1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

teamqG | QualityGaming [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 13 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ja, GamePlay had de woensdag als persdag. iets voor Quality Gaming idd als we de review shizzle afhebben.
     
  2. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies! :)
     
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Haha Achievement komt weer eens op XBW en meteen wordt zijn post deleted:9
     
  4. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft ie nog geen 100000 GS? dan is ie ook sloom met gamesaven..
     
  5. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Hah peter was laage net met McLaren tegen FlipSide DarkSide en Scarluuk CoD2 TMD gespeeld - verrekte harde ownage weer met de snipe dat wil je niet weten. Paar double kills met 1 bullet FTW.
     
  6. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    whahah zware lol >< bel mij volgende keer :) daar wil ik weltijd voor vrij make :)
     
  7. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ja je was online (qG I Deadbringr) maar reageerde niet. Anders zorg je verdomme eens dat je je account terugkrijgt van Deadlord dit duurt me te lang die onzin allemaal.
     
  8. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Kom je vanavond CoD2 peter?
     
  9. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Smartiez, je hoef mij voortaan niet te invite voor CoD2 hoor, want

    1. Die heb k niet :9
    2. Me gold is af (helaas)

    BTW, wat verwacht je van CoD 4?
     
  10. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe mee .. bel me maar op mobiel .. ik heb mob naast xbox ligge dus als xbox aanstaat ben ik bij mijn mob ;)
     
  11. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben we nog iets aan qG I MistiK? Hij heeft niet zo veel clanmatches gespeelt, hij traint maar niet voor WCG 2007, hij heeft geen zin om mij te helpen met wat kleine belangrijke dingetjes die ik moet weten en dat kan alleen met behulp van iemand die ik ken, hij is nooit online, hij doet vaak alleen maar irritant.

    Hij is nu op 10% van waar hij eigenlijk hoorde te zijn op dit moment.
     
  12. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou zegge.. laat hem een tijdje los van de clan en als hij zijn insperatie terug heeft dan mag ie weer in qG ..
     
  13. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft hij na WCG CnC3 NL (zonder dat hij eraan mee heeft gedaan) nog in qG te zoeken? Dan kan ik er trouwens ook beter ff een tijdje uit want dan doe ik 1 jaar SC en daarna ga ik SC2.

    PS: Als MistiK niet komt helpen haal ik WCG niet.
     
  14. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Dan zeg je dat tegen hem. Jullie 2 kunnen best uit qG na CnC en dan zien we wel weer met SC2 hé sunz
     
  15. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Net van Technique gewonnen, iemand waarvan ik het meest bang was voor wcg :)
     
  16. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het zelf niet doen je bent net zo ver met CnC3 je hebt groote namen verslagen en mischien kom je zelfs door tot de WCG. En als je aan SC denkt denk je natuurlijk metteen aan de Koreanen en Koreanen die zijn Onverslaanbaar dus het heeft niet zo veel zin. Die Aziaten spelen 10 uur per dag en dat is hun werk gewoon. Ziekelijk en je moet zelfs 10 uur per dag spelen bijna 0.0 vrije tijd heb je dan elke en elke dag behalve feestdagen.

    PS Ik weet nog dat je zei dat je een van de beste had verslagen met SC.
     
  17. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Koreanen zijn niet onverslaanbaar, ze spelen gewoon veel en omdat het er zo veel zijn zitten er redelijk veel talenten bij. En het spel word ongeveer 66x zoveel gespeelt als CnC3, dus ook wat meer uitdaging. En naar verhouding was ik in SC niet zo super veel slechter dan in CnC3. Koreanen spelen zoveel dat ze de beste BO hebben, goeie micro en macro hebben (hetzeflde als wat ik ongeveer heb), maar hun spelen zoveel dat het enige wat door hun hoofd gaat is starcraft, waardoor ze super snel spelen en geen 100ste seconde voorbij gaat zonder dat er 1 bouw niks gedaan heeft waardoor ze toch het voordeel krijgen. En ikzelf heb er ook meer plezier in omdat het veel sneller werkt en het is veel moeilijker, met CnC3 zit ik lui achter in mn stoel. Met SC zit ik op het puntje van mn stoel.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2007
  18. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Technique got owned, nice! :). Anyway, je kan toch ook tijdelijk een game op de 360 doen?
     
  19. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo!!!!!!
     
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof me, dat was niet het probleem waarom het h2 Exp werd gesloten...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina