1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ Media Connect / USB / HDD

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mobibay

    mobibay Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    die van mij doet alles wat jij zegt behalve muziek afspelen - zou het kunnen zijn dat de bestandsvorm niet ondersteund wordt ?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    voor de Ipod moet je nog een betsandje downloaden op xbox live market place ...
     
  3. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm Fardo jij weet dus ook niet wat het bij mij kan zijn?....:'-(
     
  4. rorast

    rorast Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Hai, ik snap er weinig van.

    Ik heb media connect gedownload, xbox360 device aangevinkt voor sharing etc, maar het lukt me niet om muziek te steamen van mn pc naar mn 360.

    Mn pc en 360 zijn beiden aangesloten op een router. Ik gebruik norton Firewall, nou schijnt deze dus niet bepaald compatible te zijn met dit hele gebeuren, maar als ik de firewall uitshakel en het opnieuw probeer werkt het nog steeds niet.

    En wat het gekke is, het lukte me 1 keer wel om te streamen, hoe vaag!? Nu lukt het niet meer, ik heb verschillend emogelijkheden geprobeert maar, ik vat et niet.

    Anyone?

    Thx
     
  5. rorast

    rorast Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    de 360 herkent mn pc wel trouwens, bij de afdeling system en dan computers staat dat mn pc wel is aangesloten. Dus het zit echt in het media connect programmatje iets niet in goed..maar wat
     
  6. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nu eindelijk Media Center Edition 2005 aan de praat gekregen en ook op de 360, maar in het hoofdmenu staat geen 'Mijn TV'.
    Moet ik nog een extra kabel hebben?
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dan heb je geen geschikte TV kaart ... welke mpeg codering ondersteund of je hebt de mpeg codec nog niet geinstalleerd ...
     
  8. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Damn Fardo wat ben jij vroeg op zeg ;) :) wel lekker geslapen? :+
     
  9. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is kan je naar die mapjes toe scrollen, en ze dan openen..

    Het kan ook zijn dt je bij het verkeerde blaadje zat, via het media tab blad, moet je wel eerst kiezen voor audio of pictures om je van je USB Devices te bekijken...

    Ik weet ff niet meer waar het stond maar ik heb ergens gelezen dat alle USB spelers die op een XP-pc werken (zonder extra software te moeten downloaden) horen te werken....
     
  10. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb sinds zaterdag een 360, nu wil ik daarop muziek en dergelijke van mijn computer zetten, alleen vind mijn xbox 360 de computer(s) niet, en de computers zien mijn xbox 360 niet. Ik heb al geprobeerd de firewall uit te schakelen, alleen dit werkt ook niet.

    iemand suggesties (fardo ofzo???) alvast bedankt.
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2005
  11. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry...dubbel
     
  12. FREEWILLY

    FREEWILLY Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Thanx voor het tooltje Freewilly :) ... ga ik ook eens gebruiken ;)
     
  14. cornnatron

    cornnatron Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had een vraag kan iemand mijn helpen met de instellingen zodat me 360 me pc kan zien .
    Alles werkt behalve media connect omdat ie me pc niet kan vinden.
    ik heb 2pc's + me 360 aan een etech router hangen en ik heb zo'n beetje alles geprobeert wat ik heb kunnen vinden maar hij ziet me pc nog steeds niet.:confused:
     
  15. Morture

    Morture Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    ik probeer ook steeds met windows media connect te verbinden, helaas zonder resultaat.

    op windows media connect staat het x-box plaatje (bij apparaten) op toegestaan...

    ik heb geen firewall alleen die van windows zelf staat aan geen Northon en
    dit is de error status rapport

    w: 0000 - 000B

    x: 0000 - F001

    y: 0000 - 0000

    z: 8016 - 05B4


    Hoe kan ik connecten? Computer failed steeds:mad:

    *edit ik had de code verkeerd getyped:p sry hij is wel het zelfde cornnatron*
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2005
  16. cornnatron

    cornnatron Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me error code's ook ff opgezocht en die zijn
    W: 0000-000B
    X: 0000-F001
    Y: 0000-0000
    Z: 8016-05B4

    de meeste codes komen dus overeen behalve de W errorcode :confused: ik hoop dat iemand het weet want is wel frustrerend dat ik het niet werkend krijg.
     
  17. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde, maar heb zelfs geen firewall. Het is 1x gelukt, toen heb ik de mappen weer verwijderd, opnieuw aangemaakt en daarna deed ie het niet meer.
     
  18. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met hetzelfde probleem als zovele hier: gebruik alleen de windows firewall, maar nadat ik in het blauwe installatie scherm zie dat de files geinstalleerd zijn kan die vervolgens niet met de xbox 360 connecten (authorization)...alle poorten op mn router ook open gezet.
    Als ik overigens eens een ping-test doe in het dos-scherm, heeft die vervolgens 100% packetloss...
     
  19. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kick deze ff, want wil eigenlijk nog steeds wel een antwoord op mn vraag van hierboven hebben :)
     
  20. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik weet niet zeker of ik hetzelfde probleem heb... maar ik heb Media Center geinstaleerd maar ik kan nog steeds geen Media Center gebruiken... Media Connect werkt wel perfect :/ Ik hield de hele tijd mijn scherm op 360 op die scherm waar hij om vraagt.. Ik heb dat progje gedownload en de setup laten lopen.. ik heb van te voren ook niet zon code hoefe in te vullen zoals ze op de 360 zeggen.. Hij is gaan instaleren en daarna gaan rebooten maar nu gebeurt er niks... ook op de 360 geeft i aan dat ik de setup moet laten lopen.. werkt Media Center bij iemand?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina