1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD? Kassa[deel 7] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou handig zijn voor de forumleden als je aangeeft:
    1. hoeveel keer stuk geweest
    2. wanneer afgeleverd door UPS
    3. wanneer mailtje van repaircenter dat je box daar is gearriveerd
    4. jouw belgedrag met repaircenter
    5. wanneer retour ontvangen

    Kunnen de andere (wachtende) forumleden zich daar een beetje op richten.
     
  2. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    1 1e keer stuk
    2 op 24-05-07 opgehaald door UPS en pas op 11-06-07 aangekomen op de repair afdeling.
    3 Op 18 juni 2007 e-mail ontvangen van repairafdeling
    4 gemiddeld elke 3 dagen aan de lijn gehangen met het supportteam
    5 Is nog niets van bekend
     
  3. Delft Blue

    Delft Blue Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n 3e 360 die in Duitsland staat, en die volgens een medewerker die ik vorige week aan de lijn had afgelopen maandag of dinsdag weer terug zou zijn is er uiteraard nog steeds niet.

    Vorige week werd mij verteld dat er geen problemen waren op de repair centre, ook al gaf ik aan dat ik van andere mensen had gehoord dat dat wel degelijk het geval was. Vandaag wist de (overigens erg vriendelijke) medewerkster me te vertellen dat er toch WEL problemen waren.

    God wat praten die mensen elkaar toch tegen elke keer. Zo had ik vorig jaar na klachten over krassen het toch echt op de een of andere manier zelf veroorzaakt, en nu geven ze toe dat de machine zelf discs verziekt.
    Voor mij al te laat, want ik had zelf al een nieuwe GoW disc gekocht (120 euro in totaal voor een spelletje betaald, ik lijk eigenlijk wel gek ook.)

    Maar goed, om terug te komen om het huidige probleem (Xbox no3 die helemaal niks meer doet) dat gaat toch NOG een weekje langer duren voordat 'ie weer in de woonkamer staat blijkbaar...

    Heb al een gratis controller ontvangen 3 weken geleden, en nu zit er straks als ik m'n console terug krijg NOG iets ter compensatie in de doos volgens diezelfde vriendelijke medewerkster... Ben benieuwd, maar had liever gewoon een werkende nieuwe, niet krassende, niet de ring of death weergevende 360 gehad. Die bestaan helaas blijkbaar niet, dus zal maar weer op m'n tanden moeten bijten.


    Als ik dit alles van te voren had geweten, had ik m'n geld nooit aan een 360 besteed.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2007
  4. r75

    r75 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat klopt er hier niet:confused:

    Ik bedoel,

    1 2e keer stuk
    2 op 21-05-07 opgehaald, geen idee wanneer die aangekomens is, volgens UPS 22 mei.
    3 GEEN e-mail ontvangen van repairafdeling
    4 3 keer aan de lijn gehangen met het supportteam
    5 Is nog niets van bekend

    Ik wacht dus al iets langer, natuurlijk had ik hem liever eerder terug dan een compensatie, maar die krijg ik niet eens en jij wel:confused::mad:
     
  5. Jeronimo

    Jeronimo Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    1. 1ste keer stuk
    2. 30 mei afgeleverd door UPS
    3. 16 juni (!) mailtjes van MS dat ie is aangekomen
    4. +- 5 keer gebeld (altijd vriendelijk gebleven, maar wel specifiek gevragen om compensatie, resultaat: wireless controller (ging zonder enige moeite)
    5. nog niets bekend over wanneer ik hem terug krijg (ze hadden eigenlijk 20 juni beloofd, maar da's alweer voorbij)
     
  6. laatmaa

    laatmaa Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand z'n xbox al terug gehad van reparatie..... en hoe doet je xbox het nu ...... heb je daar porblemen mee ...... en hoelang had je gewacht
     
  7. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    1. 3e keer naar de klote
    2. 24 mei afgeleverd door UPS
    3. 8 juni mail ontvangen van repaircenter
    4. 2x gebeld ( 13-6 en 19-6 ), vandaag ga ik weer bellen
    5. 2x werd me verteld dat ik de 360 deze week terug zou ontvangen, maar tot nu toe nog niets ontvangen.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2007
  8. Jeronimo

    Jeronimo Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een goeie tip is voor mensen die compensatie willen vragen:

    *blijf netjes, maar wel daadkrachtig en laat je niet afwimpelen...
    *breng continu feiten naar voren: het is HUN fout, niet die van jou, zij komen de afspraken niet na (15 dagen was de limit)...
    *omdat zij hun beloften en consumentenrecht niet nakomen hoort daar compensatie tegenover te staan...
    *breng dus de feiten naar voren en laat merken dat je een pain in the ass kán zijn...
    *geloof me, dan willen ze echt wel van je af hoor
     
  9. r75

    r75 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer gebeld en er werd als teken van goodwill nu wel een compensatie aangeboden. In het ergste geval, waar ik ook vanuit ga, krijg ik 'm begin van de 2de week van juli pas terug:'-( Dan is ie bijna 2 maanden dus weg geweest.
     
  10. MdG

    MdG Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang moest je hier op wachten? Mij is namelijk afgeloopen zondag toegezegd dat ik ook gratis controller tegemoet kon zien. Tot op heden nog niets gehoord
     
  11. Jeronimo

    Jeronimo Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    nog even en er kan een soort real-life soap van ons gemaakt worden, echt frustrerend dit zeg....

    het maakt mij op zich geen donder uit of ik hem nu pas in juli terugkrijg, maar dan moet ie het verdomme wél fatsoenlijk doen....:mad:
     
  12. laatmaa

    laatmaa Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    2 maanden dat is egt lang
     
  13. lexo18

    lexo18 Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    heb verdomme net gebeld naar de klantenservice ...
    krijg nu perfect dark zero opgestuurd:thumbs:.
    toch nog iets positiefs aan micorsoft...
    Nu nog hopen dat mijn xbox die begin juli pas komt het normaal doet.=(
     
  14. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    1. 2e keer naar de klote
    2. 7 juni opgehaald, 8 juni in duitsland(ups tracking) en erna niks meer vernomen
    3. nog niks gehoord
    4. 2x maar ja dat schiet tog niet op
    5. geen idee nog
     
  15. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook maar weer eens gebeld ( 3e keer ), een supervisor wist me te vetellen dat ik mijn 360 volgende week zeker terug heb. Als "troost" krijg ik nu Viva Pinata opgestuurd ( rest van de aangeboden games had ik al ).
    Ik zit nu al 20 werkdgn te wachten.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2007
  16. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist weer even gebeld. De dame gaf toe dat ie deze week al terug had moeten zijn. Ik gaf aan dat er dan wel iets ten compensatie zou mogen komen (de meerdere malen besproken gratis game!). I kwerd in de hold gezet terwijl zei ging overleggen. Paar minuten later weet ze mij te melden, vers van de pers:

    NIEUW BELEID VAN MICROSOFT, DE WACHTTIJD WORDT VAN 15 DAGEN NU OFFICIEEL 20 TOT 25 WERKDAGEN

    Daar val ik nog binnen, dus geen recht op compensatie...


    Ik lees vervolgens bovenstaande berichten van mensen die kennelijk op hetzelfde moment iemand aan de lijn hadden en wel een gratis game krijgen.
    Ik ga nogmaals bellen...
     
  17. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    20-25 werkdagen, dat meen je niet =( ik word gek
     
  18. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja dahag, als MS dit straks na mijn 15 dagen tegen mij zegt dan mogen ze de console houden :) want ze kunnen niet zomaar de termijn verlengen om maar van gezeik af te zijn...

    Ongelofelijk. Het imago van xbox loopt bij mij een mega deuk op...
     
  19. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja bekijk het maar, ze hebben tegen mij 15 dagen gezegd, dus blijft dat ook zo. Als het langer duurt eis is gewoon compensatie.
     
  20. zeiksnor

    zeiksnor heheh

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf vandaag wil mijn 360 Forza2 niet goed meer lezen en geeft een read-error.
    In eerste instantie had ik ook een kapotte usb-poort op de achterkant en dat is met de wireless networkconnector ook niet fijn, maar deze doorgelust vanaf de oorkant.
    Dit omdat de reparatietijden nu wel erg oplopen.
    Maar helaas werden de read-errors steeds erger....ik had het al eerder bij GOW...en nu dus final.
    Geef ik aan dat Forza2 waarschijnlijk ook beschadigd is en dan zegt de helpdeskmedewerker :"Vul ff het formulier in voor de diskreplacement".
    Kijk ik op die site.......staat er helemaal geen Forza2 bij!!!
    Anyway, voor de 2de keer gaat mijn 360 weg voor reparatie c.q. omwisseling.
    Nog nooit eerder meegemaakt met een apparaat en het is hardwarematig toch wel een kutding :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina