1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox LIVE Arcade Games [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 12 jan 2012.

  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je nog een nieuwe Double Fine adventure game wilt op XBLA klik op de link in me sig. In de planning voor Steam maar met genoeg financiering komen andere ook mogelijk aan de beurt. Lijkt me geen probleem meer dus. :p
     
  2. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Gaat wel snel met de funding zeg, eergister stond ie nog op 666 duizend, nu al over de miljoen.. Wat een beetje exposure al niet kan doen..
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.487
    Leuk Bevonden:
    8.497
    Alleen een beetje jammer dat je geen paypal kunt gebruiken. Cmon, het is wel 2012...
     
  4. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    [yt]6ds9onLMMPU[/yt]

    Weer een teken van Retro city rampage, hopelijk binnenkort een releasedatum.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Ik plaats mijn Kinect post meteen ook maar even hier.

    Het ziet ernaar uit dat de Kinect eindelijk weer een winnaar heeft op het gebied van familie/kids games.

    Happy-action-theater review

    Lijkt mij een ontzettend leuke game. Double Find lijkt te weten wat kinderen aanspreek. De review zelf is trouwens ook erg goed geschreven. Jammer dat ik geen kinderen heb (en mijn vrienden zijn niet zo gek in de bol), maar ik weet zeker dat dit een aanrader is voor anderen. Maar buiten dat awesome stuff voor maar 800 punten op XBLA.

     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Hmm, ik weet het niet zo. Verwacht de review heel vlot. Hij staat al op het redactieforum.
     
  7. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Double Fine is goed bezig met Kinect. Sesame Street: Once Upon A Monster vond ik ook al zo fantastisch van ze.
     
  8. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Die heb ik niet kunnen spelen, is hier niet uitgegeven helaas. Zie die recensie van Happy Action Theater nu op de main page in elk geval.
     
  9. SpectralXEnigma

    SpectralXEnigma Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu net met Bastion begonnen (laat i know) maar wat een toffe game! De sfeer, muziek en art is gewoon awesome. Ben alleen bang dat ik er op dit moment vrij snel doorheen vlieg...
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    [yt]WKOpLJU_UdI[/yt]

    Warp op zich wel een leuk spel. :)
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.487
    Leuk Bevonden:
    8.497
    :D
     
  13. Dragonborn Z

    Dragonborn Z Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit eraan te denken om van de week een Castlevania game te downloaden, ben bekend met SOTN dus dat is sowieso een veilige keuze. Echter is m'n oog ook even op Harmony of Despair gevallen maar veel reviews raden de game af voor de (veelal) Solo gamer. Iemand bekend met de game ?
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Alleen de demo. Harmony of Despair is vooral een co-op MP game. Ik vond het in mijn eentje lang niet zo sterk spelen als SoTN.
     
  15. Dragonborn Z

    Dragonborn Z Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar was ik al bang voor, nja dan wordt het waarschijnlijk toch SOTN. Scheelt ook weer 5 euro en ik vind 15 euro toch wat te prijzig voor een game die ik veelal in m'n eentje zal spelen maar er eigenlijk niet voor bedoeld is. Castle Crashers (geweldig trouwens) kost ook 15 euro maar die heeft in elk geval ook lokale MP ondersteuning en speelt overigens prima Solo.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2012
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.067
    Leuk Bevonden:
    4.711
    Eigenlijks zou ik Battlefield 1943 weer eens moeten downloaden. Moet nog steeds die 100 potjes en 25 vlaggen achievements. Al sinds 2010 ofzo niet meer aangeraakt, althans echt spelen. :+
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
  18. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Even goed lezen Forsythia. Het gaat hier om een XBLA release, niet een full price game. De aankondiging was ongetwijfeld al bekend, maar het ging me hier ook meer om de toegevoegde quick look.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2012

Deel Deze Pagina