1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter dan Muziekje van Fifa of iets dergelijks
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dus als ik het goed begrijp praten jullie nu al die tijd over PES 3?? ;)
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    waar is die patch te downloaden?
    (als we t dan toch over pes 3hbben :D
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja sorry Han, dit ging even over de patch van PES3 (pc versie)!
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou ja, ik heb er niks over te zeggen natuurlijk, maar het viel me op dat de PES 4 onderwerpen een beetje doodbloedde :p
    Misschien dat ik hier eens mijn 'ervaringen' (klinkt gewichtig hè?) zet die ik met PES 4 voor de PS2 heb. Kunnen jullie een beetje zien wat je verwachten kan....
    Of hebben jullie misschien vragen? (niet steeds in de trant van : Is Jantje of pietje al bij Real Madrid'...). Het liefst beantwoord ik gameplay-vragen....
     
  6. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Is de trainingsmode wat?

    Niet zoals bij FIFA waarbij je eigenlijk alleen de dode spelmomenten duidelijk en uitgebreid kan oefenen.
    Kan je bijvoorbeeld ook je 1 tegen 1 situatie oefenen?
     
  7. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook alleen de hce spelen, met als gevolg als je 1 seizoen hebt gespeeld en je wordt 2 de dat je een nieuw seizoen kan starten en ook in de cl zit?? als dat kan hoeveel seizoenen achter alkaar met je clubje?
     
  8. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0

    of kan je alleen ml spelen :'-(
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, de trainingsmode is veel meer dan vrije trappen oefenen.
    Je kan er:
    Tutorial, waar je alles van het spel leren kan. Denk dat aan schijnbewegingen, schieten, passen, tacklen, slidings enz. Al deze zaken worden eerst voorgedaan en daarna mag je precies dezelfde situatie zèlf proberen.
    Free training, waarbij je bijvoorbeeld 3 tegen 2 situaties kunt oefenen. Je kan namelijk zelf kiezen hoeveel spelers er van jouw team en je eigen reserves opstelt. Je kan in deze mode ook gewoon oefenen op schieten of nieuwe schijnbewegingen uitproberen.
    Vrije trappen, zal wel zoiets als bij FIFA zijn, al heb je hier dus ook typen vrije trappen waar één speler de bal breed legt en de tweede inschiet.
    Challenge mode, is misschien wel de leukste mode, waar je vergelijkbare dingen doet als in de tutorial mode, maar dan met een oplopende moeilijkheidsgraad. Bijvoorbeeld oefenen in dribbelen, waarin ze een heel parcour hebben aangelegd en dat moet je dan binnen een bepaalde tijd afleggen zonder kegeltjes omver te lopen. Dit uiteraard met de bal aan de voet. Natuurlijk wordt het steeds lastiger omdat het parcour steeds bochtiger wordt.
    Je kan er wat winnen, namelijk PES-punten. Hoe moeilijker, hoe meer punten.
    Deze PES-punten kan je weer gebruiken om in de PES-shop items te unlocken.

    Ik heb maar een tipje van de sluier opgelicht, dus dan weet je hoe uitgebreid die training is. :)
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je kan wel alleen de eredivisie spelen, maar daar zit dan niet aan gekoppeld dat je het jaar daarop CL speelt.
    Iets dergelijks kan inderdaad wel als je de Master-league speelt, al speel je dan niet de Eredivisie, maar ook met teams uit het buitenland. Als je in de Master-league bij de 1e twee in de hoogste divisie komt, is er inderdaad wèl een soort CL in het daaropvolgende jaar.
    Overigens is er in de PES-shop een item te koop dat je helemaal zelf de divisies in de Master-League kunt indelen. Die optie zit er dus niet standaard in de Master League, maar moet je unlocken.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Kun je ook nog op een andere manier PES-punten verdienen?
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, op twee manieren: Door wedstrijden te spelen, maakt niet uit of het vriendschappelijk is of bijvoorbeeld voor een cup of een league (levert dacht ik 50 PES per wedstrijd op, ongeacht of je wint).
    Of bepaalde kampioenschappen winnen. Als je in de Master League bijvoorbeeld de cup wint krijg je een hoop punten, ik dacht 1000. Zelfde als je in league-mode wint.
    Overigens zijn deze PES-punten andere punten dan die je in de Master-league gebruikt om spelers te kopen...
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  13. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    en dus als ik het goed heb gelzezen, dan zijn ALLE namen compleet, dus die hoef je niet meer te veranderen?
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ze zijn wel compleet, maar soms nog bij de oude club. Vraag me niet wie waar moet.
    Je moet wel de clubnamen van de Franse, Engelse en Duitse league wijzigen, maar daar staat een paar bladzijden terug een link voor... daar ga ik niet over ;)
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  15. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina