1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 5 mei 2007.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Heb je je firewall al eens uitgezet? je hebt heel veel troep op je pc staan ;) ...
     
  2. Mysticmaus

    Mysticmaus De Gekke Vos

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah de firewall staat uit , windows firewall dan he:thumbs:

    Oke veel troep zeg je ,wat mot er allemaal af van je , ik kan het meteen doen:)
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    en de andere firewall? AVG etc .. want iets blocked jouw computer .. kan ook spyware of addware zijn of een virus (Vandaar dat je het beste je pc opnieuw kan installeren
     
  4. Mysticmaus

    Mysticmaus De Gekke Vos

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz, verder heb ik alleen AVG op mijn comp staan , kijk maar.

    [​IMG]

    Staat er mischien iets verkeerd , of mischien in ad-aware? , want hij ziet geen virussen , heb ik ok nooit gehad eigenlijk:)
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wat is resident shield, kan je alles uitzetten?
     
  6. Mysticmaus

    Mysticmaus De Gekke Vos

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke alles staat uit wat ik uit kan zetten , dus ook resident shield , dat is de standaard protectie van AVG , dat heet zo:)

    [​IMG]
     
  7. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij was het gewoon een kwestie van Media Delen aanzetten, en de Xbox toestemming geven :) doet het harstikke goed, gwoon lekker HD films streamen!
     
  8. Mysticmaus

    Mysticmaus De Gekke Vos

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat staat al goed bij mij , groen vinkje bij WMP 11 , het is iets met mijn firewall denk ik:{
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    kan je AVG helemaal uitzetten en dan nog een keer proberen
     
  10. Mysticmaus

    Mysticmaus De Gekke Vos

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    AVG staat al helemaal uit , alles wat er uit kan tenminste maar dan nog kom ik niet langs die Test Media Connection test in mijn xbox 360 , hij zegt nog steeds failed bij PC Selected=(

    Moet ik mischien AVG er helemaal afhalen?
     
  11. Mysticmaus

    Mysticmaus De Gekke Vos

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke Fardo , ik heb gedaan wat je zei eerder , ik heb heeeeeeel mijn PC opnieuw leeg gemaakt en windows er opnieuw erop gezet , verder niks dus:thumbs:

    Maarja dan nog werkt het niet..............:confused:
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mooi :) ik was 20 mei twee jaar getrouwd vandaar de trage reactie. Heb je windows media player 11 al geinstalleerd? (10 is de standaard maar die werkt niet) ... Heb je een private netwerk?
     
  13. Mysticmaus

    Mysticmaus De Gekke Vos

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Jups WMP 11 staat erop maar hij geeft nu geen 360 aan bij delen das wel raar , en ja ik heb een private netwerk ja:thumbs:
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Weet je zeker dat er private staat? Zet je 360 aan .. en ga dan naar je pc start windows media player 11 (sharing) ga delen ... zie je hem er nu wel bij staan? (vink share my media to: aan)

    probeer anders een andere port van je switch voor je 360
     
  15. Mysticmaus

    Mysticmaus De Gekke Vos

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm , ik zal nog een paar keer proberen maar de vorige keer stond mijn 360 ook aan toen ik keek en stond hij er niet meer bij....raar :confused:
     
  16. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een site waar je goede, mooie 720p of andere HD films kunt downloaden?
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    op xboxyde.com kan je altijd wel leuke gameplay filmpjes downloaden die ook geschikt zijn voor HDTV :)
     
  18. Mysticmaus

    Mysticmaus De Gekke Vos

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lukt me maar niet..... , ik heb niks aan het netwerk of de kabels verandert .......wat doe ik nu weer fout , WMP 11 ziet de xbox 360 niet:'-(

    EDIT : volgens mij staat dat private netwerk toch nie goed bij mij , en die faq snap ik niet omdat het Windows Vista is , ik heb Media Center 2005 en das allemaal anders.....
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2007
  19. Mysticmaus

    Mysticmaus De Gekke Vos

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo!! , Tis me gelukt , ik heb het netwerk volledig opnieuw ingesteld in alle computers enzovoort en nu zag mijn 360 de PC's ineens ^^ :thumbs:

    Heel erg bedankt voor al je hulp he*)
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Prachtig! Ik heb je sig aangepast :eek: ... dat plaatje is namelijk niet toegetsaan (is te groot, ook animated gifs zijn niet toegestaan). NB als ze op je Gametag staan dan kunnen ze ook je card zien :)

    Kan je duidelijk uitleggen welke stappen je hebt gedaan? Zodat een ander dit ook kan proberen?
     

Deel Deze Pagina