1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    dus als hij niet de review doet, koop je de game niet? |:-


    hehe :+ }:]
     
  2. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    KEn iemand een filmpje van PES4 voor de xbox,want ik wil ff checke of de graphics beter zijn de ja of de neen.
    MOet geen winning eleven hebben of een filmpje van de ps2.
    Ik heb al gezocht maar het zijn allemaal ernstig slechte filmpjes die ik heb gezien en kan hem daarom niet vergelijken met de versie die ik speel.
    Alvast reuze bedankt
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940

    er zijn volgensm mij nog geen echte videos va de xbox versie.Alleen videos die met een camera genomen zijn(op een gamebeurs ofzo)en die zijn dan ook van slechte kwaliteit
     
  4. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    JA ik snap echt niet waarom er nou geen goede kwaliteitsbeelden zijn.
    Ik d8 ik vraag het even mss ken iemand wel een filmpje:)
     
  5. NL Sander

    NL Sander Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, maar niet meteen ;)
     
  6. Vuilnisman

    Vuilnisman Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik quote mezelf nog maar 's
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    op de ps2 komt ie op 14 oktober en op de xbox 21 of 26 november.
     
  8. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    De PS2 versie komt 15 oktober uit, en bij de Xbox versie is nog wat onduidelijk, ik denk dat we begin november meer zekerheid horen. Ik denk persoonlijk tussen 13 en 25 november
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nou moe, dat was de àllereerste keer dat ik dat heb gezegd, terwijl ik dat van anderen vaker heb gehoord. Heb je de pik op me? :mad:
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb de preview gelezen en er is een stukje waar ik een aanvulling op kan geven:
    En natuurlijk is er de Online Mode via Xbox Live, waar op dit moment nog geen duidelijkheid over is. Het is zeker dat het spel daadwerkelijk online tegen elkaar te spelen is, maar hoe is vooralsnog niet officieel bekend gemaakt.
    Ik heb voor een deel uit een artikel van IGN aanvullingen gelezen en voor een ander deel van één van die kontakten van mij ;)
    Als je on-line speelt, kan het niet gebeuren dat iemand bij een scoringskans voor jou het spel onderbreekt d.m.v. de 'start'-knop. In dat geval wordt er een 'time-out'-request naar je tegenstander gestuurd en als die akkoord gaat, (drukt ook op start) dan wordt het spel onderbroken als de bal uit het spel is. Je kan maar drie keer een time-out aanvragen. Ook kan je er geen eeuwen over doen om je formatie aan te passen tijdens die time-out, want er loopt een timer! Die loopt ook bij het nemen van vrije trappen, corners, etc. Als een tegenstander midden in het spel verdwijnt, heb je met 3-0 gewonnen.
    Iets wat niet in het IGN-artikel stond heb ik vers van de pers voor jullie:
    Als je on-line gaat spelen speel je met echte teams met default-spelers, mááárr... die defaultspelers worden automatisch van een Konami-server ge-update met de nieuwste transfers, dus tot op de dag bijgewerkt! Om die reden kan je niet met ge-edite teams spelen. Mocht je dat jammer vinden dan kan je het misschien proberen via Xlink-kai of XBconnect, omdat -dat is het laatste nieuwtje dat ik heb- PES 4 óók system-link ondersteunt :)
    Ziezo- jullie zijn weer bij ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2004
  11. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Daar had ik eigenlijk nog helemaal niet over gedacht over dat start drukken. Gelukkig is dat eruit gehaald, er zijn altijd wel van die sukkels die dat doen.
     
  12. Uluwatu

    Uluwatu PES4 Live Yeah!!!!!!

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand ervaring met de ps2->xbox controller converter. Als ik de previews zo lees is de xbox controller niet zo geschikt voor pes.
    Ik zie die zwarte en witte knoppen niet als ideale vervangers voor L1,L2 en R1,R2.
     
  13. Uluwatu

    Uluwatu PES4 Live Yeah!!!!!!

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat me wel erg top lijkt is dat je met je eigen camera instelling kunt spelen.
    Heerlijk lijkt me dat om met wide zo'n pingelaartje met close achter de bal aan te laten rennen :D
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb ervaring met de X-joy adapter. Hij werkt goed waar het om de besturing gaat, prima zelfs, maar je kan de communicator er niet op gebruiken....
     
  15. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik lees in de previeuw dat de graphics oke zijn?

    is dat echt zo?
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, alles hangt gewoon af van je TV en of je misschien meerdere inputs gebruikt.
    Als je alleen de XBox aan de TV hebt met de juiste kabel dan is er niks aan de hand.
     
  17. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik snap die bullshit over de graphics niet helemaal. Sowieso is het voor mij gameplay over graphics als het PES aangaat. En dan zul je zeker niet teleurgesteld worden. Maar dan nog, die animaties, sfeer, kleurgebruik, spelers modellen, weerseffecten. Ik vind het allemaal beter in PES dan in Fifa. Maargoed, heb niet de Xbox versie op een normale goede TV kunnen proberen nog. Die beta versie die 'rondwaart' ga ik het niet over hebben, want die heb ik zelf niet gechekt.

    En mensen die de gameplay maar zozo vinden... geef het spel een weekje de kans, doe je best op de trainingen en na een tijdje zul je merken; er is geen weg meer terug. Je bent te pakken genomen door het PES-virus. En medicijnen om het te bestrijden zul je niet willen :cool:
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    dat is wel allemaal waar maar het zou toch wel kut zijn als de PES4 op de PS2 beter uitziet dan op de Xbox
     
  19. Epiph

    Epiph Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb fifa2005 en pro evo4 gespeeld en vind pes4 echt véél beter dan fifa 2005
    het is moeilijk om uit te leggen, maar de controls zijn gewoon echt veel beter, en je proeft echt de sfeer die erin zit!
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Tim, net wat ik schreef. Die lui met wazig beeld hadden gewoon de Xbox niet met een goede aansluiting aan de TV. Sommige hebben meer dan alleen een Xbox aan TV en dan is het minder... Als jij dat wel hebt, dan heb je een wereldkwaliteit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina