1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox 360 Live [Vragen] - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Hey, ik heb meerdere problemen met XBox Live.

    1: Er staat heel vaak als ik een spel wil spelen op XBox Live dat ik geen connectie kan maken met de host. Dat is vooral met Gears of War, en af en toe ook met andere spellen. Maar hoe kan dat? Wat kan ik eraan doen.

    2: Als ik iemand wil toevoegen in mijn Friends-list, dan moet ik een wachtwoord invullen, mijn "Windows Live ID". En we weten het wachtwoord niet meer. Kan je dat ergens veranderen?

    3: Als ik op het dashboard naar XBox Live Controls wil, dan lukt het niet. Ik krijg altijd deze melding:

    Can't connect to XBox Live. Please try again later. For more info, go to www.xbox.com/support.

    En dit krijg ik terwijl ik al ingelogd ben met XBox Live.


    Dit had ik al gemaild naar XBox.com. Maar geen nuttig antwoord gekregen ofzo. Dus misschien kunnen jullie me helpen?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    kan je de lijst van de startpagina invullen?
     
  3. Jujulza

    Jujulza Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi, vraagje;
    Toen ik mijn 360 net had gekocht, heb ik gebruikt van die gratis xbox live gold membership voor 1 maand die je dan krijgt. Die was dus van de week afgelopen, en toen heb ik met een creditcard mijn account weer geupgrade naar gold. Nu maakte ik vandaag ff een nieuw gamerprofile aan, en kreeg weer een gratis maand xbox live gold. Dus als ik het goed begrijp krijg je elke keer een maand gratis gold elke keer dat je een nieuw profile aanmaakt?

    En hoe zit dat met mijn andere profile, waar ik dus wel voor gold heb betaalt, ik kon nergens vinden hoe ik dat weer kan cancellen, of verloopt het gewoon vanzelf na deze maand? Hoop dat het een beetje duidelijk is, tis laat :p
    bedankt
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Max 3 keer en je kan geen gamerscores overzetten of game saves. Dus je moet elke keer opnieuw beginnen

    Je moet bellen om het op te zeggen. Wordt stil zwijgend verlengd
     
  5. Jujulza

    Jujulza Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, bedankt
    ik zit nu op xbox.com te kijken en kan zelfs daar geen telefoon nummer vinden. kun je me daar misschien ook aan helpen, of een linkje ofzo :)

    vind het trouwens best flauw van microsoft om het zo te doen, kan me voorstellen dat veel mensen op deze manier genaait worden

    edit: gevonden op een ander forum, bedankt iig
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina