1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live arcade games [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    heeft iemand hier weleens de recensies gelezen op bol.com bij een spel dat nog niet uit is?

    Dan lees je reacties op quakewars zoals:

    Dit spel zuigt want battlefield is gewoon beter.

    Of reactie op spel naar een film.
    De film was zo tof dit spel moet gewoon echt vet gruwelijk worden.

    of op nieuwe call of duty: Dit spel zuight, Cs 1.6 blijft toch meest gespeeld.

    Dan heb ik toch liever ik vind het wel of niet leuk dan van die domme argumenten
     
  2. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik begrijp het.
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Heb Ecco net gespeeld en vind het zelf ook niet echt leuk.

    Ik heb gewoon het geduld niet om steeds routes te proberen totdat je de juiste vind. In een arcade game zie ik liever wat meer actie en minder zoeken (gewone games ook trouwens)

    al waren de graphics voor die tijd en de sfeer wel heel goed
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.422

    Ik vind het zelf vaak leuk om te zien wanneer sommige spellen/films/boeken al de hemel in worden geprezen (5 sterren), terwijl ze nog niet eens gereleased zijn! Puur op verwachtingen dus. Kijk maar eens voor de grap op bol.com bij Halo 3. *)
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2007
  5. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind juist in een spel meer zoeken leuk.En ook meer actie natuurlijk
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.422
    Heb ze allebei gespeeld. Ecco is (nog steeds) niet helemaal mijn ding, maar ik zie wel waarom deze game vroeger zo goed heeft verkocht. Het speelt nog steeds erg lekker en de graphics mogen er ook nog zijn. Ook vond ik de enhancing filters (voor beeld en geluid) erg goed bij deze update passen.

    Hexic 2... jezus, wat hebben de makers met die game gedaan? Ik vind het ineens stukken minder leuk, vergeleken met deel 1. Ik denk gewoon omdat die er "cleaner" uit ziet. Deel 1 oogt gewoon rustiger en ik vind de kleuren daar ook minder mat. En die battle modus sprak me eigenlijk niet erg aan. Dan speel ik nog liever de VS modus van Lumines. Ook de muziek van Hexic 2 is minder mijn ding. Nee, ik blijf wel bij Hexic 1. Staat nog gratis op de HDD ook.
     
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    heb sinds een paar dagen Track and Field .

    Opzich toffe game

    Zit vast bij het onderdeel speer werpen , iemand een idee hoe je het beste kunt gooien ?
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    42-45 graden. Als je maar hard genoeg rent kom je zo over de 90 mtr. Eitje.

    Is er btw al een datum voor Puzzle Quest bekent?
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2007
  9. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand nog steeds wat Frags is bij Bomberman Live?Zou ik graag willen weten alvast bedankt
     
  10. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is als je iemand killed, dus in een zombie match moet je 25 kills hebben voor de achievement
     
  11. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar als ik iemand vaak kill dan gaan ze weg?:{
     
  12. Yolaxa

    Yolaxa Inevitable

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo, ik probeer bij Hardwood Hearts de Achievement Ace of Heart te halen, maar dat is in je eentje nogal onmogelijk. En aangezien er weinig tot geen online spelers zijn. Zou ik hier willen vragen of iemand mij wil helpen.

    Alvast bedankt :)
     
  13. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik van achieve360points.com, die hadden er toevallig een Achievement-Gids bij staan.

    3. Ace of Hearts - Win 10 consecutive games. Earn this in Single Player or Xbox Live play. (40)
    --This one is a little more difficult but play as normal but if it looks like you are going to lose
    just quit back to the main menu it does not break the streak (not dashboard).
    Strategy: If you use the above guidelines, then quit when the other team either gets a -40 trick
    (yellow heart), you get a +50 (big black heart) or you think you may lose.
     
  14. DonnyCong

    DonnyCong Active Member

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan dat niet meer door die update die er is gekomen.
     
  15. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar ik heb hem al gehaald
     
  16. Yolaxa

    Yolaxa Inevitable

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt. Anders had ik de achievement, al lang gehad. Ik krijg zobeetje overal te horen dat het met ze 2en wel goed mogelijk is. Maar ik kan niemand vinden. Dus tja lees iemand dit en je wilt mij helpen? Meld het dan fftjes :)
     
  17. DonnyCong

    DonnyCong Active Member

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Go to the last blade on the dashboard and select memory. Then press the Y button which should bring up an option that includes formating your drive. Now at that screen press X, X, LB, RB, X, X and it should bring up a guide page asking if you would like to perform maitenance on your drive. If you select yes it will delete all title updates that your xbox 360 has recieved. This DOES NOT affect any game saves or dashboard updates, just individual title updates which can all be re-downloaded as soon as you boot up a game. Now if you go to hardwood spades and DECLINE the update you can get the 10 wins in a row by playing the computer and quitting if you are about to lose like you used to be able to do before the update. Hope this helps those of you looking to get this achievement which is insanely hard to get without this.


    Je zou dit kunnen proberen zo heb ik het ook gedaan. Dan haal je de updates weg en kan je ze weer gewoon downloaden als je speelt, maar begin je met hearts dan moet je hem even declinen zodat je die achievement kan halen. Als dit niet lukt kan ik je alsnog proberen te helpen online.
     
  18. Yolaxa

    Yolaxa Inevitable

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    @DonnyCong:
    Ja daar zit er ook weer probleem, ik heb net de update's verwijdert. Maar als ik dan de update wijger dan kan ik alleen maar de Trial versie spelen? Iniedergeval, het heeft niet geholpen :'-(.

    Na zelf even gezocht te hebben, kwam ik erachter dat meer mensen dit probleem hebben en dat het ligt aan de vervanging van je 360, en mijne is laast vervangen. Omdat die geen DVD's afspeelde.

    Dus zou je me alsjeblieft willen helpen?
     
  19. DonnyCong

    DonnyCong Active Member

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kunnen we dat het best morgen doen. Ik weet niet of het gaat lukken, maar het is het proberen waard. ;)
     
  20. Yolaxa

    Yolaxa Inevitable

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké. bedankt! Ik heb je toegevoegd op XBL.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina