1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows 7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door broodplank, 29 dec 2008.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Reken er maar op dat hij eerder komt. Mac OS X Snow Leopard komt begin 2009 uit. Microsoft zal daarom niet lang wachten met het uitgeven van Windows 7.
     
  2. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben wel benieuwd maar of ik af stap van OS X... denk het niet. Misschien draai ik Windows 7 er tegen die tijd wel gewoon naast.
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal dan misschien ook weer een grote fout van hun zijn. Komt er weer een nieuwe windows versie met veel kinderziektes etc. Zijn ze slim wachten ze juist wat langer nu....
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hmm je hebt gelijk 2009 .. maar door de crediet crisis verwacht ik hem pas in 2010 :+
     
  5. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    gaat deze windows 7 wel kunnen draaien op slome bakken. Ik heb een amd athlon 64 3000+, 1,81 GHz en 1GB geheugen.
    Vista kan ik iig niet fatsoenelijk draaien hierop.
     
  6. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Microsoft zal sowieso wel moeten meewerken aan ESX oplossingen. Kunnen beter toegeven aan het feit dat de concurrentie een stuk voorloopt dan dat tegen te werken. Sowieso, Virtual Server is totaal niet te vergelijken met VMWare's oplossingen. Laat staan Virtual PC :+.

    Ben wel benieuwt wat de reacties gaan worden in de consumentenwereld. In het bedrijfsleven blijft men toch vaak hangen op bestaande, werkende(!!), systemen. Het zal nog eeuwen duren voor iedereen overschakeld op XP (evnt. Vista) of Windows 7.

    Consumenten daarintegen redeneren anders. "Ik heb godverdomme net een Vista laptop gekocht, kan ik weer iets nieuws aanschaffen" (los van het feit dat 99% van de gebruikers prima met Vista kan werken maar gewoon niet wil aanpassen en mee zeurt op de rest van de klachtenregen die Vista heeft ondergaan (in de meeste gevallen onterecht). Achja.. ben wel benieuwt naar de nieuwe features, ESX is genoemt, maar ook bijvoorbeeld optimalisatie voor SSD's, snellere boot enz enz.

    Data die Microsoft uitgeeft zijn meestal op basis van bedrijven, niet bestemd voor consumenten. Vista kwam uit in November ofzo en pas begin van het volgende jaar was het daadwerkelijk beschikbaar voor consumenten. Of iig.. het gros van de consumenten. Windows 7 zal dus lijkt mij, pas in 2010 echt 'uit' zijn. Al zit je natuurlijk wel met de Amerikaanse feestdagen eind 2009..
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2008
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.484
    Leuk Bevonden:
    8.491
    Tot nu toe vind ik de lekkerste nieuwe feature toch wel het verdelen van programmavensters over het scherm. Als je dus een vernster links op het scherm sleept dat deze gelijk alleen de linkerkant in beslag neemt etc. Ik werk namelijk nogal vaak met meerdere programma's tegelijk.
     
  8. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    jups tevens genept van mac:)
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Hoe zit het eigenlijk met de driver ondersteuning van de grafische kaarten? Vallen er al fatsoenlijk games op te spelen? :+
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    of linux... Altijd dat gezeur over jatten..

    @pegas, er zijn al preview drivers ja. Sowieso is het driver systeem van win7 gelijk aan dat van vista. Dus ik verwacht minder problemen.
    Ik ga de beta/rtm morgen maar eens proberen denk ik.
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2008
  11. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, in the end who gives a crap ?. zolang het gewoon goed werkt.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.484
    Leuk Bevonden:
    8.491
    Tot nu toe werkt het al stukken beter dan Vista. Maar dat is natuurlijk ook niet zo moeilijk :+
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    In welk opzicht "beter"? Heb namelijk 0 problemen met vista gehad.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.484
    Leuk Bevonden:
    8.491
    Ik juist alleen maar, en dat op een nieuw systeem. Van drivers die niet wilden werken tot blue screens etc.

    Het is dus:

    1. stabieler
    2. lijkt minder resources in beslag te nemen
    3. heeft een aantal handigere functies
    4. ziet er in mijn ogen nog iets strakker uit
    5. de nieuwe paint is sexy :+
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Minder resources is wel een must ja, ik start me PC op en 1,5GB van me geheugen is alweer in gebruik 8)
    Bij XP was dat misschien 500MB...
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.484
    Leuk Bevonden:
    8.491
    Met een zooi programma's aan gebruikt ie maar 600 MB
     
  17. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    nog een vraagje Hoe installeer ik windows 7 (niet waar ik hem kan downloaden)
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.484
    Leuk Bevonden:
    8.491
    in je bios de boot van cd als eerste zetten, opnieuw opstarten en de stappen volgen.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat bedoel je? Dit kan toch ook met Vista (en XP en voorganger)? Ik weet wel dat je iets anders bedoelt dan ik in gedachte heb, maar ik kan me nu niet voor de geest halen wat je bedoelt! :eek:
     
  20. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij pakt zelf de helft van het scherm, dus je hoeft nix in te stellen ofzo. gewoon een zwieber naar links geven en hij vult het halve scherm erg nice moet ik zeggen.
     

Deel Deze Pagina