1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Winamp Remote (Video en muziek streamen naar oa je 360 en ps3)

Discussie in 'Algemeen' gestart door myHighness, 20 nov 2007.

  1. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik wil toch erg graag ondertiteling op m'n 360 werkend krijgen, dus ik ben vanmiddag weer aan de slag gegaan, helaas zonder succes. Ik heb alle stappen in deze thread gevolgd en toch werkt het nog niet. Ik vermoed dat het aan de settings van m'n ffdshow:
    [​IMG]
    Ook heb ik bij media extensions bij video's .srt toegevoegd. Ook heb ik in een map genaamd "Ondertiteling" al m'n ondertitels gegooid die allemaal <naamvanaflevering>.srt heten. Ik heb echt geen flauw idee wat ik nog kan doen, wie helpt me *)?
     
  2. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Kan iemand die sub's heeft zijn instellingen even showen =)?
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De ondertiteling + film moeten dezelfde naam hebben en in dezelfde folder staan
     
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ah, dat laatste wist ik niet.... helaas doet ie 't als nog niet =(
     
  5. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    wellicht ten overvloede maar bovenstaande werkt alleen met tverity
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Klopt :)
     
  7. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij doet ie muziek wel streamen maar video's niet, ik kan ze wel met winamp afspelen alleen dan heb ik alleen maar geluid en op mn xbox staan alleen maar de opties Ínternet TV Live TV Online video's en Webcams en nergens staan die filmpjes bij. EERst kon ik ze wel gewoon afspelen op de pc met wmp 11 maar dat lukt nu ook niet meer omdat ie opeens de codec niet meer kan vinden. Iemand enig idee wat je hier aan kan doen?
     
  8. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    :)
     
  9. SysanApse

    SysanApse Guest

    Hmm , ondertiteling is me nog niet gelukt :mad:
     
  10. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je tversity al geprobeerd?
     
  11. GamerJensen

    GamerJensen Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het net geprobeerd en het werkt echt perfect. Film werkt ook alleen ik heb te wijnig ruimte op deze computer dus hij stop na een paar minuten.
     
  12. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    moet je nog bepaalde poorten open zetten voor winamp remote?

    en dan poorten voor de xbox360 of de pc waarop remote draaid?

    Op het moment dat ik een avi van mn pc aan de loop zet word het beeld zwart en geberut er verder niks... wil de play stoppen loopt mn xbox vast en moet ik hem opnieuw starten.

    Met mp3's heb ik geen problemen

    edit... als ik wat langer wacht zie ik dat hij aan het bufferen is... maar dit duurd wel heeeeel lang.
    Is die tijd te verkorten?
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2008
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    NB even een aantal belangrijke threads gekicked ;)
    Vragen over Media Center Extender op Xbox 360 [Deel 2] (je hebt het programma transcode360 nodig. Maar ik zou persoonlijk geen films streamen via windows media center dit geeft namelijk haperingen. Je kan dit beter doen via optie Video in het menu.

    Vragen over media delen: [Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]

    Het beste kan je een ander programma gebruiken als Tversity, winamp orb, etc

    Het beste kan je zoveel mogelijk info geven... wat is je setup, etc.
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2008
  14. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraagje, ik heb nu net een nieuwe laptop met windows vista daarop geinstalleerd, alleen gebruik ik winamp als music player i.p.v. windows media player.

    Nu wil ik meerdere nummers in mijn playlist van winamp zetten, eerder deed ik dit altijd door met de rechtermuisknop op een bestand te klikken en vervolgens ''enque in winamp'' of iets dergelijks.

    Nu wil ik dit op mijn nieuwe laptop dus ook doen alleen is deze optie er blijkbaar niet, wel geeft hij de optie voor windows media player aan.

    Heeft iemand een idee hoe ik ook weer nummers in de playlist van winamp kan krijgen?
     
  15. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem want telkens als ik een video bestand wil delen dan staat er een eror op die site iets met uknow nog wat of dan staat er dat het bestand groter is dan 500 mb!!
    of doe ik iets verkeerds met Media delen? Kan iemand me helpen !!
     
  16. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    ik hoef alleen me windows mediaplayer aan te doen en kan gewoon film kijken met ondertiteling , je hebt een programma dan klik je de film aan de ondertiteling en dan zet hij het automatisch erin ben alleen ff de naam kwijt :eek::p
     
  17. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    alleenbij mij lukt dat niet met media player!
    dat leest hij het niet
    hij leest het welmet winamp
    maar dan gaat het beeld beetje happeren en met tvserity is het beeld goed
    alleen dan is er geen ondertiteling!!

    help pleasee!_O_

    Misschien doe ik iets fout want ik weet eignelijk niet hoe je media moet sharen !? want bij die site winamp remot dan wil ik zeg maar een video uploaden maar ik weet niet of dat hetzelfde als sharen is want als ikd at wil doen dan staat er dat het videobestand groter is dan 500mb en dat mag niet ofso !!! Kan iemand me asjeblieft helpen!!
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2008
  18. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg dan als ik zeg maar een video wil uploaden ( als je tenmisnte zo moet sharen ) dan op die site krijg ik dan zeg maar zo een klein balkje die dan zeg maar bezig is maar dan zegt hij in rode letters : Unhandled exception or unknown error. !! HOE MOET IK SHAREN!!|:-|:- want ik snap niks van die media tab bla bla want ik heb 2 dingen die winamp player en die winamp remote WElke moet ik nou gebruiken want ik snap het gewn niet meer !
     
  19. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog iemand?? hoe je videos & muziek moet STREAMEN met winamp kan iemand me dat goed uitleggen want ik heb namelijk 2 dingen : Winamp die media player & Winamp remote dus welke moet ik nou gebruiken om videos te gaan streamen EN HOE!? want het lukt me steeds niet!
     
  20. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog iemand?? hoe je videos & muziek moet STREAMEN met winamp kan iemand me dat goed uitleggen want ik heb namelijk 2 dingen : Winamp die media player & Winamp remote dus welke moet ik nou gebruiken om videos te gaan streamen EN HOE!? want het lukt me steeds niet!
     

Deel Deze Pagina