1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens,

    Ik ben nu bezig met pes voeg me toe om onlinee en potje te gamen.
    ik ben het zat tegen barca enz
    Gamertag: ilkay1989
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.010
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Ik zal vanavond ff wat foto's laten zien van die OF, het ziet er echt vet uit. Heb hem net geïnstalleerd... :D
     
  3. domique

    domique Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij hem al?
    Zou jij me ook kunnen uitleggen hoe ik hem in de game moet zetten, want ik ben helemaal niet handig met dat soort dingen, maar ik moet die leaques wel hebben!!!:)
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Speelsnelheid online is erg gaar. Veel te snel, kam er niet aan wennen. Kom ook alleen maar Barça tegen. Je kunt ook niet spelen tegen anderen die zonder hulp spelen. Jammer allemaal. Want zij tikken veel makkelijker rond, en absurd snel.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.010
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Ja kreeg wat toegestuurd door Daymos.
    Ik zal morgen wel uitleggen hoe je alles installeert.
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Tyrant, stuur die files ff :+
     
  7. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Blijf maar verliezen in de master league door een goal uit een vrije trap in het laatste kwartier...:mad:
     
  8. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Zou wel handig zijn, maar zal het 123 niet kunnen maken :)
     
  9. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Naja, ik heb nu een PS3, ik wacht nog steeds op reactie van Microsoft omtrent de Xdoos. Ik ga die game niet nogmaals kopen voor de Xbox. Vind hem ook beter spelen op de PS3. Vond ik met de demo al (die ik dus ook op de Xdoos heb gespeeld...).
     
  10. Sulaymanb

    Sulaymanb Guest

    plaats je morgen de option file en tutorial?

    ik heb 2 potjes online net gespeeld en ik heb 2 x met een groot uitslag verloren. Ik ben een beginner ik heb ervoor veel fifa gespeeld. Als er mense nvan mijn niveau zijn voeg me toe gt Sulaymanb
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 okt 2011
  11. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat mensen alleen maar met barca en real spelen is egt irritant.Ik speelde ook zonder hulp maar als je tegenstander met hulp speelt word het gewoon heel moeilijk.
     
  12. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sprak daymos net... oude OF importeren duurt circa 6(!) uur!
    Waarom zo lang...geen idee?! Als ik deze aanpas... Willem II ipv RKC, shirts, aanpas en transfers van de jupiler league... Helpt Daymos zijn versie in te bouwen... Je schijnt namelijk afzonderlijk teams, logo e.d. Afzonderlijk in te kunnen laden! Met een beetje mazzel is dan volgende week al de Daymos Jupiler league versie klaar! :) als iemand meer info heeft over importeren en exporteren schroom svp niet en deel het! :)
     
  13. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister een potje gehad, dat sloeg echt alles. Speelde met Barça tegen Napoli voor de CL. Napoli schiet de bal vanaf de middenlijn naar mijn 16, komt Valdes uitlopen, loopt die knuppel gewoon langs de bal heen.... 1-0 achter.
    Kom ik door een mooie counter op 1-1. (doelpunt Affelay)
    En wat denk je wat er in de laatste 5 minuten gebeurd? Speel ik met Puyol de bal terug op Valdes, komt hij uitlopen (ik hield driehokekje ingedrukt omdat Napoli druk zette), tilt Valdes zijn voet op waardoor de bal onder zijn lichaam het doel in rolt. Het zag er echt lomp uit. Ik heb gequit tegen de cpu. Verliezen op die manier kan echt niet.

    Ik hoop dat dit een incident was!! :mad:
     
  14. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind de hele speelsnelheid online gewoon te onrealistisch voor woorden. Het lijkt totaal niet op voetbal, tenzij je met mindere teams gaat spelen. Daar hou ik ook van, ik speel niet met Barca of met Real en ik speel zonder hulp. Iedereen speelt met alles assisted, dat zie je, want ondanks dat ze niet zo heel goed zijn, komt iedere pass aan, vanuit de meest onmogelijke posities. Ligt het aan mij, of lijkt het echt totaal niet op voetbal online?

    Ik ben er maar weer mee gestopt, ik houd er niet van om te verliezen van spelers die echt niet beter dan mij zijn :+ En ik weiger om de speelsnelheid offline aan te passen omdat ik dan kan wennen aan hoe het online gaat en alles op assisted te zetten. Ik speel op -1 en dat is een wereld van verschil. Ik heb offline ook even op 0 gespeeld, maar ik vind het gewoon echt niet lekker spelen.

    Maar je kunt dus geen room maken waarin je kunt aanpassen wat je wilt. Eigen speelsnelheid, assisted off en dergelijke dingen?

    Die text messages8) Ga je spelen, wordt je voor de wedstrijd al uitgescholden :+ Dan heb ik al geen zin meer. Kutkoters online....
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.010
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Haha ja echt ik ben maar gestopt 8).
    Zat bij uniform file 40 ofzo :emo:
     
  17. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    ik loop een beetje te kutten met de bal afpakken. Iemand tips? Als ik te vroeg ben of niet goed time heb ik een vrije trap tegen. Ik probeer het altijd gewoon met X en druk zetten met vierkantje (zoals altijd was...). Maar op e.o.a. manier lukt t voor geen meter

    Het stomme is dat ik op professional speel en me wedstrijden wel (meestal) met minimaal 2 doelpunten verschil win
     
  18. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Obstructie hebben ze iig nooit van gehoord bij PES haha wat een onzin, eigenlijk erg slecht dat ik steeds meer op de slechte dingen gaat letten |:-
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Check de training :thumbs: Daar leggen ze het "nieuwe" verdedigen uit. Na afronding van de training weet je hoe het moet, maar het werkt nog steeds allemaal ruk. Helemaal online, waar iedere speler kan dribbelen alsof zij een meesterlijke combo zijn van Messi, Robben en C. Ronaldo in 1. Dit spel is niet gemaakt om op zo'n speelsnelheid te spelen. Ik ben echt zwaar teleurgesteld in Konami. Er is totaal niets realistisch aan op deze manier.

    Om mee te kunnen online ben je verplicht om met hulp aan te spelen en je wedstrijden op een veel te hoge snelheid te spelen. Je kunt ook echt geen fysiek in de strijd gooien, want of het is direct een overtreding, of het lukt gewoon niet omdat de dribbelaar je gewoon voorbij loopt, desnoods door je heen, zonder dat het spel een botsing registreerd.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2011
  20. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Zojuist mijn aeerste potje MLO gespeeld en gewonnen. Ik speelde met alle default spelers en hij met een aardig team ( Elm, Defoe, Mertens etc.). Online speelt verrassend goed, gewoon normale snelheid (ligt ook aan de teams) en 0,0 lag of rare foutjes gezien :)
     

Deel Deze Pagina