Xbox LIVE Arcade Games [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Mensen hebben geen verwachtingen van Perfect Dark als ze de game vroeger al hebben gespeeld dus dat zou helemaal geen teleurstelling worden als ze het al kennen.

    Gears 2 niet overhyped? Ze praten nu al over Gears 3 die in april 2011 zou komen. En reken maar dat de media hier nog flink veel meer over gaat schrijven dan andere orginelere games.

    *Kuch* Halo 3 *Kuch*
    *Kuch* Call of Duty Modern Warfare 2 * Kuch*

    Beetje tegenstrijdig vind je niet? :)
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2010
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Mag een mod zijn mening niet geven?

    Het is een forum. Bijna alles wat je zegt is een mening. Ik ga toch niet bij alles wat ik post 'ik vind' bijzetten?
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Om te beginnen staat mainstream voor niet niet direct gelijk aan casual. Mainstream heeft deels te maken met populariteit. Gears of War was eigenlijk nooit echt speciaal (game heeft eigenlijk enkel het coversysteem "geperfectioneerd") en sinds deel 2 is totaal niets nieuw aan, niets dat we niet hebben gezien in andere games. Gears of War 2 was eigenlijk gewoon GoW1 verbeteren (of toch een poging tot) en dan lekker incashen. En ja, veel games komen bij mij terecht in de "mainstream" categorie :p.

    Een in mijn ogen mainstream game is niet per sé een slechte game, maar hij doet gewoon niets speciaal.

    Zo kon je Pefect Dark in zijn tijd misschien mainstream noemen, maar vandaag de dag is dat het niet meer (hoeveel games tegenwoordig hebben nog 4 speler split-screen met bots?) :+.


    Mag ik als mod geen mening hebben?
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen mag een mening hebben maar om nou te zeggen alsof het feiten zijn dat mainstream games troep zijn...

    Verwachtingen zijn er nog steeds, er wordt verwacht dat het net zo leuk was als dat het vroeger was terwijl veel gameplay elementen al verouderd zijn.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.493
    Leuk Bevonden:
    8.515
    Ik heb de game een half jaar geleden nog even gespeeld op de N64 en het was gewoon nog steeds super!

    De enige nadelen waren dat de controls nu gewoon zogen en dat de framerate bout is.

    Laat die twee dingen nu precies opgelost zijn in de remake. :cool:
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Voel me vereerd dat je mijn mening als feiten beschouwd :).

    Maar de bedoeling van een forum is om te discussiëren, met antwoorden mensen verkondigen hun mening en ga ze achteraf verdedigen. Snap eigenlijk niet dat mensen daar problemen mee hebben, want persoonlijk zie ik alles wat hier gepost wordt als een mening van die persoon. Tenzij ik weet dat het een daadwerkelijk feit is of dat er een bronvermelding is (afhankelijk van de aard van de post natuurlijk).
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Bevat de Perfect Dark arcade game een co-op modus? Zoja, is die zowel offline als online te spelen?
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.493
    Leuk Bevonden:
    8.515
    Hij bevat co-op en counter-op (de een is de normale character en de ander speelt de vijanden ;)). Die modes zijn sowieso offline, maar aangezien de multiplayer ook online is, neem ik aan dat de co-op nu ook online te spelen is.

    Dus als iemand binnenkort wil co-oppen, hit me up! Ik ken alle levels en objectives van binnen en van buiten, alhoewel m'n skills enorm zullen zijn afgenomen. :+
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Op de Perfect Dark gamepage op de Xbox site staat voor offline het volgende:
    Players 1-4
    CoOp 1-2
    Dolby Digital tijdens de game

    Voor online:
    Onlinemultiplayer 2-8
    Co-op 1-2
    Leaderboards
    Spraak

    Lijkt dus dat de co-op wel online te spelen is (hoop het toch).
     
  10. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb je al in mijn vriendenlijst ;). Ben helaas bang dat ik voorlopig niet erg veel kan spelen ivm tentamens volgende week...:{
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.493
    Leuk Bevonden:
    8.515
    Ik heb het eigenlijk ook druk, maar op de een of andere manier negeer ik dat altijd. :+
     
  12. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja ik stiekem ook.:+ Lig al heel ver achter op mijn studieschema.
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wie niet :+

    *Laat PD maar komen....Heb de puntjes al klaar liggen :eek:
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach als je het zo bekijkt dan zit daar ook wat in. Ik zal dit in elk geval in mijn achterhoofd houden voor posts in het algemeen die ik hier lees. Bij mij is het er al op jonge leeftijd duidelijk gemaakt dat meningen/ subjectieve zaken altijd duidelijk met een "ik vind/ imo etc" moeten worden aangegevenO-)

    Maar ik houd maar op met mijn geklaag want hier moeten vooral posts komen te staan van mensen die praten over de retro fun van PD :b:
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb counter co-op nooit in een andere game gezien.

    Kan iemand de gamertag generator toevoegen?

    Co-op is idd over L!ve. Ook de challenges. Jammer dat co-op challenges later in geen enkele game zijn terug gekomen op de manier hoe ze in deze game zaten. Slow-mo combat in Skeddar Arena :)
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2010
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.493
    Leuk Bevonden:
    8.515
    Hij staat erop!
     
  17. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Op xbox.com nog niet.
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2010
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.493
    Leuk Bevonden:
    8.515
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Het werkt hoor. Tenminste, hij staat toch in mijn wachtrij :+.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.493
    Leuk Bevonden:
    8.515
    Nou, hier niet. Hij vraagt om prepaid code...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina