1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Saints Row: The Third

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 19 feb 2011.

  1. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    net uitgespeeld gave game! vooral ook cool de eindes
    vond die op mars tof! moest echt lachen
     
  2. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Thnx. :+
     
  3. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Gevonden, op het vliegveld en ergens anders. :thumbs:
     
  4. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik zit met een probleem, ik heb momenteel 53 van de 56 activities voltooid en 31 van de 32 Gang Operations. Alleen komen de resterende die ik moet doen nergens op de map te staan. Volgens de achievements mis ik nog:
    1 Mayhem
    1 Trail Blazing
    1 Insurance Fraud

    Ik las al dat je bepaalde activities eerder moet doen voordat je de story uitspeelt, maar dat was voor mij helaas al te laat. Is er een manier om deze alsnog te voltooien of zit er niks anders op dan he-le-maal opnieuw te beginnen? Onderstaand een foto van de map met stats:

    [​IMG]

    EDIT: De laatste van Gang Operations inmiddels gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2011
  5. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    sommige activiteiten komen pas vrij als je de eerdere levels ervan gespeeld hebt. Je kan het beste per district kijken (met de cursor naar het gebied zelf gaan), daar staan de cijfers ook bij. Dan zie je meteen in welk district je nog een activity moet doen en in welk district de laatste gang op zit
     
  6. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Dat heb ik inderdaad al gedaan. Ik moet alleen op het Luchadores gedeelte nog 3 van de 15 activities. De rest van de activities heb ik allemaal al gedaan. Vandaar dus ook de verwarring want ik zou echt niet weten hoe ik ze nu nog tevoorschijn moet krijgen..

    EDIT:
    Ik had toevallig 3 activities in co-op gedaan, waarvan 1 Insurance Fraud, 1 Mayhem en 1 Trail Blaizing. Deze alle 3 nog een keer gedaan maar ook dit werkt niet. Er komen geen nieuwe activities bij. Ik heb ook ALLE Insurance Fraud activities die op mijn kaart stonden nog een keer gespeeld, maar ook dit zonder succes...

    EDIT2:

    EIN-DE-LIJK
    Ik heb het voor elkaar. Blijkt dus dat je naar de missies die je in co-op hebt gedaan moet gaan, en daar op SKIP drukken! Vervolgens verschijnen de activities op je map.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2011
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Heb sinds gisteren deze game te leen en ik moet zeggen dat ie erg vermakelijk is. Best veel opties en allemaal lekker overdreven. De vraag is natuurlijk hoe lang dat leuk blijft. Enigste minpuntje voor mij is dat ik de game gewoon niet langer dan een uurtje spelen zonder pijn aan m'n ogen te krijgen of er een fikse hoofdpijn aan over te houden 8) Grafisch vind ik 'm ook erg matig trouwens, erg veel screen tearing op de Xbox 360. PlayStation 3 versie schijnt op dat gebied wat beter te zijn. Misschien die maar eens proberen als ie wat goedkoper te krijgen is.
     
  8. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de ps3 geen last van gehad. Ik vond het spel juist extreem goed draaien. Aardige graphics en geen merkwaardige framerate drops, terwijl er extreem veel actie tergelijkertijd gebeurd. Top gedaan.

    Glitches en bugs ook geen last van gehad. De makers hebben niet altijd voor de mooiste oplossing gekozen, zo kom je af en toe op plekken waar het spel niet weet wat hij met je moet doen (bv onder een auto/tussen 2autos/tussen muur en auto), ipv iets geks te doen wordt je dan paar meter verder ge respawnt. Vond het prima oplossing, niet mooi, maar werkt wel en voorkomt erger zoals door map heenvallen, ineens dood, vastzitten enz.

    Ben echt te spreken over dit spel! Als je het eenmaal hebt uitgespeeld is er wel niets meer aan :mad:
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Goed om te horen, vind het een toffe game maar op deze manier voor mij niet echt speelbaar :p Mocht je niks meer met de game doen en 'm kwijt willen, stuur me even en PM dan wil ik 'm wel van je overnemen.
     
  10. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Idd. heb hem alle missie al 1x allemaal gehaald moet nu opnieuw doen voor de missies :confused:

    maar daarna ga ik hem misschien terugbrengen naar de winkel :p
     
  11. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Genkibowl VII, het eerste mission pack voor Saints Row: The Third, verschijnt op 17 januari en bevat vier nieuwe activiteiten, te weten:

    Super Ethical PR Opportunity, Sad Panda Skyblazing, Apocalypse Genki en Sexy Kitten Yarngasm.

    Uit de trailer van Genkibowl VII wordt duidelijk dat de DLC nieuwe missies, kleding en voertuigen bevat. De DLC kost 560 Microsoft Points: http://majornelson.com/2012/01/10/a-look-at-content-coming-soon-to-the-xbox/

    http://www.saintsrow.com/news/detail/article/252427/genkibowl_vii_coming_january_17th



    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Heb je V-Sync aangezet bij de opties ?
    Dan ziet ’t er al wat beter uit en het is rustiger voor je ogen.
    Wel framedrops bij drukte dan, maar dat was ikzelf al wel gewend van deeltje 2 dus dat boeit me niet zoveel.

    Vermaak me enorm met de game tot nu toe, vind alleen de muziekzenders per deel minder worden, die in deel 1 zijn nog altijd de beste imo.
     
  13. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    wat vinden jullie van het spel ?? ik twijfel tussen nba of saints row 3
     
  14. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou die spellen zijn ook echt goed met elkaar te vergelijken ;)
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    NBA=Te serieus achter een stuiterende bal aanrennen
    SR3=BIG FUN!

    zoiets? :+
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb het spel nu even te leen, ik heb met Initiation Station vorig jaar een gestoord rare character gemaakt en zou hem graag even importeren in SR3. Hoe kan ik dit doen?
     
  17. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik ben hem ook aan het spelen. Ondanks dat ik nog (lang) niet al het potentie van SR3 heb gezien, valt 'ie me nu al tegen. Dat SR3 over de top was, had ik verwacht, deel 2 was ook zo. Maar vooral de snelheid waarbij je SR3 overal door heen sjeest?! Ik heb 3 missies gedaan en nu al een huge penthouse buit gemaakt, in deel 2 bouwde je dit langzaam op ipv uit een helicoptertje te springen effe hellrazor nadoen en voila penthouse bemachtigd.

    Effe doorspelen, hopelijk draait het nog een beetje bij.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik moet zeggen dat de game mij niks tegenvalt, terwijl ik deel 2 gewoon echt vond tegenvallen. Ik vind het schieten lekker werken, hand to hand combat is leuk. De missies zijn tot nu toe heel over the top en daarom juist behoorlijk fun! Ook grappige de grote selectie aan kleding. Draait ook allemaal lekker soepel en is op genoeg vlakken soms best mooi ook. Komt ook echt wel in de buurt van GTA IV dan.
     
  19. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Achievements van Gangstas in Space, het tweede 'mission pack'. Deze DLC komt deze winter uit en ook dit pack gaat volgens Xbox360Achievements.org 560 Microsoft Points kosten.

    C-List Celebrity 20
    Complete all missions for Gangstas in Space.

    Do a Barrel Roll! 10
    Perform all vehicle stunts with the Aegean.

    Revenge of the Navigator 10
    Destroy 10 enemy spacecraft with the Aegean while filming.

    Warrior Princess 10
    Kill 7 Space Amazons with melee attacks.

    Pew! Pew! Pew! 10
    Kill 35 Space Amazons with the Laser Pistol.

    Lights! Camera! Action! 5
    Collect all 6 hidden clapboards.

    Xenaphobe 10
    Kill Space Brutina.

    Union Buster 10
    Kill 15 cameramen.

    First Contact 10
    Destroy all enemy spacecraft during the chase scene.

    I Do My Own Stunts 5
    Land on the Parachute Target during the rescue scene.

    http://www.xbox360achievements.org/game/saints-row-3/achievements/
     
  20. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het een geweldig spel maar het is toch te hopen dat deze DLC beter is dan die van genki want dat was naar mijn mening niet veel bijzonders.
     

Deel Deze Pagina