1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Usenet (Nieuwsgroepen)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Biba, 13 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen problemen hier :eek:
     
  2. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    en nu doet hij het weer op 1,5 MB/s :cool:
     
  3. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vermoed dat het een storing is geweest, want kort na mijn reply gisteren kon ik nog maar met één lijntje downloaden ipv vier. Nu werkt alles idd weer naar behoren. :cool:
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    lolz kdacht dat eweka 20mbit limiet had:

    [​IMG]

    8)
     
  5. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    niet dus :)

    Ik dacht ook dat mijn versatel verbinding een limit van 4 Mbit per seconde had....ik download met 12 Mbit :cool:

    trouwens die film mag niet he :eek: voortaan ff beter painten
     
  6. ...Magic_Man...

    ...Magic_Man... Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil julie rarslave aan raden dat is een progie die alles automatisch extract voor je, dus geen gepiel meer. HEERLIJK!!!!!!!!!!!
     
  7. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je eerst quickpar laten monitoren neem ik aan?
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Zit ook in Newsleecher 3.9, 'Repair 'n Extract'. Vind het wel makkelijk. :)
     
  9. ...Magic_Man...

    ...Magic_Man... Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    NOPE, lees de read me file, die vertelt dat je in een ini file moet aan geven in welke folder hij moet gaan werken, klikt rarslave aan, en al het werk word vervolgens gedaan. Simple as that!
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    magic, je moet killaz pmmen niet mij ;)
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Planet en Hetnet problemen met de newsserver sinds een paar dagen merk ik. Kan wel connecten bij Planet maar begint niet 'te lopen' zeg maar. 0,1 kb/s meld ie maar er gebeurt eigelijk niks.

    Meerdere problemen mee?
     
  12. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Idd, begint beetje storend te worden :mad:
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Daarom heb ik vorige maand maar een payserver genomen. :) Ik haal alles compleet binnen op volle snelheid en de retentie is ook geweldig, +30 dagen. Daarnaast kan je in alle nieuwsgroepen komen. Betaal €7,50 voor 30 dagen bij Eweka. Ik had genoeg van de kuren van Planet.

    Mja, las op een ander forum dat Planet langzaam de stekker uit de nieuwsgroepen ondersteuning wilt trekken. Nieuwsgroepen zijn immers geen onderdeel van het abonnement.
     
  14. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Mja, zoveel gebruik ik het ook weer niet, retentie heb ik niet zon probleem mee, en ik heb 125kb download :+ Het heeft heel lang ook gewoon perfect gewerkt maar sinds we over zijn naar Hetnet is het echt belabberd... Misschien toeval want het is gewoon de Planet server.
     
  15. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Hm.. ik ben benieuwd hoelang easynews.nl door blijft gaan met het gratis testen. Ik heb ondertussen al 100GB's binnen gehaald op volle snelheid, weinig incompletes en de retentie is ook redelijk.
     
  16. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu al Eweka klant vanaf het begin en ik moet zeggen echt prima!~
    Heel af en toe dat die het is niet doet maar na 10 min is dat alweer opgelost.
    En nee ik werk niet bij Eweka:)
    Wat is nu 7.5 euro per maand als je weet wat je er allemaal af kan halen....
     
  17. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik was nooit echt een Eweka fan door storingen die zeer regelmatig voorkwamen en onderhoudswerkzaamheden waardoor je niet kon downloaden.
    Ik heb laatst op de site gekeken en wederom aankondigingen van onderbrekingen door werkzaamheden. Dat vind ik dus niet kunnen.

    Ik heb zelf XSNews en erg tevreden, al merk ik wel dat op sommige momenten de snelheid iets naar beneden gaat zodra het erg druk wordt. :{
    Verder geen last van storingen, en op minder drukke momenten haal ik altijd de volledige snelheid met 12 draadjes.
     
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat zijn nog eens leuke updates :D :b:
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zijn er nog mensen die ervaring hebben met gratis nieuwsgroepen? Want vooralsnog wil ik het vooral proberen. En wtf betekent retentie in deze context?
     
  20. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben al sinds m'n 12e (nu 17) bezig met usenet, spot net deze thread pas, geinig. Ik hoor de laatste tijd van veel meer mensen dat ze het gebruiken, eerst was het altijd o_O?! Usenet?

    Eerst met @home (brakke retentie), toen met virtualbox (duur), nu met eweka. Deel het ook nog eens met een vriend dus we betalen allebei 4,25 (ja we betalen met iDeal :p) en het werkt fantastisch, nooit downtime, maand retentie, haal echt mijn 20mbit wel, gaat super!

    Ik vind zelf dat ik het inmiddels aardig onder de knie heb (meer dan een nzb downloaden, in m'n reader openen en op download klikken is het eigenlijk niet meer, toen de nzb er nog niet was was het wel redelijk lastig). Heb toch nog een vraag; wat heb je aan die lijnen, bij eweka mag je er bijvoorbeeld 4.. Ik deel eweka dus heb ik er 2.. Maar je download dan toch gewoon de helft zo snel als wanneer je 1 lijn hebt? Of zie ik dat verkeerd en download je dan 2 bestanden met 20mbit tegelijk en als je 4 lijnen hebt 4 bestanden met 20mbit tegelijk?

    Ik gebruik al vanaf het begin newsbin pro als reader omdat me dat op m'n 12e door een kennis is aangeleerd :p Heb vroeger wel veel geupload maar de laatste tijd niet meer, qua muziek soms nog wel eens wat maar verder heb ik niet echt het idee dat ik wat toevoeg.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina