1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Laat maar weten als het gelukt is, ben wel benieuwd. Heb nog geen XBMC op Boxee draaien en denk eerders ook maar eens doen. Ondersteunt het auto-play? Dat mis ik nu wel, elke episode steeds handmatig aanzetten.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    XBMC ondersteund autoplay
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijft genieten. De quotes in deze serie blijven ook geweldig.
    Jammer eigenlijk dat ik de serie nooit meer "vers" kan kijken zoals de eerste kijkbeurt..

     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2014
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    O? Leg eens uit dan? Want ik moet nu telkens de volgende aflevering handmatig aanzetten...
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    System > Video > playback

    'Play the next video automatically' aanzetten
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654

    Ik moet er nog steeds mee verder, ben bij seizoen 4 gebleven maar had geen zin meer om verder te kijken omdat;

    Vond het zo shit toen Stringer dood ging, hij was zo tof :'-(
     
  7. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Tnxs voor de tip! Kende ik nog niet, maar zojuist eerste aflevering gezien. Een beetje vage serie, maar toch wel erg vet.
    Ga er vanuit dat er langzaam wel wat meer dingen duidelijk worden wat er nou precies is gebeurd.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet helemaal. Dat is juist de kracht aan de serie imo. Beetje zoals Lost.
    Vind de serie wel verfrissend daarin. De laatste jaren is de trend om zo snel mogelijk te vertellen anders verliezen mensen hun aandacht. Wat ik echt zonde vind.
    Ben blij dat deze serie het weer aandurft.
     
    SjaccoPopino vindt dit leuk.
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Deze serie durft het zelfs heel extreem aan. Damon Lindelof (ook maker van Lost) heeft al aangegeven dat HET mysterie (dus van de verdwijning), nooit beantwoord zal worden...8)
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja zeg nooit nooit natuurlijk. Maar de serie heet ook "The Leftovers" dus de focus is ook meer daarop. En dat gaat prima imo.
    Zeker als het langzaam meer en meer losgaat vooral met Kevin.
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Trakt kun je via een add-on installeren zag ik net. XBMC loopt niet super soepel op m'n Boxee Box, maar dat komt wellicht ook omdat ie geen videos etc kan vinden. Beeldinstelling bleef na reboot ook niet staan. Krijg m'n NAS er niet goed mee verbonden (SMB aangezet, maar krijg alsnog errors). USB stick wordt ook lekker warm, dus ik houd het voorlopig wel weer gewoon op Boxee+.

    Btw, The Leftovers, is dat ook in de stijl van Lost? Dat je aan het eind van elke ep meer vragen dan antwoorden hebt (cliffhangers) en de volgende ep direct wil zien? Wellicht dan eens pilot / trailer bekijken.
    Tot nu toe heb ik dat bij nog geen enkele serie die ik nu volg, dat ik echt direct de volgende ep wil zien. Merendeel lijkt toch heel erg episodisch te zien (soort afgerond verhaal per ep).
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2014
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ga even the leftovers aanzetten dan :)
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vooral vanaf episode 3 begon ik het echt goed te vinden.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    dus eerst 3 uur vervelen voordat het pas goed wordt :+?
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha nee.
     
  16. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik heb alleen de eerste episode gekeken en vond die al goed.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja precies zo idd. Het kan aardig vaag worden haha.
     
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Naja, de makers zullen het niet voor niets al van te voren aankondigen. Over het einde van Lost was achteraf ook veel ophef (ik vond het juist heel mooi, je moet alleen goed snappen hoe het allemaal precies zit, maar als je dat weet, is het echt een mooi en goed doordacht einde en geheel vind ik).
    Maar het gaat idd ook juist om de overlevende, de achterblijvers, ja. Dus het hele mysterie over het waarom de mensen verdwenen zijn, doet er idd ook helemaal niet toe. Het gaat er juist om hoe de achterblijvers met het verlies, verdriet, onbegrip, etc om gaan. En dat wordt echt heel mooi en goed in beeld gebracht vind ik.

    Ga zo eens bij de add-ons kijken of ie er bij mij ook tussen staat! Maar hoezo loopt XBMC niet soepel? Bij mij draait het perfect op m'n Boxee Box? Heb je het gedaan zoals hier staat? Ik draai zelf build 13.1, de een na laatste, en die loopt echt prima hoor? Je moet wel ook alleen het standaard thema Confluence gebruiken, andere thema's zijn te zwaar voor de Boxee. M'n NAS heb ik dacht ik via NFS verbonden en dit werkt perfect.

    En ja, bij The Leftovers heb je bij de meeste afleveringen meer vragen dan antwoorden. Ik kijk dan ook altijd weer uit naar de volgende aflevering. Vooral de eerste aflevering had meteen veel WTF momenten! Dus ook @Maddmonkey kan gewoon meteen ermee beginnen ;)!
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb de laatste build (13.2). Misschien dat het soepel loopt als m'n beeldsetting bewaard blijft en m'n NAS / files gevonden zijn. Nu lijkt ie steeds naar 'niets' te zoeken. Ga morgen wel weer proberen om m'n NAS ermee te verbinden.
    Via add-on zoeken op trakt en dan staat ie ertussen. Verder nog niets mee gedaan (moet eerst kijken of ik m'n account nog heb/weet).

    The Leftovers dan ook maar eens proberen. Ben wel benieuwd en kan wel een serie zijn wat ik zoek. :)
     
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Heb het bij mij allemaal volgens mij ook drie keer helemaal opnieuw moeten installeren voordat het perfect werkte hoor :+!
     

Deel Deze Pagina