1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [X360]Xbox Live NAT Probleem - downloaden, gamen met vrienden, etc

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 7 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb nu een Linksys WRT54G besteld, zoals staat op de lijst van microsoft (v1, v2, v3 & FW 3.01.1, 3.03.6).
    Nu zag ik hem er ook tussen staan op de ergens hierboven genoemde portforwarding site.
    Betekent dit dat deze router goed werkt, mits je de poorten opent/forward of dat ie out-of-the-box gewoon zou moeten werken? (dus "NAT open" geeft op me 360)
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja deze werkt gewoon goed
     
  3. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hoor.. Linksys is een prima merk!

    EDIT: Sorry Fardo;)
     
  4. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    @fardo

    kuch, wel als je kuch, weet wat je er kuch, in moet doen kuch...

    zelfde verhaal geldt voor de memory cards, en HDD's waar content op staat, als je weet hoe je er in moet komen, en dan weet wat je er mee aan moet dan is het goed te doen.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2005
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee dan kan het nog niet. Omdat je een beveiligings code moet breiken ... tevens kan een hacker aan een machine niet zien of het een xbox 360 is of een pc of een koelkast .. Tevens kan je alleen iets slopen als je ook dingen kunt opstarten ... Dat kan niet ... tevens is de xbox 360 geen pc ... dus voor internet hackers niet nuttig ... want je kan deze machine niet gerbuiken voor andere attacks
     
  6. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Eindelijk een werkende router, mijn hele live'ende leven (ook op de xbox), altijd die irritante cannot join mededelingen gehad.
    Soms heb je de mazzel dat je in een werkende game terecht komt, dan merk je hoe goed het systeem kan zijn. Lijkt me riant als het altijd zo is :p
     
  7. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een router, maar dat is zo'n oud ding dat ik daar niks op kan aanpassen...maar de provider zei dat zei het alleen konden doen...
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je moet toch iets op een router aanpassen? IIg voor €35 heb je al een goede router en na enige hulp van Fardo en RodmanSan (thx daarvoor) doe hij het perfect!
     
  9. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    @ RodmanSan...

    aangezien wij dezelfde chello abbo hebben... hoe lang doe jij over het downloaden van een demo op marketplace van 400 mb?
     
  10. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm heeft niemand hier pc en xbox360 vernonden met een crosoverkabel?
    Kan iemand me uitleggen hoe dit gaat? Heb ik een netwerkkaart nodig en kan ik dan gewoon 1 kant in de netwerkkaart duwen en de andere kant in de xbox?

    En wie wil me helpen met instellingen als ik hem heb? Geef dan even je msn?_O_
     
  11. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    We gaan er even van uit dat je GEEN vrije netwerkpoort hebt (dat die bezet is voor je internet verbinding).

    Je hebt de volgende goedkope keuzes:
    - via ICS: je hebt een extra netwerkkaart nodig, een cross-overkabel en je computer moet tegelijkertijd met je xbox aan staan.
    - via een router: je hebt een router nodig en 2 extra normale utp kabels. Bij de xbox zit er al 1 bij en bij een router zit er soms ook 1 bij, dus misschien hoef je dan niet eens een kabel aan te schaffen. Je computer hoeft niet aan te staan.

    Ik zet dit er ff bij, omdat ik het gevoel heb dat je niet goed weet waarvoor je kiest. Waarom wil je nu via ICS? Zitten er nog andere computergebruikers? Weet je wel wat ICS inhoud?
     
  12. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    het is idd gewoon zo makkelijk! Ik heb een Linksys wrt54g router (super router) en gewoon de ports van de xbox en de ip's van de 2 360 consoles ingevoerd en we kunnen nu met onze 2 x360's online met een "OPEN" NAT


    Nu zal het mij benieuwen of ik verschil ga merken op LIVE, sneller/stabieler? makkelijker met joinen en inviten?!


    iig easy as pie _O_
     
  13. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, volgensmij gaan de Linksys verkopen dezer dagen flink omhoog :9
    Ik heb er ook een WRT54G, maar dan wel van de oldschool klasse, een v1.1 *) Heb hem al een aantal jaartjes in trouwe dienst.

    Heb laatst nog ff zitten kijken naar de Wireless A+G versie...prijzig :eek:
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat een hocus-pocus weer, moet me er echt maar eens in gaan verdiepen. Is er een manier hoe ik zeker kan weten dat alles goed werkt en alles goed staat?

    Ik kan bijvoorbeeld tijdens CoD 2 niemand horen. En hoor in het menu van CoD soms wat gemormel. Kan dat hieraan liggen?

    En verder: ik krijg straks een draadloze router, nog dingen waar ik op moet letten?
     
  15. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    bij een vriend van mij hoor je niks door de headset, zal wel zon NAT probleem zijn, maaaaar hij staat op open + we hebben dr geen firewall of router tussenhanhen (gewoon vanaf modem op de xbox.

    hoe kan dit nou? btw de headset doet het wel
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je merkt een heel groot verschil :)

    Heb je het geluid wel aan staan? Dus de draaiknop open...
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2005
  17. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog veels te lang ...alhoewel het wel wat sneller is geworden sinds de nieuwe settings en router.
    Heb al aan de lijn gehangen met Chello hierover...en ze veklaren dat het hoogstwaarschijnlijk bij MS zou liggen...alhoewel ik ten zeerst hierover twijfel.
    Denk eerder dat Chello aan hun kant aan het knijpen zijn daar mensen met een andere provider hier geen last van hebben.

    Wat het beste zou zijn is dat alle Chello klanten eens zouden zeuren bij de helpdesk hierover.
    De meer mensen er bellen hierover...des te sneller ze er iets aan gaan doen.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het netwerk van Chello is toch al jaren te dicht. Ligt gewoon aan het feit dat er te veel mensen op een te klein gebied met chello zitten waarvan er sowieso mensen 24/7 downloaden waardoor jou bandbreedte weg getrokken word.
     
  19. SplinterCelll

    SplinterCelll SplinterCell Pwnt

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een vraag over XBL.
    Om een account aan te maken, moet je dan op een bepaalde site je Username (Gamertage) aanmaken?
    en op je xbox zelf kun je ook een XBL acc aanmaken.
    waar zit het verschil in?
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds mijn NAT op Open en niet meer op Moderate staat kan ik gelijk de eerste de beste game joinen zonder problemen in Perfect Dark Zero....verder heb ik het idee dat alles veel soepeler loopt en dat ik iedereen beter kan verstaan. Of mijn downloads ook sneller gaan weet ik niet, want die gingen opzich toch al best snel....al met al merk ik dus wel degelijk verschil :)
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina