1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ranking Topspin Live zuigt

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ullievangobbel, 22 mrt 2004.

  1. ullievangobbel

    ullievangobbel Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat de rankings betreft: het zuigt echt enorm. Ik sta ergens rond de 30.000. Maar de enigen die altijd online zijn, zijn de nummers 1 tot pak 'm beet 1200.

    Dat betekent dus dat ik mijn ranking nooit of te nimmer omhoog krijg, aangezien ik alleen maar figuren tegenkom die de hele dag niets beters te doen hebben dan toppsin spelen (zou ik ook wel willen, maar ik moet gewoon werken.)

    Het is echt zeldzaam dat ik een keertje tegen de nummer 18.493 speel ofzo. Dus voor wie me nog kan volgen: als je topspin gaat spelen en je zit niet aan de goede kant van de ranking, dus plaats 1 tot vooruit 2000, dan kan je volgens mij een snelle stijging wel vergeten. Want tussen plaats 2000 en 29.000 zit dus een groot contingent spelers dat bijna nooit online is. Maar dat zijn voor nieuwkomers zoals ik nu wel juist de spelers waardoor ik me zou kunnen opwerken.

    Als iemand dit niet snapt, geeft niks hoor ;-)
     
  2. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    De Xbox Live ranking zuigt dan niet, jij verliest dus logisch dat je dan niet stijgt. Wel vind ik idd. dat ze de scoreboards iets vaker mogen resetten. Maar ach, speel gewoon voor je lol, en niet voor de ranking......
     
  3. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    wat heeft dit met zuigen te maken als ze het resette dan zijn hun alsnog beter...goed oefenen gewoon
     
  4. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    ik kom toch nog regelmatig mensen van verschillende niveau's tegen....vanaf plaats 50 tot ca. 20.000 dus gewoon wat vaker spelen en een beetje stoeien met optimatch....
     
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Verplaatst naar xbox live gaming forum

    hehe oopsie.. excuses voor het sluiten. thx dioga ;)
     
  6. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Dan hoeft er geen slotje op hoor ;) Foutje, kan gebeuren :D
     
  7. Tjerry

    Tjerry Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    er kotm binnenkort een patch waardoor er geen cheaters meer zijn, ook zullen de stats worden gereset, owja ik sta 1e bij topspin :p
     
  8. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet te stoer Tjerry, je weet dat je daar eigenlijk niet hoort te staan. :p
     
  9. Tjerry

    Tjerry Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, wat waren de 2 laatste uitslagen ;), hehe ik zie uit naar de patch, jingles and I will conquer the world :p
     
  10. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    1 na laatste: 3-4 3-1 1-3 voor jou. En de laatste was onder iest andere omstandigheden. Laten we het hebben over de laatste wedstrijd die er echt tot deed. Bellsouth open?? ;)
     
  11. Tjerry

    Tjerry Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    daar noem je ook een wedstrijd, 2 mnden geleden lol :p
     
  12. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar het is wel de enige waarvan de uitslag zwart op wit staat:
    klik
     

Deel Deze Pagina