1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Winamp Remote (Video en muziek streamen naar oa je 360 en ps3)

Discussie in 'Algemeen' gestart door myHighness, 20 nov 2007.

  1. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor NXE heb ik een aantal keer Winamp Remote gebruikt, werkte toen redelijk met ondertiteling maar nu krijg ik steeds foutcode 69-80072746.
    Heb codecs opnieuw geinstalleerd maar het lukt niet. Vreemde is dat de PS3 het wel gewoon doet, maar die is op een andere tv aangesloten dus ik wil de Xbox ook weer aan de praat krijgen. Iemand een idee?
     
  2. FanaticFakke

    FanaticFakke Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Verbruik je eigenlijk iets van uploadlimiet wanneer je movies/muziek streamed naar een console?
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee
     
  4. FanaticFakke

    FanaticFakke Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Via de handige openingspost heb ik het op +-10 minuten werkende gekregen. Zowel muziek als movies met subtitles spelen af.

    Het enigste probleem is dat er om de minuut dikke pixelvormige blokken in elkaar overvloeien. Ik vermoed dat dit te maken heeft met de buffering die te traag verloopt.
     
  5. Cyroq

    Cyroq Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Excuus dat ik reageer op een oude thread, maar dit is een reactie op de eerste posts.
    Ik heb al uren, of anders wel dagen besteed aan TVersity of Transcode360 werkend krijgen maar elke keer als het gelukt is gaat om op een of andere manier weer fout. Nu heb ik Orb getest en dit werkt prima! Wat me wel tegenvalt is dat de kwaliteit erg slecht is. Heeft iemand daar een tip voor hoe dit op te lossen?

    Ik zou ook erg blij zijn als iemand weet hoe Transcode360 en MediaBrowser samen werken, want dat vind ik nog wel de fijnste manier van werken en geeft hoge kwaliteit, maar ik blijf de foutmelding 'Could not start transcoding process' krijgen.
     

Deel Deze Pagina