Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Ik vind de PS3 stijlvol en bovenal stil!

    Al die gadgets doen mij niet zoveel. Primair gaat het mij om games.
     
  2. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb niks tegen de ps3 en vind het echt een super ding en zou hem graag willen hebben.
    alleen vind ik hem te duur dat is wat me echt tegenhield, en qua vergelijking met de ps2 vind ik hem erg groot
    :D:D8) zou hem natuurlijk niet alleen voor 't gamen kopen maar voor zover ik weet zijn er nog niet zoveel flims enzo verkrijgbaar op blue-ray
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2007
  3. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet toegeven de PS3 ziet er vet uit en al die compatibiliteit vind ik ook wel zeer handig maar hoewel iedereen zegt dat het er niet om gaat wat de PR mensen van Sony zeggen, heb ik gewoon geen vertrouwen in het bedrijf. Volgens mij gaat het Sony alleen om de winst. Daarbij komt nog dat ik blij ben met mijn (goedkope) 360 en alle mooie spellen die daarop uitkomen. Feitelijk spreken spellen als God of War mij gewooon niet aan. Ik ben meer een shooterpersoon en dat genre is heel goed vertegenwoordigd op de 360. Daarom kies ik dus voor Xbox en niet PS :D Ik zeg ook niet dat de Ps3 slecht is ofzo maar voor mij is de 360 beter. De Wii wil ik hier misschien ook nog wel hebben maar dan moeten er eerst wat betere spellen te krijgen zijn :9 Ik zie de Wii voor mij dan wel meer als een partyconsole om met vrienden en familie op te spelen maar niet voor de serieuze ervaring :)
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    XNA Racer

    Nu ik zo zit te zoeken naar wat leuke videotjes over XNA, dan blijkt zelfs dat het binnenkort mogelijk is om je eigen games te maken op je pc, en die doormiddel van XNA op je 360 te zetten. Bekijk dit filmpje maar eens (http://channel9.msdn.com/Showpost.aspx?postid=261254&pvrid=415), oftewel eind 2007 (als de studio versie uitkomt) is het voor iedereen mogelijk zijn/haar eigen game te maken en te draaien op de 360. Maargoed je moet er natuurlijk maar de tijd voor nemen. :b: Mij niet gezien...
     
  5. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moest dat wel eerst iets van 100 dollar betalen, al oud nieuws trouwens :) Ik wist het iig al lang :D
     
  6. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Ah, de allerslimste opmerking van de maand. Zonder twijfel. :lol: _O_ _0/

    Wat denk jezelf? Dat MS het niet om winst maken te doen is? Werk jij niet om winst te maken (lees: geld verdienen). Of werk jij op vrijwillige basis?
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Aja als je gamedesigner wilt worden dan is het leuk, maar mij niet gezien daarvoor. Maar wat hier wel erg mooi aan is, dat er heel wat beginnende gamedevelopers zo hun kans krijgen om een game te maken, en zo zal dus de achterban van developers voor de 360 heel uitgebreid worden (en uiteraard ook een gedeelte underground zijn).

    "The release of XNA Game Studio Professional is scheduled for Summer of 2007"

    Oftewel eind dit jaar is het eigelijk pas af.
     
  8. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik snap zelf ook dat ieder bedrijf gebaseerd is op winst maar ik bedoel dat het voor mij lijkt alsof MS houdt van de 360 en de games en dat Sony de Ps alleen heeft om geld te verdienen 8) Maar dit is allemaal mijn mening en dus geen feit :)
     
  9. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook van die tutorials gedownload, maar was meer om te kijken hoe dat nou zit. Ben alleen snel afgehaakt. Ik kan er gewoon niet meeuit de voeten.
    http://www.xnatutorial.com/?page_id=46

    Timesplitters of Little Big Planet dat kan ik dan weer wel. UT3 krijgt ook zoiets alleen die zal ook wel moeilijk zijn. Snapte van UT op PC al niets.

    Geen Dead Rising / Lost Planet op PS3.
    http://www.gamed.nl/view/25450
    Toch wel een tegenvaller, althans voorlopig..

    http://www.qj.net/Scans-of-three-exclusive-PS3-titles-from-the-Cellius-project/pg/49/aid/87267/
    Naast Heavenly Sword en God of War 3 ook Brave Arms als Ninja Gaiden look-a-like. Eigenlijk is dat voor mij de reden dat ik PS3 verkies boven 360. Voor zover ik weet komt alleen Ninja Gaiden 2.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2007
  10. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik ook een leuke functie van de PS3 vind is dat je gewoon alle muziek naar de harddrive kan rippen, dus van een externe hardschijf, je psp, memorystickjes noem maar op, je kan het allemaal erop zetten...

    Heerlijk om gewoon je externe HD met 150 gig aan muziek aan je PS3 te kunnen koppelen :)
    [​IMG]



    En die Visualiser is ook echt mooi, iemand die al een poosje aangehad?
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2007
  11. Cybercon

    Cybercon Guest

    Ja het is natuurlijk leuk dat ze 3 exclusieve titels aankondigen voor de PS3, maar bij de kwaliteit van de spellen kan je nog wat vraagtekens plaatsen. Het concept van alledrie de games klinken goed, maar of de afwerking ook goed zal zijn? Breakdown op de Xbox was ook al zo'n matige titel van Namco. Maar goed ben wel benieuwd wat ze ervan gaan bakken :)

    En ja wat Lost Planet en Dead Rising betreft, i don't give a shit. Twee gehypte titels in mijn ogen.
     
  12. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe eindelijk niet zo'm flauwe fanboy discusie.

    Ik vind ook dat de PS3 een mooi en veelzijdig apparaat is. Misschien zelfs technisch wel beter als de 360............in ieder geval veel uitgebreider en veelzijdiger.

    Maar ik heb een 360 en daar ben ik redelijk tevreden mee......redelijk?
    Ja, redelijk omdat ik al een tijd bang ben dat ie kapot gaat(want ze gaan echt vaak kapot).

    Ook hoop ik dat er voor de xbox360 snel wat andere soorten games uit gaan komen, anders moet ik volgend jaar toch maar weer een ps3 gaan halen.

    Heb intussen wel een wii gekocht voor dat gemis op te vullen, maar daar moeten echt snel wat meer topgames op gaan komen.........want al die ports zuigen big time.
     
  13. Cybercon

    Cybercon Guest

    Als je kwalitatief goede games wilt spelen dit jaar, ben je op de Xbox 360 bij het juiste adres. De PS3 kent ook een aantal veelbelovende titels dit jaar en de line-up van de Wii is helemaal bedroevend.
     
  14. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ALS ik nu geen xbox 360 en wii had, en ik zou 1 van de 3 gaan kopen, ging ik zonder twijfels toch wel voor playstation 3 :9 kben wel harstikke tevreden met een 360 en wii, en daar hou ik het nu ook bij! gewoon games kopen voor die console, en op de volgende generatie hou ik het maar op 1 console, ga ik eerst wachten tot ze er allemaal weer 1 uit hebben gebracht, echt check ik wel weer wat die kunnen :+ maar dat duurt nog wel ff
     
  15. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
  16. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm als ik nu zou moeten kiezen had ik denk ik ook wel voor de 360 had gekozen. Eigenlijk niet om het technisch gezwam maar gewoon omdat ik met de gameseries meer heb. Halo, doa en ninja gaiden kan ik niet missen. Daarnaast komen de musthaves als GTA tegenwoordig er ook gewoon op uit.
    Ik ben niet opgegroeid met de grote games van sony dus het is ook niet echt logischs daar een console voor te kopen.
    Ik vind het wel leuk dat games als DMC nu ook op de 360 uitkomen. Dit soort ex-exclusieves zijn toch denk ik wel zuur voor sony, ze hadden altijd het argument dat sony de grote games heeft.
     
  17. Cybercon

    Cybercon Guest

    Die zullen uiteindelijk ook deze generatie weer hebben.

    Bron

    Goed nieuws! Soul Calibur 4 kunnen we dus sowieso op de PS3 verwachten in de toekomst :9
     
  18. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    @MacDennis
    Er staat inderdaad niets over Cellius of PS3 Exclusive. Maar het lijkt me stug dat dit verkeert is vertaald vanuit het Japans.

    @Cybercon
    Hoe weet jij dat het team van Breakdown onderdeel van Cellius is geworden?
    Er vanuit gaande dat deze games inderdaad van Cellius komen.

    Hmm Cell-chip ruilen voor Tekken 6 Soul Calibur 4 Exclusive? Opzich niet zo onlogisch... maar nog geen feit.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2007
  19. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch niet zo slecht verkocht dus!

    Van Neogaf:
     
  20. Cybercon

    Cybercon Guest

    PS3 is de snelst verkopende console ooit in Engeland.

    Opzich was dit natuurlijk te verwachten aangezien de Playstation al jaren dé console is in de UK.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina