Pro Evolution Soccer 6 [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    vind prima beeld. Heb die hele bende onderaan het scherm ook uitstaan (behalve de radar) dus een mooi overzicht. Tevens de camera op wide gezet(lekker klein) dus zie mn spitsen al van ver en kan dus mn passen goed inschatten
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Jij hebt dus ook een HD? Ik ook en ik vind PES6 er dus erg mooi uitzien. Ik speel nooit op Wide, dat vind ik niet lekker spelen.
     
  3. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    @ Jows: bedankt man :), leuk om te lezen

    Nog mensen die hier via Gcshop hebben besteld?
     
  4. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    zekerss mooi, maar hou niet van grote poppen over mn scherm en wil zien wat er om me heen gebeurd..dus hoe kleiner, des te meer overzicht en gevoel voor afstand. Was ook fan van "kick off" en "sensible soccer", vandaar..

    heb trouwens mn hdtv op widescreen staan, 1048i...weet niet of dat goed is..kon ook kiezen voor 480 en 720 ofzo
     
  5. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0

    die lob was idd erg mooi het is idd moeilijk maar dat is een kwestie van wennen
     
  6. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister paar potjes gespeeld (ja ik moest op de grote dag met mijn vriendin naar holiday on ice) Ik vond het echt om te janken!!! Zo relaxed (jank altijd van vreugde).
    Snap niet dat mensen hem slechter kunnen vinden als 5. Pro evo 6 komt weer een stapje dichter bij de ideale voetbalervaring op een console.
    Op de ps2 had ik hem ook gespeeld maar vind de x360 versie gewoon beter. Alleen de controller van de ps2 vind ik wel een stuk fijner om mee te spelen, maar is wennen (of wachten op de nieuwe ms controller).

    Vanavond weer weinig om te spelen.. ga naar feyenoord (ja ik ga nog gewoon naar de kuip en ben daar trots op). Maar zal vandaag eens online proberen.

    maar voor twijfelaars... gewoon kopen die hap.
     
  7. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m gelukkig ook voor 4 sept. besteld (1 sept:D ). Wel netjes van xboxhome/netwerkshop dat dit bekend gemaakt wordt en mensen dit weekend niet in paniek zitten. Petje af.
     
  8. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien heb ik dus net mazzel. Besteld op 4 september :thumbs:
     
  9. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik .. en heb nog steeds geen mail terug gehad op de vraag of ze hem al hebben en of wanneer de game komt :{
     
  10. xentagz

    xentagz ----------------

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nog steeds te koop hoor gasten, 35 euro mag je hem op komen halen in katwijk aan zee. De traagheid van het spel heeft me af doen haken, mischien hou ik toch meer van de snelheid an fiffa, zeker nu zij ook de pes controls handteren. Pes 7 krijgen ze weer een nieuwe kans:'-( :b:
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  11. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Het lukte me niet online te spelen gisteren, na een half uur proberen in zowel ranked als player matches, ben ik wel geteld 1 match ingekomen, maar die persoon ging weer weg.

    Echt, nu baal ik er wel behoorlijk van, waar slaat dat nou op.
     
  12. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je kunt met zn 4e in een cup of in een league, maar wel met zn alle in 1 team, en dat wil je niet. We hebben echt overal gekeken, maar we konden het niet vinden..

    Ik zit er serieus aan te denken om volgende x maar weer pes5 te gaan spelen, omdat je daar wel tegen elkaar kunt..=(
     
  13. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ben gelukkig niet de enige. Erg vreemd, normaal houden ze zich altijd precies aan de releasedatum. En dat ze de game gisteren nog niet binnen hadden, lijkt me erg vreemd, aangezien bijna alle winkels hem gisteren al hadden liggen, sommige hadden hem zaterdag zelfs al...
     
  14. Jeronimo

    Jeronimo Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had inderdaad gisterenavond precies hetzelfde probleem, ik heb ook zitten wachten tot ellendigheid, maar er werd niets gekoppeld. Gelukkig kwamen mijn maten onverwachts op bezoek om door mij afgeslacht te worden (niets gaat boven een potje PES tegen je maten hihi!

    Maar ja, nu ben ik een dagje vrij en wil ook welleens via LIVE! spelen!
     
  15. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zo dat bericht van xboxhome lees, waarin ze bekend maken dat er een vertraging in de levering zit (de grote winkels hebben de eerste voorraad gehad.) ga ik ervan uit dat dit bij jullie ook t geval is. Alleen jullie leverancier is zo associaal dit niet te melden. Beetje jammer van ze....
     
  16. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel veel gemengde reacties over games, maar ja het is altijd lastig de fifa-fanboys er uit te filteren....

    Maar goed... Ik krijg m vandaag, dus zal vanavond het spel is even aan een test onderwerpen...
     
  17. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Nadat ik gisteravond eindelijk het spel gekocht heb, hier mijn eerste impressie.

    Ik besloot om te beginnen met een wedstrijd Ajax - Feijenoord op prof niveau (1 na hoogste). Na het wijzigen van de opstelling heb ik even naar de openingscene gekeken, de meeste spelers zijn duidelijk herkenbaar, vooral Babel. Na een paar minuten meteende functies van de beide schouderbuttons omgewissel, dit speelt stukken beter! Na ongeveer 10 minuten stuurt sneijder Perez de diepte in met een steekpass, ik wordt door de rechtsback van Feijenoord de hoek ingedreven richting de cornervlag/achterlijn, ik besluit op hoop van zegen maar te schieten en tot mijn grote verbazing/vreugde vliegt de bal schitterend a la van basten in ''88 over timmer heen. Wat zonde dat je niet kan saven denk ik :mad: Daarna uit een corner gescoord met perez waarna Feijenoord terug in de wedstrijd komt middels Huysegems. Uiteindelijk de wedstrijd met 3-2 gewonnen, lekker!

    De tweede wedstrijd besloot om met Ajax tegen Lyon te spelen, dit ging meteen een stuk moeilijker, Lyon zette me vast en dwong me de counter te hanteren. Uit een corner kwam ik 1-0 achter, en dit zou ook de eindstand worden (ondanks een aantal zeer goede countermogelijkheden en een bal op de lat).

    Pluspunten:
    - De speelsnelheid, deze is ideaal. Al na 1 potje kon ik me niet meer
    voorstellen dat deze ooit sneller is geweest.
    - De gameplay, wat speelt dit spel toch lekker!
    - Herkenbaarheid van spelers is over het algemeen erg goed.
    - Het realisme, voorbeeldje: toen Lyon vlak voor tijd nog 1-0 voorstond, liep
    een speler van Lyon naar de cornervlag om daar tijd te rekken, top!
    - de keeper is goed (stekelenburg in ieder geval) en maakt mooie reddingen,
    vooral die met 1 hand zijn mooi.
    - De controller valt me 100% mee, iets waar ik in het begin wel huiverig voor
    was. Ik heb echt het pes gevoel wat ik altijd op ps2 had.
    - Slidings werken top, je kunt heerlijke slidings maken met de juiste speler.

    Minpunten:
    - Het niet kunnen opslaan van replays is toch wel erg jammer.
    - Waarom lijkt Huntelaar voor geen meter, zonde :+

    Al met al een must have voor iedereen die van voetbal houdt! _O_

    Ik ga weer een paar potjes spelen \o/
     
  18. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    jaaaaaaaa en ik kon dan ook eindelijk Online gister van 12u tot 3uur snachts lopen spele:p O.a. Nederland-frankrijk 4-0 gewonnen jaja, van zon franse nerdo:D 3x van Nistelrooij, lijkt me dus duidelijk dat hij in oranje moet, heb trouwens maar 1x van de 10 potjes even last ghad van lag. Voor de rest speelt het egt SUPER!!!!!!!!!!!!
     
  19. Ricobah

    Ricobah Gamer 24/7

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik nog, want ik kan er nog steeds niet op...:'-(
     
  20. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Nog steeds niet :eek: denk dat het wel goedkomt hoor, heb nu nog niet geprobeerd hoop dat ie het wel gewoon doet, en ik heb idd ook last van dat commentaar, maarg0ed ik zet altijd de muziek aan, en anagezien commentaar bij PRO noot denderend is.....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina