1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    is ook een standaard klantenservice opmerking 'het netwerk ligt er uit'

    suuuure
     
  2. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0

    service is wel goed hoor maar elke keer als k bel worden de 15 werkdagen gewoon weer verschoven of er worden mij dingen beloofd, zo is mij al een keer compensatie beloofd maar die krijg ik nu ineens weer niet, iemand anders die tegelijkertijd belde en zijn xbox exact even lang kwijt is heeft zelfs compensatie aangeboden gekregen...
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2007
  3. laatmaa

    laatmaa Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan niet zonder m'n xbox hij s nu 4 dagen weg:x:):
     
  4. Delft Blue

    Delft Blue Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Consoles worden verstuurd met UPS. Goedmakertjes met Deutsche Post. Je game of controller of memory card krijg je dus v/d week binnen. Je console zal je echt nog ff een poos op moeten wachten.

    Ik zit nu aan de 17 WERKdagen Xbox loos. 3e console die stuk is...
     
  5. lexo18

    lexo18 Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dan komt mijn perfect dark zero er dus aan ...
    mijn console is vanaf de 30 mei weg:mad:
    begin juli is mijn datum .... of toch niet.............:):
     
  6. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijne is:

    18/6 opgehaald door UPS
    19/6 binnen in Duitsland volgens UPS tracking
    22/6 heb ik ontvangstmailtje van Microsoft repaircenter gehad

    Ik vind het tot op heden nog vlotjes gaan.. (afkloppen)

    Nog wat, een maat van mij is zich de pleuris geschrokken door al die uitvallende Xbox360's. Hij wil nu uit voorzorg zo'n externe cooler voor de 360 aanschaffen, alleen beweert de lokale computerboer dat het stomste wat je kan doen is zo'n ding aanschaffen, omdat die 360's daar niet op berekend zijn en te koel is ook niet goed.. :confused: lijkt me raar maar ik weet niet of jullie daar iets zinnigs over te zeggen hebben?
     
  7. Jeronimo

    Jeronimo Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    dit word misschien nog wel een item in 'Kassa' als het zo doorgaat, niet goed voor MS..........
     
  8. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt dit probleem ook voor bij nieuwere Xbox360's?
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Kijk nou, had ook de 3lod, e0102. Geen garantie, dus lekker zelf gaan fixen!

    Resultaat:

    [​IMG]

    Er zitten nu 8 bouten in die de headsinks stevig vasthouden, in plaats van de "x-clamps"

    En dat in 2uurtjes ipv 5weken, €10 aan materiaal ipv €105 reparatie kosten. Hopen dat de 360 het nu weer een poosje blijft werken.
     
  10. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarom had je geen garantie? Da's nl. 2 jaar!
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn Jan, respect!
     
  12. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo mijn xbox 360 heeft het weer begeven. Liep gister al redelijk vaak vast en vanochtend de beruchte lampjes. Net gebeld en ups komt hem ophalen. Hopen dat het een heel stuk sneller gaat dan de vorige keer ( bijna 3 maanden) .
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Beide 360's zijn 2ehands. In het begin ooit het probleem gehad dat de ene 360 geen spellen meer las. Naar MS gebeld, en die kerel vertelde me doodleuk dat ik geen garantie had omdat hij 2ehands was.

    (Blijft vreemd, bij sommigen wordt een 2e hands 360 wel gewoon gerepareerd)

    Maargoed heb dus toen zelf de dvddrive laser moeten vervagen. Waardoor de garantie helemaal verlopen was (360 open geweest enzo).
     
  14. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen zichtbare schade aan het moederbord door de hitte opgemerkt?
    Is het dan alleen het knullig bevestigen van de heatsinks zodat ze hun werk niet goed doen?
    Het lijkt erop dat de dvdlezer gewoon kan worden omgewisseld voor een OEM buiten dan het omknutselen van frontje. Of sla ik hiermee de plank mis?
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    DVDdrive en moederboard zijn met elkaar verbonden door een bepaalde signature. Kan je dus niet zomaar vervangen!

    Schade is niet te zien, de 3lod ontstaat door het kromtrekken van het moederbord door de hitte. De oorspronkelijke bestiging vd headsinks (de x-clamps) voorkomen dit niet, omdat er maar op 1 punt druk wordt uitgeoefend. De moeren daarentegen op 4 punten per headsink.

    Door het kromtrekken komen minuscule soldeer connecties van de vga/cpu los waardoor het signaal niet goed doorgegeven wordt = 3lod. Dit is niet met het blote oog te zien.

    Met soldeersel inclusief tin zou dit voorkomen kunnen worden, maar aangezien dat verbonden is in de EU heeft MS voor een ander soort soldeersel gekozen.
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2007
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hangt er volgens mij vanaf of de vorige eigenaar zijn xbox op naam heeft laten registreren.
     
  17. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu na anderhalf jaar ook de gevreesde Red Lights of Death (hardware failure, deze dus: http://support.microsoft.com/kb/907534).

    Vreemd is, eergister had ik het voor het eerst: ik denk, dat ding doet het dus nooit meer. Gister deed de 360 het echter weer, heb er een tijd mee gegamed en 's avonds gaf 'ie weer de red lights. Vandaag hetzelfde verhaal...

    Is vast niets aan te doen of wel?

    Alvast vraagje voor als ik het moet opsturen:
    Moet je HDD / Memory Unit meesturen? En krijg je geen problemen met de andere console als je je HDD en MU erop aansluit, aangezien die toch vastzitten aan je console-code of iets?
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2007
  18. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar komt dit nou ook bij nieuwste 360's voor?
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Dat zal het wel eens kunnen zijn ja!
     
  20. alpha-sphere

    alpha-sphere Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    12 Juni - Ring of death
    13 Juni - Door UPS opgehaald
    14 Juni - Afgeleverd
    23 Juni - Ik ben nog steeds aan het wachten :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina