1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Game of Thrones

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Killamonkey, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.661
    Leuk Bevonden:
    4.793
    Tyrion vind ik echt een extreem toffe character :thumbs: Verder een leuke aflevering en je voelt ook echt dat er iets groots aan te komen zit. Miss dat ik net als Delphiki wacht tot ik alles achter elkaar kan kijken maar ik denk niet dat dat me gaat lukken eerlijk gezegd :p
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Mij ook niet, maar deel van de charme is natuurlijk het wachten op een nieuwe aflevering. :D
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ben ik de enige die de gesprekken onrealistisch vind? Alsof ze een uur de tijd hebben om na te denken over hun volgende zin. Het is allemaal zo geniaal en dubbelzinnig. Vooral die Tyrion is geniaal gedaan. :+

    Toffe serie alleen na 3 afleveringen weet ik nog steeds niet waar ze naartoe gaan.
     
  4. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    616
    Probeer spartacus anders eens :lol:
     
  5. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb het boek wel gelezen, en ik kan je vertellen: het wordt nog veel vetter!!!
    Qua casting, vormgeving etc is het echt subliem gedaan. Mijn enige kleine minpuntje is dat Queen Cersei niet echt giftig genoeg is qua acteren. De rest: top notch! Vooral Tyrion, Jon Snow, Jaime en Arya.

    Ik snap de kritieken wel dat sommige dialogen een beetje fake aanvoelen. Dat zijn soms zinnen die letterlijk uit de boeken zijn overgenomen, en dan merk je het verschil in taalgebruik voor boek of film wel een beetje, en dat kan geforceerd voelen...

    En OH jongens wat wordt het nog vet ;) Net als je denkt dat je doorkrijgt waar het heen gaat komen er briljante plotwendingen.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2011
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.661
    Leuk Bevonden:
    4.793
    Ik weet niet of ik je nu moet haten of van je houden... :p Sinds Dexter en Breaking Bad niet meer zo psyched geweest van een serie.
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Is die nog erger dan? Ik heb wel een aantal stukjes gezien op youtube en het zag er niet echt diepgaand uit. Ik zal maar weer eens mijn utorrent aanzetten dan, ben benieuwd. :cool:
     
  8. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    616
    Ja bij spartacus praten ze echt alleeeeen maar in raadsels en beeldspraak hehe.

    Wel echt een toffe serie. Denk mn favo van vorig jaar :)
    Diepgaand is het niet per se, facking vermakelijk wel
     
  9. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Was al benieuwd of iemand hier de boeken ook gelezen had, die zijn dus ook wel de moeite waard:D?
    [SPOILER1]Vind zelf die Khaleesi en d'r drakeneieren echt coolO-)[/SPOILER1]
    Geweldige series die elke week 1 aflevering hebben zijn toch vrij storend, waarom niet om de dag een:+?!
     
  10. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Volmondig JA!
    Bestellen, en snel doorlezen voordat je de serie verder gaat kijken ;)

    Okay, is een flinke opgave maar wel de moeite waard! Boek heeft meer detail en de nuances van karakters en hun dialogen komen beter tot zijn recht. Je merkt dat ze bepaalde momenten hebben moeten comprimeren om de essentie te bewaren maar daardoor voelt het soms gehaast aan. Vooral Episode 3 had daar last van met alle nieuwe karakters die werden geïntroduceerd...
     
  11. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke thanks, zal even kijken wanneer ik tijd heb, maar ik denk niet dat ik het aankan om niet verder te kijkenO-)

    Zondag aired nieuwe aflevering in Amerika toch?
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Eens even kijken dan. En HBO is altijd goed. :)
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.661
    Leuk Bevonden:
    4.793
    Gisteravond de vierde episode gekeken en was wederom onder de indruk. Er gebeurde wel fucking veel in dus ga hem binnenkort nog eens kijken om alle nuances mee te pakken. Het einde was weer eens een heerlijke cliffhanger al zie ik Tyrion zich eerder bij de Starks voegen dan bij de de Lannisters eerlijk gezegd. Onder alle platte grappen, seks en wotnot zit namelijk een rechtvaardig persoon. Mja je familie verraden doe je ook niet... :p
     
  14. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Ja, sommige dingen gingen wel erg snel en vlug. Kreeg je goed mee dat die ridder die doodgestoken werd bij het toernooi iemand was die Ned Stark juist wilde ondervragen ivm de dood van de vorige Hand of the King..? Redelijk belangrijk namelijk, en het was nogal pats-boem volgens mij.
    Verder weer goede episode. De scenes tussen Daenerys en Viserys waren heerlijk en queen Cersei was lekker vals!
     
  15. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    [SPOILER1]Ja dat arrogante figuurtje dat na de dood van die vorige ineens was geridderd. Ging inderdaad wel redelijk snel, maar had zelf nog wel door dat het niet handig was.
    Ik gun Daenerys echt de troon trouwens, beter dan al die suffe boeren of die verraderlijke Lannista familieO-).
    Trouwens de laatste afleveringen niks meer over gezien, maar Cersei doet het met haar broer toch?
    en die Sam:lol:! [/SPOILER1]
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    En vaak erg duur en de series hebben de neiging om niet al te lang te lopen afhankelijk van hoe duur en hoeveel mensen er kijken.
     
  17. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    616
  18. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Dit is HBO, daar betalen mensen zelf voor. Dus dan is 2,5 miljoen kijkers best wat. FlashForward was van een gewone zender dus die moesten het van de reclames hebben.
     
  19. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    616
    Ah das goed nieuws!
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Daarom zie je ook veel mini series van ze. :)
    Maar toch ook wel veel lange series. Soprano's bijvoorbeeld.
    Maar ben altijd fan van HBO geweest. Altijd kwaliteit series.
    BOB, Pacific, Boardwalk Empire, Deadwood, Entourage, Oz, The Wire, True Blood, The Sopranos. Ik bedoel damn...
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina