1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Het wordt gewoon opgeslagen op de bijgekochte memorycard. De saves zelf niet niet zo groot. Maar spellen die je op PSN kan kopen wel. Bovendien kun je er natuurlijk ook foto's, filmpjes en muziek op zetten... dat neemt ook ruimte in.
     
  2. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahah :p
    Hopelijk komen er binnen kort ook psn titels voor de vita.
    Dacht ergens te lezen hebben dat er geen ps2 games gepland staan ?
     
  3. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Weet iemand hoe je de programma's op de achtergrond uit kan zetten? Heb er tig open staan maar zie ff niet hoe je ze weer afsluit...
     
  4. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je 'm bij de MediaMarkt haalt, hoop ik voor je dat de leuke spellen er nog zijn. Ik wilde net daar een spel ruilen en (bijna) alle toppers zijn uitverkocht.

    Dat je het even weet, FRS heeft de 16GB in de aanbieding voor €35,- i.p.v. €50,-. Wel moeilijk te verkrijgen, dus eerst bellen voordat je gaat.

    Van rechtsboven naar linksonder slepen, alsof je de pagina omslaat.


    En voor degene die het nog niet wisten, als je de PS-knop ongeveer 3 seconden ingedrukt houdt, verschijnt dit menu (ook in-game):

    [​IMG]

    Erg handig vind ik het.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wonen jullie samen met je vriendin dan? Want anders tja..sorry..heeft ze er echt niks over te zeggen,maar ja dat is mijn mening. Kom nou, het is jou geld, dus tenzij jullie samen wonen en dus de kosten delen heeft mevrouw er niks over te zeggen ;)
     
  6. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb het gevonden! Thnx, op PSX sense .nl staan ook een hoop handige tips...
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik ga na m'n werk even naar Saturn. Die heeft dezelfde aanbieding. Eerst even checken welke games er nog liggen. Ga voor FIFA en Uncharted :)

    Geheugen denk ik 8GB, is volgens mij wel voldoende voorlopig. 16GB is dan weer een tientje duurder, dus ik twijfel :+
     
  8. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou echt wel voor die €10,- verschil voor de 16GB gaan. 8GB heb je al heel erg snel vol, en je kan beter te veel dan te weinig geheugen hebben ;).
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Straks komen er net als op XBLA allemaal coole games uit die groot zijn en zit je met je 4-8 GB.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb gisteren Gravity Rush gespeeld, de demo. Hij is erg cool, zéér mooi en het speelt allemaal supersoepel. Leuke grafische style, verhaal lijkt erg tof te zijn maar vooral..hij is behoorlijk uniek!!! En vandaag de dag zegt dat wat.

    Ragnarok Odyssey is een soort action RPG, kleurrijk en scherp. En een heel gaaf combat system, maar of wij deze ooit zullen krijgen...twijfelachtig, helaas :mad:


    Ja dat zie ik ook nog wel gebeuren, maar toch...zolang je de echte retail games gewoon koopt in de winkel, dan zal het eerst niet heel veel uitmaken. De savegames van een game stellen niks voor, en volgens mij zijn op dit moment de PSN games zoals Tales from Space en Escape Plan qua MB's niet heel groot toch? Dus in het begin kun je je wel redden met 4gb. Had Sony dit niet bedacht om piracy tegen te gaan, dit soort memory cards? Allemaal leuk en aardig, en begrijpelijk. Maar Sony steekt op deze manier wel de eerlijke gamer ermee, de gamer die zijn/haar systeem gewoon niet laat ombouwen/cracken, met die gestoorde bedragen voor een kutkaartje.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2012
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Helaas, ik woon samen :'-(
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik beide GTA's en de RPG er op wil zetten ben ik al 3,5 GB verder.
     
  13. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik woon samen inderdaad. Delen de vaste lasten inderdaad, maar geld is in dit geval het probleem niet. Ze vindt het gewoon onzin als er nog 'zo'n apparaat in huis komt'. En ik geef haar eigenlijk groot gelijk... :thumbs:
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    toen ik nog samenwoonde was het heel simpel. Beide een x bedrag per maand waar bij de besteding niet over gezeurd mag worden.

    zij elke maand nieuwe schoenen etc. Ik doorsparen voor beamer + scherm :cool:
     
  15. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha. Ik zeur ook niet als zij iets koopt hoor en zij ook niet als ik iets koop. Alleen ze vindt dat er al genoeg gameconsoles in huis zijn en dat ik toch al zo weinig speel. En daar heeft ze wel gelijk in :)
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hopsakee.
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Was aan het twijfelen tussen Wipeout en Golf, dus... toen met mijn ogen dicht die golf game meegegraaid. Schijnt altijd al een leuke serie te zijn geweest, dus why not.
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Lelijke hoesjes hebben ze uitgekozen voor de Vita :+.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Voor de games of dat ding zelf? Doosjes vind ik best mooi, maar die van het apparaat zelf is lelijk.

    edit:
    [​IMG]
    :p
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2012
  19. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde vandaag juist Everybody's Golf (nog in seal) juist ruilen voor WipeOut, maar die hadden ze niet meer op voorraad. Maar ik bedacht me net dat ik misschien met geluk nog Unit 13 ervoor kan krijgen. Ligt er aan of ze 'm een dag voor de release al op voorraad hebben.
     
  20. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Iemand hier virtua tennis 4? Vind het geluid zo zacht bij de scores! Publiek en tennis zelf is wel goed maar hoor de scores nauwelijks! Geluid staat voluit! En hoe gooi je die demo's weer van je vita af? Duurt het bij jullie ook zo achterlijk lang om een demo te downloaden?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina