1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Je bedoelt dus nog een Dvd-speler of zo iets?ik heb iig alleen een xbox op m'n tv aangesloten dus dat zit wel goed
     
  2. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Best vervelend dat ze PES4 na Fifa 2005 gaan releasen :mad:.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou, ik heb een device, genaamd dazzle (van pinnacle) en die ging van mijn PC naar de TV en zo kon ik filmpjes van PES maken, direct van het videokanaal, waar mijn PES ook op speelde... dat soort dinegn bedoel ik, of gewoon een PS2 èn een Xbox.... ;)

    Robbertje, niks aan te doen, dat is het extra programmeerwerk van LIVE wat PS2 en PC niet hebben.

    Epiph, ik denk dat iedereen het met je eens is, maar ga dat eens uitleggen aan een verstokte FIFA-fan :D
     
  4. NL Sander

    NL Sander Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks! Dit is echt een nuttige bijdrage _O_
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, ik heb soms iets nuttigs over me :D
     
  6. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9


    Kijk, zulke dingen zorgen ervoor dat een game online ook goed wordt. Wat een inventiviteit! Heel goed Konami! (Zo hoort het dus EA, *kuch*Burnout 3 *kuch*.....)

    Maar even over die licenties, als ik mij niet vergis had je op de PSX speciale memorycards met alle juiste namen van spelers clubs en teams..... heb je zoiets ook voor de Xbox? Scheelt je een hoop gepiel in de editor.
     
  7. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    in de beta versie zat iig geen systemlink.
     
  8. Vuilnisman

    Vuilnisman Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd zou erg jammer zijn als dat er niet inzat
    maarja hopen dat het in de full erwel inzit
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    ==> Xmaster.. Je zou met zo'n USB-apparaatje die je in de XBox kunt pluggen (heet dat niet USB-Stick?), de optie-file in je PC downloaden en dan het bestandje aanpassen en op het internet zetten. Dan kan je hetzelfde apparaatje gebruiken om weer terug te zetten.

    Enne.. Apoc, het is net wat je zegt... ìk had het niet over een beta-versie, maar over het originele spel, dat wat mijn kontakt heeft gezien zit er wèl system-link op, dus heeft hij de 99% gefinishte versie...
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2004
  10. XeoN

    XeoN Guest

    Goeie hands-on Marinus !
     
  11. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    ooh nou das mooi hanterp!
    Das goed news iig!
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Is het ook, enne, zeg maar Han, dat is mijn voornaam :)
     
  13. Soulrebel

    Soulrebel G-Unit

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu al 2 dagen de 'beta' versie gespeeld en over de gameplay valt niks slecht te zeggen. Het is de eerste keer dat ik de PES series speel en ik weet al dat ik fifa nooit meer ga kopen. De grapichs op de beta versie zijn wel wat minder(denk doordat de AA niet aanstaat in de beta) maar voor de rest is het echt een verslavende spel) een must-buy voor mij
     
  14. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe komt iedereen aan die beta-versie?
     
  15. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    zou ik ook wel willen weten
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    op een niet legaale manier via het internet (ook wle downloaden genoemd :mad:)
     
  17. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm dus nu heb ik al weer een achterstand opgelopen met die gasten die nu wel kunnen spelen
     
  18. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    O o o ..... Han, dit is een droom die uitkomt.... Pes4 online via XLink en Xbconnect! :):):) Staat het vast? Hoe weet je het? Weet je zeker dat de beta-versie deze functie niet ondersteund maar het origineel wel?! Han, Han.....wat maak je me toch blij..:D
     
  19. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    dat klinkt goed mensen maarja heb toch live dus voor mij geen spanning
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    PES4 schijnt op de X-box mindere graphics te hebben dan op de PS2 omdat het een directe poort is van de PS2 versie en dus geen gebruik maakt van de kracht van de X-box. Tevens is het spelen met de X-box controller zeer moeilijk met PES4. De sidestep (kenners weten wat ik bedoel) is heel moeilijk aangezien R2 op de PS2 controller op de X-box het kleine wittte knopje is.. Echt balen. Denk dat ik beide versie maar ga kopen. Ik heb WE8 (de japanse versie van PES4) al op de PS2 en hij is echt geweldig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina