1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox gaat zomaar uit

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gunfighter, 3 aug 2005.

  1. Gunfighter

    Gunfighter Tomcats by choice!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Na twee weken niet aan geweest te zijn (vakantie) ging ik vandaag weer xboxen. Ik had net DOA:ultimate gekocht en alles ging goed, tot ik met een vriend tegen elkaar ging spelen. Voordat de 40 seconden om waren ging de xbox zomaar uit. 4 keer daarna weer. Terwijl hij andere game modes wel doet. Daarna gingen we nog een ander spel spelen (XIII) en toen hield hij er ook zomaar mee op, terwijl hij dat nog nooit heeft gedaan. Weet iemand wat er aan de hand is? Ik heb al gezocht in de forums maar ik kan het niet vinden. Er zit wel zo'n nieuwe stroomkabel op en hij is 3 jaar oud. Alvast bedankt!
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb je het al een keer met de oude stroomkabel geprobeerd.
     
  3. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    `Doet je ledje knipperen en zoja welke kleuren?
     
  4. Gunfighter

    Gunfighter Tomcats by choice!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee het ledje gaat niet knipperen hij staat gewoon helemaal uit. Ik ga het nog wel even met die oude kabel proberen maar ik heb die nieuwe kabel al een tijdje en ik heb dit nog nooit gehad...
     
  5. jeroen kroes

    jeroen kroes hertog jan ownage

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    jah die van mij gaat helemaal niet meer aan na een blikseminslag bij ons in de straat:confused:
     
  6. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er nog meer apparaten kapot of alleen je xbox? ander zou ik maar de xbox klantenservice bellen of hem zelf openschroeven en kijken wat het is. het zou misschien je stroomvoorziening chip kunnen zijn (ben even de echte naaam kwijt).
     
  7. Clown_barry_NL

    Clown_barry_NL Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Een xbox heeft geen stroomvoorzieningschip.
     
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Hij bedoeld dan gewoon de PSU ;)


    @ Threadstarter: Ik denk een probleem met de warmte. Als je xbox nog in de garantie zit; even opsturen. Is je garantie verlopen, maak hem eens open en verwijder alle stof die erin zit.
     
  9. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Voeding zal wel ter zielen zijn, los contactje of zo.
     
  10. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    los contactje van blikseminslag?
    hele voeding kan net zo goed door gebrand zijn, of 't moederbord..
     
  11. Ik heb daar geen last van dat hij zomaar uitvalt,een vriend van me was aan het spelen en toen begon het ledje Rood te knipperen maar hij doet het nog wel! :cool: :confused:
     
  12. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij de threadstarter met het probleem is de bliksem ook niet ingeslagen, dat is een ander member die hier gereplied heeft.
     
  13. jeroen kroes

    jeroen kroes hertog jan ownage

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    ok kerels bedankt ik heb hem opengeschroefd om forza eruit te halen maar nu is het probleem dat er allemaal witte zooi in de xbox zit klopt dat?
     
  14. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je er nog garantie op?
     
  15. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Witte zooi? Uhw, wat heb jij ermee gedaan? :+
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Nu niet meer ;)


    En die witte troep is normaal. Lijkt lijm om de onderdelen bij elkaar te houden en meteen ook om te isoleren. Dit zit alleen op de PSU als het goed is. :)
     
  17. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het alleen als je met meerdere controllers speels. Oftewel coop, splitscreen... Want misschien is er iets doorgebrand in je 2e, 3e of 4e controller poort waardoor er als je die poort gebruikt kortsluiting ontstaat, en de nieuwe stroomkabel van Microsoft (heb uhm zlef ook) gelijk de stroom eraf haalt. Dus misschien kan je een andere poort gebruiken waar dat niet gebeurt ofzo...
     
  18. Gunfighter

    Gunfighter Tomcats by choice!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel kunnen want het gebeurde idd alleen toen ik met iemand om 1 xbox aan het spelen was. Maar na die dag is hij niet meer uitgevallen, dus misschien had hij even zijn dag niet. Hij had ook 2 weken uitgestaan dat gebeurd ook niet zoveel dus misschien moest hij weer even wennen :p. Maar nu is het gelukkig weg.
     
  19. Koffie mok

    Koffie mok Guest


    Foto
     

Deel Deze Pagina