1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 11]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 5 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Jep. :)
     
  2. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Prima site, ik bestel er regelmatig!:)
    Plus dat de prijzen gemmideld een stuk lager liggen, vergeleken met andere sites.
     
  3. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Zelfde ervaring met cool prices, daarbij leveren ze niet alleen snel, maar hebben ook goede service als je bijv. een verkeerd product hebt besteld of wilt ruilen. Zeer goede ervaringen mee.
     
  4. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt. :)
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zelf vandeweek ook gedaan. Oude stond op master, daar heb ik jumper uit gehaald, nieuwe staat op cable detect (is de master, oude is de slave geworden). Gaat prima.
    1 Partitie herkende ie eerst niet, maar heb ik weten te restoren. Twee partities op oude HDD geformateerd en samengevoegd tot 1 partitie. Zo nu en dan zet ik er eens wat downloads op om te kijken of ie dat nog aankan, of dat ie echt op is.
     
  6. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Uhh.. ik heb het misschien verkeerd uitgelegd, ik bedoelde namelijk dat die oude harde schijf helemaal vol staat met Windows XP en back-ups. Het gaat dus niet om een lege harde schijf. Maakt dat nog iets uit of werkt het dan alsnog?

    Overigens zijn het beide SATA-schijven en de overige hardware is niet veranderd.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2008
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dat maakt niet uit, bij mij stond er ook nog data op die ik moest overzetten.
    Ging bij mij iig om ATA/IDE schijven.
     
  8. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Oké. :)

    Ik kan altijd nog de nieuwe HD afkoppelen en de oude HD laten booten waarna ik het FTP naar een andere PC.
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Sprak me ook wel aan, eigenlijk. Maar voor welk systeem wilde je gaan dan? Heb het "mediacenter systeem" en het "multimedia systeem" (deze voldeden immers ongeveer aan het bedrag wat ik wens uit te geven) vergeleken met de prijzen op Alternate dmv de pc-builder, en dat was toch enigszins teleurstellend. Dat mediacenter geval is bij Alternate 532 euro, heb je wel gezeik met een conflict doordat de extra fan niet echt nodig is. Daarnaast moet je er dan een Lite-on blu-ray brander inzetten ipv slechts een speler en heb ik een andere (volgens mij wel vergelijkbare) behuizing gekozen. Bij die andere kom ik op hetzelfde bedrag uit ongeveer, scheelt echt maar een paar euro. Ik zal die andere sites die op de volgende pagina genoemd zijn ook nog ff bekijken. :)
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ik heb dat zelf ook.
    Mijn master draait Vista, terwijl ik nog een XP installatie op mijn 2e (of 3e? :+) schijf heb staan.
    Heb XP nodig om nieuwe roms op mijn telefoon te gooien, Vista wil dat nog niet :mad:
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ook :).
    Maar dat €900 systeem is weer net iets te duur voor mij :'-(.
     
  12. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo kan iemand mij een leuk PCI Express video kaartje aanraden voor onder de 80 euro? Als ik namelijk nu zoek dan zie ik zoveel soorten en dan raak ik de weg een beetje kwijt. Stroom verbruik is geen probleem. Alvast bedankt :thumbs:
     
  13. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil voor dat systeem van rond de 600 euro gaan met een die losse grafische kaart erin. Maar ik zag dat er met die installatie van oa. software en een besturingssysteem nog eens ruim 150 euro bij kwam. Dat is toch iets te prijzig. Wat mij erg aansprak over dat systeem is de processor, die E8400 daar hoor ik louter goede verhalen over.
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    http://tweakers.net/pricewatch/218246/sapphire-radeon-hd-3850.html

    Sapphire HD3850 512mb of als je nog iets door kan sparen de 3870 voor €90
     
  15. Rawr nl

    Rawr nl Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net eventjes een ATI 3850HD AGP 512MB bestelt,
    100 eurotjes.
    Maar mijn pc is niet meer de beste van de beste.

    Opstelling.

    P4 3.0 Gigh. Enkele core.
    1 GB ram geheugen DDR2.
    HD 3850 AGP 512MB

    Zal ik met dit systeempje crysis op medium kunnen draaien?
    en games als cod 4/HL 2 ed. op high?
     
  16. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit eraan te denken om een nieuwe monitor voor me pc te kopen. Ik heb nu een redelijk oud TFT scherm (Acer AL1912) is 19 inch. Sinds een maand heb ik een laptop en die geeft zo veel beter beeld en ik wil dus nu ook mooi beeld op mijn pc. Het liefste wil ik een 22" of 24" van Samsung. En ik heb verder maar 1 eis: HIJ MOET IN HOOGTE VERSTELBAAR ZIJN! Echt ik snap niet waarom er nog schermen zijn die je niet kunt verstellen in hoogte. Dus dat moet ie in iedergeval kunnen. En het liefst wil ik een widescreen. Iemand ideeen?
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Hoeveel waarde hecht je aan de kijkhoeken (dit geld vooral bij 24", want bij 22" heb je er niet veel keus in) en wat wil je er maximum aangeven?
     
  18. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijkhoek kan me niet zoveel schelen, ik zit zelden met andere mensen achter mijn PC. En prijs meer dan 300 wil ik liever niet uitgeven. Maar als ik met meer geld een enorm verschil kan krijgen kan er nog wel 50-100 bij.

    En het hoeft niet per se van Samsung te zijn. Maar ik wil een zwart scherm.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2008
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    voor €300 krijg je geen 24"
    Qua 22" kan je kijken naar de Samsung 226BW / 226CW / 2253BW of de HP W2228H, waarbij mijn voorkeur uit gaat naar de HP, met name door betere kleurweergave, maar daar betaal je uiteraard ook meer voor.
     
  20. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 8 sep 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina