Xbox 360 Elite

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De Zephyr is blijkbaar maar een experiment.Het zal de markt dus niet (direct) bereiken zo blijkt uit een Q&A van Gamespot met Chris Satchell, generale manager van de Game Development Group.

    Bron: Q&A Chris Satchell
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  2. basovich

    basovich Guest

    jup las het net (gelukkig maar).
    er was niks gezegd over dat 120 gig harddisk een experiment was:), misschien dat die er wel zit aan te komen!
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zal nog niet voor direct zijn denk ik. Dit zei Chris Satchell er over:
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Bron: JouwGames.nl

    het was dus niet meer dan een experiment....
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Schop! Vanwege deze thread.

    Met dank aan toxito:

     
  6. closecombat

    closecombat Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt helemaal mee eens precies mijn mening.

    xbox 2 klinkt in 2007 `oud` als de concurrent een 3 uitbrengt.

    en ook al zou er een nieuwe `facelift` van de 360 komen , is toch geen probleem je kunt toch zelf kiezen of je de nieuwe koopt of op de oude versie blijft spelen , en dat ie zwart/transparant word is toch fun !.

    wat mij betreft kom maar op met de faceliftbox , ik kan dan beslissen om op de oude te blijven gamen of een nieuwe te kopen !

    faceliften past helemaal in deze tijd , kijk maar naar autos daar doen ze dit ook om een model langer te laten meegaan.
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2007
  7. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang er met deze xbox360 minder productie problemen zijn vind ik echt alles best!

    En een nieuw kleurtje is altijd leuk, en als je het ding niet moet dan koop je het toch gewoon niet \o/
     
  8. snake06

    snake06 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er al xboxen in omloop die de 65nm chip hebben?
     
  9. Toadhead

    Toadhead Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee vanaf half 2007 pas ofzo
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    als dit echt waar is dan wil ik even melden dat MS echt de F*** klere kan krijgen! Ik heb al mijn spaargeld bij elkaar geschraapt om deze 360 te kopen, midden juli 2006, en dan komen ze nu met een betere, nieuwere 360 en dan zijn degene die al snel een 360 hebben gekocht gewoon ontzettend genaaid. Ik ga echt een boze email sturen naar MS als dit waar is (niet dat dat zin heeft natuurlijk :9), behalve als dat ding echt 800 euro gaat kosten. En ik vind dat ze inruil, met bijbetaling wel natuurlijk, moeten aanbieden aan die 10 miljoen mensen die nu dus genaaid zijn en geen nieuwe hebben.
     
  11. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind gewoon dat ze iedereen met een 360 NU moeten oproepen dat wanneer de Zephyr echt zou komen, de gebruikers van de "oude" 360 hun 360 vrijwillig kunnen inleveren en misschien met een beetje bijbetalen ( als de zephyr duurder wordt taht is ) de Zephyr terug kunnen verwachten.. anders zie ik het alweer voor me.. miljoenen xbox 360 's die worden aangeboden op o.a. marktplaats :p
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  13. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Die blauwe ziet er mooi uit. Alleen die voedingsadapter.........
    Waarom (nog) niet intern net als de Ps3.
     
  14. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens.
     
  15. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo werkt het dus niet (een beetje bijbetalen en dan een nieuwe console).
     
  16. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Jort: Geloof je het zelf dat is gewoon zo'n domme opmerking, dan maken ze zoveel miljoenen verlies en zitten ze ook nog met 10 miljoen oude 360's :)
     
  17. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    omdat hij dan ook net zo groot en log word als de ps3? en de voedingsadapter kun je buiten beeld houden?
    Wel relax van die HDMI-Kabel :D
     
  18. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja weet ook wel dat dat niet gaat gebeuren :9. Wat je natuurlijk wel kan proberen is om - wanneer er iets mis is met je 360 - en je hem op moet sturen, je vraagt of je een nieuwe 360 met HDMI terug kan krijgen :D. Zullen we ook wel niet doen, maar goed...

    Maar hé, het is nog steeds een gerucht dus. En mocht het wel waar zijn, naja pech dan zo super belangrijk vind ik HDMI toch nog niet ;).
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    PS3 is even groot als de 360 (nja, misschien een centimeter groter ofzo) en dat met de voeding erin. Dus je zou eigenlijk de voeding bij de 360 moeten leggen om een eerlijke vergelijking qua grootte te hebben (en om nog eerlijker te zijn zou je de HD-DVD player ook nog bij de 360 moeten leggen).

    EDIT: Hmm, op wat heb ik hier in hemelsnaam gereageerd... ? :p
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Naja het kan zijn dat de plaatjes een gerucht zijn oftewel dat ze nep zijn, maar dat er een nieuwe 360 komt was volgens mij toch al bekend.?! :confused: HDMI vind ik zelf ook niet super belangrijk, maar vind een pakket prijs wel relaxt, en vooral als die zwarte erin zit! :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina