1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Veel mensen zitten nu in classic, met name Season of Discovery, een nieuwe variant. Ook Hardcore servers zijn nog online, net als normal classic en Wrath of the Lich King classic. Straks, in augustus dacht ik, komt Cataclysm classic.

    Op best wel wat servers zitten nog veel spelers, in een redelijk stijgende lijn hier en daar. Alleen sommige servers zijn wel echt duidelijk of Alliance, of Horde. Er komt na vijftien jaar en meer eindelijk vrede tussen Alliance en Horde, want je kunt nu ook samenwerken met elkaar.

    En met de nieuwe uitbreiding die komt, begint ook het herstel wat Chris Metzen leidt. De laatste uitbreidingen waren overwegend drama, maar men begint bij content updates echt wel weer feel te krijgen voor de game.

    Alleen naar het einde van een expansion toe valt het vaak wat dood, maar op mijn server Argent Dawn, Alliance EU, is het bijna 24/7 druk online, wat op sommige andere servers ook terug te zien is. Gelukkig kun je dat allemaal zelf bekijken en opzoeken. Wil je nog meer weten?
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  2. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Nee was puur benieuwd of het nog druk wordt bezocht. Wel bizar voor zo’n oud spel dat men er nog steeds op af komt. Ergens wel, maar ook niet verwacht.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    WoW is echt de enige game die na zoveel jaren altijd nog naar me lonkt om weer opgepikt te worden. Het is maar goed dat ik er tegenwoordig echt geen tijd meer voor heb, anders was ik allang al eens bezwijkt voor WoW (The Burning Crusade) Classic.

    ... misschien als ik een keer midlifecrisis heb
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Burning Crusade classic bestaat niet meer, maar Wrath of the Lich King tot nu toe nog wel. Volgend jaar dus Cata, en de nieuwe retail uitbreiding die een start moet zijn van herstel van verhaallijnen en andere vormen van kwaliteit. Na de drie komende retail uitbreidingen, komt er een heel nieuwe wereld. Dus de komende acht jaar zitten we nog wel goed. :D

    Zit met classic era nu in Westfall, maar kan al naar Redridge, alleen niet aan te raden met ganking Hordies daar. :+ Servers van Season of Discovery zijn ook niet locked meer gelukkig, voorlopig althans. Altijd wel genoeg te doen in deze games, en morgen hopelijk ook het laatste stuk van Looking for Raid en het laatste hoofdstuk van The Emerald Dream. Ook mooi als je nog wat dingen hebt om naar uit te kijken. ;)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    LFR ook klaar, net als de questline van Emerald Dream. Leuk dat laatste hoofdstuk, maar die laatste twee bosses in LFR waren wel echt kut. Normal schijnt makkelijker te zijn, maar dan ben je wel met minder en moet je meer weten wat je moet doen. Heb wel vertrouwen in de game wat betreft de komende jaren. :D
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Servers SOD weer locked. Gelukkig wat aan kunnen maken. :+ Vault in retail had niks bijzonders qua loot voor me. =(
     
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.788
    Voor wie schrijf je dit? Haha
     
    janter en Yerewn vinden dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    @Cyndris onder andere, haha. :+ Servers locked wil trouwens zeggen dat ze meer balans proberen te krijgen tussen Alliance en Horde. :)
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  9. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Kan je in WoW ook naar de maccie?

    Switch heeft nu ook een f2p WoW. Palia genaamd
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Dat niet. :+

    Zelf gisteren wel wat progressie gemaakt in classic. Level 18 nu op mijn 2e mage. Wil mijn andere even overzetten naar de server waar ik hoofdzakelijk op speel, maar er zit nog een cooldown op de server transfer. Dat duurt als het goed is tot vandaag of morgen, als ik mijn transactie historie goed gezien heb. Beetje lullig dat dat niet staat aangegeven, want er staat ruim 60 gold op die char en dat wil ik voor mijn huidige mage gebruiken omdat ik daar verder mee ben.

    Retail doe ik alleen nog voor de LFR bosses zo nu en dan, en heel af en toe een oudere raid. Had een paar maanden geleden wel geluk in Throne of Thunder, met de Ji Kun mount, en ook die van de Sha of Anger niet lang daarna. Invincible van The Lich King had ik een aantal jaren terug al bij de 3e poging en heb ik daarna ook niet meer zien droppen. Ashes of Alar is nog zo'n zeldzame die ik bij de 9e poging had. Heb met mounts meestal wel veel geluk, iets wat ik nog graag doe. Mounts verrzamelen. Bij Alliance en Horde bij elkaar heb ik er dan ook zo'n 300+ :+

    Altijd wel wat te doen in deze game. :D
     
  11. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Je zit er goed in zo te horen haha :D
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Absoluut. :D
     
  13. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
     
    Yellow 13 en Yerewn vinden dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Hij is leuk, maar het kan niet in de game. :+
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708

    Nu al zin in de uitbreiding. Ongelooflijk hoeveel ze met de 1e van drie uitbreidingen al willen veranderen. Dragon Flying met patch 10.5 in Eastern Kingdoms en Kalimdor. Had deze video gemist, maar indrukwekkend voor oude en nieuwe spelers is die wel. Veel gejuich vanuit het publiek en geen boegeroep gehoord, in tegenstelling tot Diablo mobile. Blizzard was met Diablo 4 al best wel op de goede weg, maar dit lijkt nog veelbelovender. Met Hordies kunnen praten lijkt het, wat ik tof ben gaan vinden aan de volgende uitbreiding. Blij dat die al betaald is, met de bonussen die dat nu al met zich meebrengt. Reputation ook over je hele account, cross realm guilds. Man: Nooit gedacht dat Blizzard zou luisteren en dan nog wel naar zoveel mensen en wensen van de afgelopen vijftien jaar. Iets om naar uit te kijken als liefhebber van de game. <3:D
     
    janter vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    PvP servers. Niet leuk als je vliegt, land en dan wordt geganked door een Hordie die staat te wachten op een kans. :+
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Absoluut geen moeite met levelen in classic, en dan zien je dit:

    8)
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.478
    Leuk Bevonden:
    8.475
    [​IMG]
     
    Yellow 13, Jorrie en Yerewn vinden dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina