1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live arcade games [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Dit is toch de Megadrive Ecco? Hoop trouwens dat SoR2 ook, net zoals Ecco, 400 punten zal zijn. Dat zou natuurlijk helemaal een giller zijn, voor zo'n super spel.
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik had gelezen dat het de Megadrive versie was, ze schijnen ook de graphics iets verbeterd te hebben. Maar daar verwacht ik niet teveel van. Met Prince of Persia was het een flinke oppoetsbeurt, maar dan kost het spel gelijk 800 punten. Maar de graphics waren al best op de Megadrive vind ik.

    Streets of Rage zal geheid ook maar 400 punten zijn, net zoals Sonic, Golden Axe en Ecco. Misschien dat die volgende week komt.
     
  3. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb alle dreamcast spellen, maar ik heb ''maar'' een stuk of 40 megadrive spellen ofzo.
     
  4. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even Hexic 2 gespeeld en MAN wat vond ik het tegenvallen, het heeft totaal niet die oude Hexic sfeer die het juist leuk maakte :)

    Nu ecco even proberen..
    Edit: Ecco zal best leuk zijn voor de mensen die em van vroeger kennen oid, maar het kon mij niet echt boeien, nogal vaag allemaal :p
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2007
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Beide geprobeerd. Allebei een beetje vaag ja. Ik vond Hexic best vermakelijk alleen snap ik de regels niet echt. Tevens vond ik de graphics stijl van deel 1 een stuk beter.

    Ecco heb ik een stukje gespeeld totdat ik de orka vond. Opzich grappig spelletje maar nu niet echt iets om te kopen. Het werkt wel een beetje raar.
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Knappe concludering in 5 minuten. Het enige dat ik erover te zeggen heb is dat het frustrerend moeilijk is. Ik kom niet eens door het tweede veldje heen (Undercaves). Echt niet normaal gewoon. Alle Arcade games zijn meestal een makkie, in ieder geval in het begin. Nu begint het al behoorlijk pittig. Het spel heeft wel een hoog trial and error gehalte. Ik had wel wat jeugdherinneringen van dit spel, maar dan zal mijn broer wel gespeeld hebben. No way dat ik dit spel zelf tot een goed einde heb gespeeld.

    Gisteren had ik nog even Track and Field gespeeld. Ik had hier wat aardige tips gelezen over het hamerslingeren en het hoogspringen. Allebei de achievements gisteren gehaald. Ik heb 96 meter gegooid bij het hamerslingeren en met het hoogspringen haalde ik 2.42 meter. Mijn totaalscore was 231.000 punten. Dus dat is een stuk beter dan mijn oude score :)
     
  7. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je :) Van die conclusie haal je me ook niet zo snel meer af :'-(
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik snap niet wat je er vaag aan vindt. Ik weet niet tot hoever je kan spelen in de trial, want ik unlockte gelijk het hele spel. Maar het is gewoon sleutels zoeken, puzzels oplossen en beestjes verslaan of ontwijken. Helemaal niets vaags aan, alleen wel zeer pittig. Het eerste veld is een eitje, maar in het tweede is het gelijk aanpoten
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Ik heb Ecco echt nog nooit zelf gespeeld (nou ja, misschien 5 minuten dan)... dus ik ben super benieuwd vanavond. Ziet het er eigenlijk nog uit op de SD/HD televisie?
     
  10. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ecco gedownload maar vond er niet veel aan.Dus ik koop hem niet.
    Weet iemand of ze ook ooit Doom 2 ofzo uitbrengen?Dat lijkt me wel tof
     
  11. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar je krijgt totaal geen uitleg (tenminste in de demo niet) Ik ging gewoon een beetje rondkloten en omhoog springen en toen kon ik pas verder, beetje vaag verder. Maar laten we er over ophouden, het boeit me verder niet zoveel :9
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Je kan beter melden wanneer je wel een spel leuk vindt, dan kan de vlag uit ;) Ik kan er eigenlijk niet tegen, dat mensen klassiekers afzeiken op basis van 5 minuten spelen. Hetzelfde als 5 minuten The Godfather kijken en dan zeggen dat het een kutfilm is
     
  13. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    maar een klassieke arcade game en de Godfather zijn egt wel een heel groot verschil slimbo.

    ben zelf geen fan van dat soort game's maar wat voor soort game is dat ecco eigenlijk
     
  14. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Het is een adventure zou ik zeggen.
    Ik heb het zelf ook nooit uitgespeeld, maar ik ben wel heel ver geweest (altantis), het is heel pittig, maar echt de moeite waard als je doorzet. (het is heel lang)

    Voor de beginners, het begint pas echt als je hoog in de lucht springt aan het begin.
     
  15. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je mag toch ook zeggen als je een spel niet leuk vind?
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2007
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Lekker zo'n denigrerende opmerking, laat dat slimbo voortaan maar achterwege. Het gaat om het hele geheel. Als je een film 5 minuten ziet, kan je ook niet zeggen of het een slechte of een goede film is. Met een spel kan je ook geen mening geven op basis van 1 veldje in een trial. Maar veel mensen doen dat wel. Met een paar woorden kunnen ze een prima spel de grond inboren. Maar dat is de algemene tendens op dit forum. Iedereen roept maar wat, maar enige argumentatie wordt bijna altijd achterwege gelaten. Er zijn maar heel weinig mensen op dit forum waar je een normale discussie mee kunt hebben.

    En dat bedoel ik dus ook met jouw opmerkingen X-BoxFan. Je roept altijd maar "ik vind het niet leuk", "ik vind het niet leuk" etcetera. Fijn dat je even je mening post, maar die heeft totaal geen waarde als je hem niet beargumenteert. Dus natuurlijk mag je het niet leuk vinden, maar leg het dan ook uit, dat is wel zo aardig om te lezen.
     
  17. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor:)
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Je hebt een paar goede punten Supremacy. Ik vind echter wel dat mensen best een mening kunnen vormen na het spelen van alleen de trial. Daar is immers die trial voor, om te kijken of de game je bevalt. Zo niet, dan koop je hem niet. Maar een "Ik vind het niet leuk, want...." vind ik zelf ook veel interessanter om te lezen dan een "Ik vind hem niet leuk. Wat een kutspel". Helaas reageren hier veel mensen vaak wel zo (ook omgekeerd: "Ik vind hem geweldig," punt, geen redenatie erachter). Pagina's worden helaas hiermee gevuld in bepaalde topics. Erg jammer, maar ik heb geleerd daar snel overheen te lezen.

    Je kunt mensen helaas niet dwingen....
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2007
  19. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik dus al zei sorry zal nooit meer zeggen dat ik het spel niet leuk vind:eek:
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Maak je niet druk, X-BoxFan. Het was niet aanvallend bedoelt naar jou toe. Ik gaf alleen aan wat mij vaak op dit forum opvalt en wat ik zelf het liefst zie...
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina