[PS3] EU launch Playstation 3 uitgesteld

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Jel0, 6 sep 2006.

  1. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Als Microsoft de consolewar wint zie ik niet zo snel een bedrijf opstaan met de knowhow om een nieuwe console op de markt te zetten. Dan is microsoft toch een monopolist binnen hun markt omdat Nintendo dat soort machines niet kan/wil leveren dat zie je aan de wii. Dan kan MS dus de prijzen wat gaan verhogen of wat Tim zegt later afprijzen en daar word ik niet blij van. Echt veel druk zal er dan ook niet op ze staan om van forza 5 de GT beater te maken als GT dan niet meer bestaat of in handen is van MS. Ik zie ze liever elkaar de koppen inslaan en proberen elkaar af te troeven met nóg betere games.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2006
  2. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Geweldig, ik zat er gewoon op te wachten. Sony met alle mooie praatjes... Stom stom stom! Hopelijk komt de Wii wel gewoon snel hier uit, die haal ik toch veel liever :)
     
  3. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat het uitstel van Sony juist goed is voor de concurrentie op de consolemarkt, hierdoor zullen de Xbox en de PS dichter bij elkaar komen. Want hoe dan ook, dit gaat Sony een hoop aanhangers kosten, in Europa maar ook in Amerika (als er straks maar een zeer beperkt aantal leverbaar is).
     
  4. dikkiedirk

    dikkiedirk Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd wanneer er een aankondiging komt dat de PS3 ook in Japan en Amerika uitgesteld wordt. Ik zou hier helemaal niet raar van opkijken!
     
  5. basovich

    basovich Guest

    haha is denk ik geen goede zet van PS3, en als WII en X360 voor de maart nog de console in de aanbieding doen koopt iedereen die, en aangezien vele mensen maar 1 console thuis willen/hebben...maarja wel balen voor MS dat ze de verkoop van PS3 in europa niet kunnen verzieken..door gears of war op de release te laten uitkomen..
     
  6. ardootje

    ardootje Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan het begin van deze week riep Sony nog hard: We hebben extra productiecapaciteit om de PS3 voor iedereen op tijd te kunnen leveren. Zoals de leveringsproblemen zich bij de launch van de 360 zich voordeden zal niet het geval zijn... nee, zeker niet, we schrappen gewoon de levering voor heel Europa O-)

    Nou, Sony kan men goed aan het lijntje houden, ik vraag me af of Amerika ook op tijd zal worden geleverd en of Europa al in maart 2007 aan de beurt is..... ik vraag het me af?!

    Zoals Sony zegt: This is living!:D
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2006
  7. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Of zoals iemand op eurogamer.net bij readers' comments zei:

    The Third Place - Europe ;)
     
  8. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan deze thread gemerged worden? Begint onoverzichtelijk te worden.
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Toyota Yaris, druk dan op de report knop

    ot: vind dit wel heel grappig :)
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Idd. Er wordt nu in 4 threads over hetzelfde onderwerp gepraat. Als we dit nu allemaal bespreken in de 360 vs. PS3 thread...
     
  11. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Wat best kansloos is, aangezien wij toch niet het minste gamen...
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ai, dat komt hard aan bij de PS3 Fanboys in Europa.. :{
     
  13. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je het over gamerkwaliteiten hebt nu. Volgens mij bedoelde die persoon wat anders met die aangepaste Sony slogan, namelijk Sony's prioriteiten lijstje aangaande de drie grote game markets (US, Japan, Europe).
     
  14. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dit juist niet goed voor sony is want met de feestdagen verkoop je gewoon het beste. Ik had geen xbox 360 gekregen als het geen sinterklaas had geweest en anders had ik hem niet gekocht.!!
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    De PS3 raakt toch uitverkocht.
     
  16. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
  17. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral met zo'n plaatje ziet het er lekker uit :9
     
  18. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    We zullen iig wat minder last krijgen van de PS 3 fanboys de komende tijd. ;)

    Tecnomic al gesignaleerd? ;)
     
  19. dikkiedirk

    dikkiedirk Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    En houdt er ook maar rekening mee dat, doordat er maar zo weinig beschikbaar zijn, die prijs nog wel eens verder omhoog kan gaan!
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @ Goodfella: dubbel-lol :lol:
     

Deel Deze Pagina