zitten als oudere boxed games.

    voor mensen die alles willen spelen en het liefst zo snel mogelijk gaat dat arguement niet op natuurlijk, je weet dat als je iets op de release dag wilt spelen je meer betaalt dan 3 maanden later. Dat is de premie die je betaalt en dat is met bijna alles zo, niet alleen met games.
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.764
    Leuk Bevonden:
    2.018

    Natuurlijk, het argument dat ik heb om het NU niet aan te schaffen, is de korte speelduur. De kwaliteit lijkt me fantastisch. Ik begrijp alleen niet zo goed dat ze voor zo'n korte game zonder veel replay-value, zoveel geld durven te vragen...

    ... maar bij de meeste normale games wacht ik ook gewoon meestal tot ze goedkoper worden hoor. Is dus gewoon hoe IK met gamen omga. Ik betaal zeer zelden fullprice voor een game.
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik vind de prijs zelf ook hoog hoor, sowieso is het hele Limbo onbekend. De naam schrikt al veel mensen af onder het motto "ik ken het niet". En dan blijkt het nog een speelduur te hebben van 3-5 uur. En dan 1200 punten.

    Ach zelf koop ik het dus ook niet, mijn punt was alleen dat ik niet zeg dat het komt omdat er goedkopere games uit zijn. Zo kan je het kapot redeneren, ik koop het niet. Want ik kan nu ook Freeware downloaden, nog goedkoper(!)
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Games zijn voor iedereen gewoon van andere waarde. Het heeft vrij weinig zin om daar over te discusseren.

    Zelf vind ik Limbo ook te kort, als ik iets in 5 uur uitspeel heb ik daarna altijd zo'n gevoel dat het zonde van me geld is geweest, ook voor 800 punten.

    [yt]eFvB3LNbs_U[/yt]
    Ander speel ik wel gewoon Limbo in LittleBigPlanet :+



    Btw weet niet of het hier al bekend was maar je kunt Destination: Arcade al gebruiken in de EU, gewoon op je US account downloaden en al de accounts kunnen er gebruik van maken. (Kwam hier ook net pas achter toen ik ff zat te kijken op m'n US account)

    EDIT: Link gefixed
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2010
  6. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Morgen.

    Ik was van plan de game te kopen, maar na het lezen van de review op IGN laat ik de game zitten. Volgens de review zijn er 6 levels waarin je binnen de tijd de baas moet halen. Je characters levelen niet, maar wel kun je steeds betere uitrusting vinden waarmee je de baas zou kunnen verslaan. Singleplayer moet een stuk minder zijn de dan de multiplayer. Een castlevania wil ik singleplayer kunnen spelen en niet bijna verplicht worden tot de multiplayer. Ik sla hem over voor 1200 punten.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.461
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Voor mij is deze Castlevania ook een no-go. Bovenstaande klinkt gewoon niet aantrekkelijk voor me, al helemaal niet voor die prijs. :p

    Het komt wel gelukkig overeen met mijn onderbuik gevoel dat ik al een tijdje had bij deze Castlevania. Blij dat mijn gamer instincten nog in orde zijn.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  9. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Leuk hoor die Little Big Planet Limbo. Blijft een gaaf spel dat LBP.
     
  10. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Leuke discussie op vorige pagina, vooral nu blijkt dat je mafia 2 ook in 10 uur uit kunt spelen, is ie dan nog wel 60 euro waard? Maargoed, ontopic:

    Check out: "Plants vs. Zombies shambles onto Xbox Live Arcade September 8" - www.joystiq.com http://www.joystiq.com/2010/08/03/p...e-arcade-september-8/?icid=joystiq-iphone-url

    The Xbox Live Arcade port of Plants vs. Zombies has been given a (re-)birthday: Wednesday, September 8. In just five weeks, Xbox gamers who haven't already picked up PopCap's polished tower defense game on PC, Mac or iPhone/iPad can do so on XBLA for $15 (or 1200 Xbox bucks). This latest version doesn't only bring an HD, controller-optimized experience to the console space, it also adds two new multiplayer modes: Co-op and Versus.


    In IGN's brief writeup of the game, the site says one co-op strategy is to have one player use defensive plants while the other uses offensive plants, as they try to hold back the oncoming undead. In Versus mode, the zombie player has to eat his or her way into the plant player's home, while the plant player has to shoot down three zombie targets. If the multiplayer enhancements in PopCap's XBLA port of Peggle are any indication, you should expect more than just bullet-point upgrades.
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2010
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Retail games kun je vaak wel voor 30-40 euro kopen.

    En voor welke malloot nog geen Plants vs. Zombies heeft KOPEN!!!
     
  12. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    En voor welke malloot het wel heeft maar net zo nieuwschierig is naar de multiplayer extras als ik KOPEN!
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    [yt]r95TAEmnPKE[/yt]

    Lijkt me echt drie keer niks op 360 eigenlijk :+ ben groot fan van TDs maar dit trekt me (nog) niet.
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.910
    Leuk Bevonden:
    3.286
    [gt]702497[/gt]
     
  15. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Dit zou wel heersen met kinect eerlijk gezegd :D

    Oh en www.giantbomb.com heeft een firstlook video van castlevania, voor de mensen die twijfelen..
     
  16. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    PvZ is zo'n goed spel. Heb hem onderhand alweer 4 keer uitgespeeld. :+
     
  17. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused:
    Vreemd, dat YT filmpje vind ik saaier dan saai. Veels te klein gebied, geen interessante routes.
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Castlevania wanneer ik thuis ben maar downloaden, hopelijk is het toch wat beter volgens de recensie.
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Net castlevania gespeeld en ben eigenlijk best teleurgesteld, had er toch wel veel meer van verwacht, zeker na die uber games die ze op de DS hadden uitgebracht.

    Vind er weinig Castlevania gevoel inzitten, het speelt veelste arcade voor een Castlevania game en er mist gewoon te veel om het leuk te maken.

    In plaats dat ze een echt nieuwe Castlevania hebben gemaakt lijkt het erop dat ze het niet alleen een stuk makkelijker gemaakt hebben maar ook gewoon het hele levelen eruit gepleurt hebben. Sowieso dat je de hele kaart al kunt zien vind ik gigantisch nep.
    Het is duidelijk dat ze het spel simpel hebben gemaakt voor alle casuals en om de co-op minder ingewikkeld te maken hebben ze gezorgt dat je geen levels/exp hebt.
    En Voor 1200 had ik trouwens op z'n minst een verhaal verwacht of iig wat diepgang, nu is het gewoon "ren naar de baas en klap hem omver voor items".

    Dit deel heeft gewoon geen ziel, jammer.
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2010
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier was ik al bang voor op basis van de trailers, ik hoopte al op een uitgebreide impressie nadat ik zag dat je de trial had gespeeld. Jammer, erg jammer had wel zin in een Castlevania game. Maarja dan maar kijken of Lord of the Shadow (zo heet die nieuwe toch?) wat gaat worden :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina