1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Saints Row 2] Algemeen [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat ligt er ook maar aan. Ik vind de Rocknummers te populair-Amerikaans. Ik schrok pas wakker toen ik Woman van Wolfmother zag staan. Ik loop niet heel erg warm van de soundtrack, maar dat zal wel loslopen. Als je bezig bent met gamen, stel je toch minder eisen aan wát je hoort. Zolang je maar iets hoort wat enigzins op je smaak lijkt.
     
  2. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    + de MP3-speler optie in het eerste deel
    Custom Soundtracks Ftw!\o/
     
  3. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    The krunch ziet er wel leuk uit deze keer :)
    Ik denk dat ik het meeste ga luisteren naar Gen-x, The Krunch en The mix :)
     
  4. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het enige wat ik wil weten is hoe het verhaal verder gaat en wat er nou echt veranderd is. Verder loop ik niet warm voor wat dan ook. Twijfel nog steeds heel erg maar denk nu dat ik deze game maar een keertje uit de rommelbak haal.
     
  5. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er mis met klasiek

    Wat is er nou relaxeder om bij een klasiek muziekje met een kettingzaag of raketwerper dood en verderf te saaien? :eek:
     
  6. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhh.. tijdens het metal luisteren met een kettingzaag en raketwerper gebruiken om dood en verderf te zaaien? :+
     
  7. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch een deel slecht nieuws. Dat van muziek kun je gemakkelijk oplossen. Maar de rest helaas niet. Maar het zal wel mee vallen zeker?
     
  8. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Welke rest?
     
  9. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Het verhaal over de campaign van 6-10 uur en de slechte AI. Die rest denk ik.
     
  10. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Echt kut dat iedereen zegt dat ie niet echt goed is.
    Saints Row 1 was echt dé Xbox game voor mij.

    En de soundtrack valt nog wel mee vind ik hoor....
     
  11. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Is ie korter dan deel 1?:eek:
    En AI erger ik me meestal niet aan in Sandbox games..
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ach het zal allemaal wel meevallen. Het wordt toch wel tering vet. Ook al ben ik af en toe bang dat het iets té fun wordt. Maar ik vind de sound track nou wel meevallen eigenlijk. Ik snap niet wat iedereen met die underdog muziek moet. Doe mij maar lekker commerciele muziek. Die is niet voor niets zo bekend. Niet dat ik alle artiesten en nummers ken ofzo. Deze is wel vet: Red Jumpsuit Apparatus - Face Down :D
     
  13. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    NIEUWS! NIEUWS!

    Ik heb een Moderator op de official Sainst Row forums een PM gestuurd.
    Hij zegt dat de geschatte tijd ongeveer 20-30 uur is. Zonder alle Activities dus alleen
    de story.

    Natuurlijk zal hij een uurtje of 5-10 overdrijven, maar toch denk ik dan niet dat het slechts 6 uur is. Minstens het dubbele.
     
  14. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Nais,, Ook toevallig gemaild wat nou de definitieve datum?(m.a.w. is ie nu wel of niet uitgesteld?)
     
  15. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Zag net een review en die man zei ook zo iets.

    Praat je character dit keer wat meer of is dat niet bekend?
     
  16. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Tuurlijk is het geen 6 uur, dat is belachelijk. Helemaal voor een Sandbox game. Zelfs Gears of War 1 was nog langer, en die game was kort. Wat zeg ik, je (ik iig) deed langer over King Kong!

    Dit spel gaat gewoon ownen. Punt. :+
     
  17. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt de soundtrack wel mee vallen vooral Four20 is wel een leuk kanaal denk ik. En ik ga volgende week elke dag ff kijk of ik hem kan kopen must buy voor mijn 8)
     
  18. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik hoor iedereen juist zeggen (die de game gespeeld hebben) dat de game juist wel goed is, super veel te doen, super veel fun, gewoon AWESOME. ;)
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Op zich ben ik af en toe best wel jaloers op die mensen die hun Xbox omgebouwd hebben. Die hebben nu gewoon de game 2 weken eerder. En ik heb hem misschien nóg wel later omdat ik hem op gamehubs besteld heb om toch niet ál te duur uit te vallen. En al die illegale poepjanussen kunnen het nu al spelen. Life is unfair :'-(
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik snap waarom je dat zegt...mijn broer heeft er bijvoorbeeld wel voor gekozen. Maar hij zal absoluut de Live games wel kopen. Ik zou waarschijnlijk ook zo voor een kleine 40 euro mijn 360 kunnen laten 'flashen' maar ik doe het niet...simpelweg om deze reden.

    De hele 'charme' van het uitkijken naar een game en dan uiteindelijk die game in de winkel halen zal verdwijnen. Hard werken voor je centen en dan weten dat de desbetreffende game zal uitkomen en die dan gelijk te halen. Met downloaden zou het al vrij gauw dit worden ' Oh hey nice, Fallout 3 is te downloaden, die maar even checken dan' en een weekje later of nog eerder staat er bijv Dead Space op...kortom..je blijft downloaden en downloaden....en speelt vervolgens niks. Plus dat de charme dus weg gaat....ik heb dat absoluut. Als straks Dead Space uit komt dan zal ik overdag op werk er de hele dag naar uitkijken, om na werk die game te halen en dan thuis de game erin ploppen...relaxed op mn bank ploffen en gamen maar.

    Maar hey...that's just me :p

    En zeker, het zou mij gigantisch veel geld schelen zou ik het wel doen...maar dit hierboven weegt gewoon teveel, betekent teveel voor me. Plus dat ik vorig jaar in Leipzig was...toen sprak met een developer van Blacksite(slechte game,maar boeit niet) en na dat gesprek had ik echt zoiets van...'dat downloaden is eigenlijk zo fout he' . Die mensen steken al hun tijd in een game...relaties lopen er ongetwijfeld ook op spaak bij sommigen.....tja....klinkt cliché misschien...maar dit is gewoon zoals ik het ben gaan zien.

    Zelfde met muziek cds...als ik een cd echt heel goed vind, dan koop ik die cd gewoon, omdat ik het gewoon een tof idee vind om die cd origineel te hebben,het echte hoesje en al die dingen. Oh en qua games...ik hoop dus dat het nog heel lang duurt voordat games alleen nog maar (officieel) te downloaden zijn. Ik herinner me Peter Moore nog , die zei dat dat de toekomst was voor Xbox 360...games downloaden van internet...zou ik echt jammer vinden, want dan kan ik niet meer naar die shop enzo :mad:.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina