1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Saints Row 2] Algemeen [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel eerst de game spelen... Dat het een game zal zijn waar je weken plezier aan hebt daar kun je wel zeker van zijn. Maar GTA:IV is meer op een realistische niveau. Dan als je Saints Row bekijkt is het overdreven met een laag fun. Maar eens 100% uit is aan de singleplayer niet veel meer. Soms nog eens een activiteit doen. Te hopen dat deze keer de multiplayer goed loopt en dat glitches er zo snel mogenlijk uit gehaal worden.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.822
    Hehe UFO is wel lachen, jammer dat je er niet mee kan schieten ofzo. Toch zie ik weer dat het er precies hetzelfde uit ziet, herkende alles meteen al toen van dat filmpje.

    Verwachte iets als Liberty City GTA3 -> Liberty City GTA4, nu is het gewoon Liberty City GTA3 -> Liberty City Stories.

    Hier ben ik het trouwens helemaal mee eens uit de revieuw:
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2008
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hier de launch trailer van een pagina terug.
    Easy E maakt het toch af ;)

    [gt]41203[/gt]
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    @ Fiasco:

    Ik had ook niet anders verwacht. GTA 3 -> GTA 4 dat is gewoon een hele andere stad. En het was hier al van het begin gezegd dat de stad nieuwe delen zou bevatten en daarnaast zouden delen van de bestaande stad veranderd worden. Ik zal dan ook niet raar opkijken als sommige delen precies hetzelfde zijn (of misschien dat er ergens een prullenbak op een andere plaats staat.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.822
    Trailer was wel dope, behalve al die karteltjes rond personages, en slechte textures.
    Hopen dat Eazy E stiekem ook te behoren is in de game, samen met NY State Of Mind de enigste die me boeien.
     
  6. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik denk dat ik vandaag de Collectors Edition ff ga preorderen bij Free Record Shop.
    Hij is daar maar 75 euro, met pistool, USB stick, posters, artbook.

    Ik had gedacht dat ie veeel duurder zou zijn.

    Maarja, aan de andere kant is het wel weer 15 euro extra, en over minder dan een jaar kijk ik er niet meer naar om. Toch is het wel vet.

    Ik ga het gewoon doen! Moet ik wel weer 1,5 uur in de bus zitten:mad:
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.822
    Iedereen trouwens Julies in de trailer gehoord, je hoort hem zo zeggen 'So what's the plan". Heb het allemaal niet gevolgd maar lijkt er dus op dat hij je gaat helpen. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2008
  8. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24

    Dat is Johnny Gatt die dat zegt;)
    Die chineze gasten van die Hitman activity (Mr Wong) Helpen je wel zie ik:D
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2008
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    /Mod Praten over gedownloade games doen we hier niet aan. Volgende keer is het een OW en daarna een ban tot aan de release van de game (per situatie afhankelijk) -/-Alonso
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.822
    Hehe, kijk nu een filmpje via Youtube. Je kan echt helemaal naakt he, wtf. Loopt hij rustig, een vrouw schreeuwt en gooit wat naar hem, daarna loopt hij naar de politie en krijgt hij een ster, politie slaat hem ook. Geniaal! :+
     
  11. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Er zit helaas geen pistool bij, dat is gewoon de boxart van Saints Row 2 Collectors Edition, dacht zelf namelijk ook eerst dat er een pistool bij zou zitten. op zich jammer dat dat er niet bij zit, maar dat is toch verboden in Nederland :D
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik ga dit keer maar niet voor de collectors edition. Dat heb bij halo 3 voor de laatste keer gedaan. Die extra's daar kijk je de eerste dag (het eerste uur desnoods) naar, maar daarna gaat het toch uiteindelijk om de game. Ik heb nou Halo 3 verkocht, en ik moet zeggen dat ik met spijt terug kijk op de aankoop van de collector's edition. Het gaat om de game. Zo'n kaart en alles is wel leuk, zo'n kogel usb stick gaat ook nog wel, maar dat doosje dat boeit echt niet en de rest ook niet. De game(ervaring) zal er niet beter door worden. Ik denk dat het gewoon weer een manier is om makkelijk geld te verdienen.

    Ik hoop trouwens dat Gamehubs hun email morgen checkt als ze weer terug zijn als van hun bussiness trip. Ik heb gevraagd of ze SR2 eerder versturen :D
     
  13. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ok, dus we kunnen nu wel concluderen dat het spel ongeveer 25 uur duurt om uit te spelen.

    De mod van de officiele site zei 20-30 uur,
    Daarna stuurde hij mij een bericht van iemand die hem uitgespeeld had in 24 uur,
    en donsjonnie heeft em uitgespeeld in 25 uur.

    Ik ga toch wel de collectors edition kopen.
    Het is maar 10 euro extra. En dan heb je weer wat om naar te kijken.

    kheb nog nooit eerder een CE gekocht, dus ik kan het is proberen.
     
  14. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hou er wel rekening mee dat ik alle shops gekocht heb,
    3 of 4 activities compleet afgemaakt heb.
    Natuurlijk rustig de tijd genomen heb om alles te bekijken.
    6 uur kan maar dan krijg je niets mee van de feeling.. (zo kun je btw wel door iedere game heen rennen).

    /Mod We hebben al eerder aangegeven dat het praten over een illegale versie zal lijden tot een ban tot aan de release. Dit geld dus voor iedereen en bij deze ben je dus ook een week gebanned - Cookie
     
  15. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
  16. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF, hoe vet!
     
  17. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet in Nederland..
    /RAGE
     
  18. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    En je krijgt er de Collectors Edition gratis bij!!!!
     
  19. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier in belgie is wel zo een actie van een winkel. Maar dat is dan enkel ook geldig voor mensen die in belgie wonen.
     
  20. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Het hele spel is in het nederlands (Zelfs nl ondertiteld) Football word gewoon vertaald naar voetbal (Ze bedoelen american football)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina